Er staan allemaal moeilijke woorden in.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, deze maar even dan
[ afbeelding ]
Reetpriemquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:50 schreef girllover het volgende:
[..]
Er staan allemaal moeilijke woorden in.
Het was een grap.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, is aan het eind van het spelletje, de laatste blokjes nog even ergens aanpassen hmm.
Maar wat snap je niet?
quote:
Ja, dat zijn dus 2 van die woorden die eigenlijk minder geworden zijn doordat ze er op het laatst een beginletter bij kregenquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:28 schreef girllover het volgende:
Maar ik moest wel even goed kijken omdat er woorden in staan die ik nog nooit had gezien (snaaimaagden, vreetgeintje).
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, deze maar even dan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dus 2 van die woorden die eigenlijk minder geworden zijn doordat ze er op het laatst een beginletter bij kregen
Dat is wat je hebt als je achterop een merrie durft te springenquote:
Een scrabblebord is 15 hokjes dus vandaar dat limiet. Het progje dat dit voor me heeft berekend, probeert alle mogelijke manieren om het woord op het bord te krijgen en kijkt wat de waarde is. Daar pakt 't de hoogste en de laagste waarde. Nu heb ik gewoon een woordenlijst door het programma gegooid en gesorteerd op waarde en toen kwam dit eruit.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:32 schreef Herald het volgende:
[..]
Hoe bereken je dat eigenlijk. Elk woord bestaat uit 15 letters is, dus ga je er van uit dat het woord één hele regel beslaat, en bij de maximum dus drie keer op 3x woord waarde komt. Echter heb je maar 7 letters op je plankje, waardoor elk woord wat je noemt uit minstens twee beurten zal moeten bestaan. Dus je maximum is nooit haalbaal, omdat er altijd al speciale vlakjes zijn gebruikt. Een woord als afschuwelijkheid wordt in stappen: afschuw + elijk + heid dus drie stappen en dan kun je nooit de maximale score van 1431 halen.
Of denk ik er nu te diep over na?
Ah stom van mij, had ik moeten weten!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wat je hebt als je achterop een merrie durft te springen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |