abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55536242
Helaas ben ook ik er ingetrapt: op 24 december heb ik mij telefonisch laten aanmelden voor een contract bij Energie Direct. Lagere tarieven, maar nu ik eens kijk op internet zie ik dat het een malafide zaak is. Ik heb al een beetje gezocht, en als tip las ik: een aangetekende brief schrijven.

Ik ben nu bezig met een aangetekende brief om de aanmelding ongedaan te laten maken. Ook zal ik als aanvulling op 27 december telefonisch afmelden.

Welke problemen kan ik zoal verwachten?
Is het een probleem dat ik mijn klantnummer nog niet weet?
  dinsdag 25 december 2007 @ 19:05:03 #2
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55536482
Zorg er even voor dat je bij je huidige energie leverancier uitlegd dat je de aanmelding annuleert zodat ze niet alsnog van Energie direct ze je gaan afmelden bij je huidige leverancier.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  dinsdag 25 december 2007 @ 19:07:40 #3
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_55536502
Zit hier nu hetzelfde bedrijf achter als Orion Direct, van de verzekeringen?
Vampire Romance O+
pi_55536593
Blijf even volhouden dat je in de overtuiging was dat je een offerte zou krijgen. Zolang je dat volhoudt sta je in ieder geval wat sterker.
Okay het is liegen maar zij begonnen met het bedrog.
pi_55536615
Omg snel proberen vanaf te komen, ik heb nog steeds ellende met die gasten en be er al 4 mnd weg.

Je krijgt een contract met E.D en interim justitia.
pi_55536676
is dat orion direct zo'n klote maatschappij dan..?
Signature
pi_55536685
Energie Direct.

En ja, 1 groot drama , proberen je zwaar leeg te kloppen.
  dinsdag 25 december 2007 @ 19:29:35 #8
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_55536712
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 19:25 schreef Tournesol het volgende:
is dat orion direct zo'n klote maatschappij dan..?
Zolang je niets van ze gedaan hoeft te hebben zijn ze gewoon vooral erg goedkoop, maar als je wel iets gedaan moet hebben wordt het lastiger. Maar da's offtopic, terug naar de stroom. Geen idee trouwens of ze bij elkaar horen, maar het logo en naam lijken wel op elkaar.
Vampire Romance O+
pi_55537999
ik heb het ook sinds kort
eerst krijg ik 160 euro korting op de eerste facturen
de eerste heb ik nu gehad, daarna is het afwachten
Een paar jaar geleden heb ik problemen gehad met met Caplare, en dat was na 1 jaar kutten ook wel opgelost
pi_55559067
je hebt 7 dagen bedenktijd. in die tijd kun je gewoon schriftelijk opzeggen. wet op de colportage.
energiedirect is trouwens van essent. ik heb dat al jaren en ben er eigenlijk wel tevreden over. ik ben weggegaan bij essent door problemen van hun kant. bij ED nooit problemen gehad.
pi_55559867
Dat is wel geruststellend dat ze van Essent zijn en dat er ook tevreden klanten zijn.
Maar ik verafschuw de manipulatietechnieken die het bedrijf gebruikt om klanten te werven.

Ik ga dan ook gebruik maken van de 7 werkdagen bedenktijd. Omdat misschien wel meer mensen behoefte aan tips hebben: het betreft Artikel 3.2 van de Leveringsovereenkomst.

De website vermeldt dat het annuleren van de aanmelding telefonisch plaatsvindt via het (dure 0900) telefoonnummer op de welkomstbrief. Maar daar schijnen mensen talrijke problemen mee te hebben gehad - misschien ook een manipulatietechniek van Energie:Direct. Daarom doe ik het ook graag zwart-op-wit.
pi_55562103
Ik bedenk me ineens dat het de Nederlandse Energie Maatschappij blijkt te zijn (met stroomtarief 0,0995 per kWh exclusief belastingen). Maar het principe blijft hetzelfde, en ook nu moet ik bij Artikel 3.2 van de Algemene Voorwaarden zijn.
pi_55567057
Ik gebruik al tijden Energie Direct en heb eigenlijk nog nooit problemen met ze gehad. Meeste contact verloopt via email en ze reageren altijd redelijk snel?

Wat waren de 'manipulatie technieken' die ze bij jou hebben toegepast? Fluittoon door de telefoon? Ronddraaiend beeld?
  donderdag 27 december 2007 @ 10:08:27 #14
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_55567223
quote:
Op donderdag 27 december 2007 09:51 schreef The_End het volgende:
Ik gebruik al tijden Energie Direct en heb eigenlijk nog nooit problemen met ze gehad. Meeste contact verloopt via email en ze reageren altijd redelijk snel?

Wat waren de 'manipulatie technieken' die ze bij jou hebben toegepast? Fluittoon door de telefoon? Ronddraaiend beeld?
Waarschijnlijk hebben ze gedreigd zijn gezin om te brengen...
Gelukkig heeft TS weer wat geleerd, en gaat vanaf nu eerst een nachtje slapen voordat ie ergens JA op zegt.
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_55567488
Bij mij is ED ook al eens aan de deur geweest. Ik sluit zoiezo geen contract met bedrijven die bij de deur langsgaan maar toen ik zei dat ik geen interesse zei de jonge knaap: wilt u geen geld besparen dan?
omfg
pi_55571343
De telefonische werving zal zijn wortels wel bij Wehkamp vinden, ik heb daar op 10 december een redelijk bedrag besteed (en eerder nooit iets gekocht). Dit kan geen toeval zijn.
pi_55571665
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:44 schreef sempron2400 het volgende:
De telefonische werving zal zijn wortels wel bij Wehkamp vinden, ik heb daar op 10 december een redelijk bedrag besteed (en eerder nooit iets gekocht). Dit kan geen toeval zijn.
En toen is er vanzelf een contract ontstaan met Energie Direct?
  donderdag 27 december 2007 @ 14:19:52 #18
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_55572185
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:57 schreef The_End het volgende:

[..]

En toen is er vanzelf een contract ontstaan met Energie Direct?
Nee, hij suggereert dat Wehkamp zijn gegevens heeft verkocht aan ED
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_55572342
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:57 schreef The_End het volgende:

[..]

En toen is er vanzelf een contract ontstaan met Energie Direct?


Ben je zelf telemarketeer?
pi_55572392
Er zijn meer gevallen bekend dat energie direkt gewoon zelf een contract aangaat zonder dat de persoon in kwestie er iets van weet.
Je krijgt dan ook interum justitia aan je deur.

Er zijn hele forums over die gasten joh, teringlijers.
  donderdag 27 december 2007 @ 14:31:08 #21
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_55572422
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:29 schreef fransbreda het volgende:
Er zijn meer gevallen bekend dat energie direkt gewoon zelf een contract aangaat zonder dat de persoon in kwestie er iets van weet.
Je krijgt dan ook interum justitia aan je deur.

Er zijn hele forums over die gasten joh, teringlijers.
zie oa. het forum van Tros Radar
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_55572491
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:31 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

zie oa. het forum van Tros Radar
Ik weet het, ik heb zelf nog steeds problemen met ze.
Al zoveel over opgezocht maar ze zijn stug.

Zelfs al hebben hun de fout toegegeven , enigste wat ze doen is incasso's sturen.
Ik ben het nu beu en laat het op een rechtzaak aankomen.
Ben door essent en ED zelf al in het gelijk gesteld, mongolen zijn het, pure maffia.
pi_55572848
Bij mij ging het dus om de Nederlandse Energie Maatschappij (NL Energie). Zij gaan bij de berekening van het voordeel uit van een stijging van ruim 16,6 procent van de energieprijzen op jaarbasis. Het is nog maar de vraag of de energieprijzen de komende jaren opnieuw zo snel zullen stijgen. Verder komt voor niets alleen de zon op. Ik woon nog maar pas zelfstandig en heb dus op dit moment weinig verstand van energierekeningen.

Inmiddels heb ik een aangetekende brief met handtekening retour verstuurd om de leveringsovereenkomst te annuleren. Ik wacht niet af tot ik het welkomstpakket krijg.

Een voordeel van NL Energie is dat het telefoonnummer van de klantenservice geen vermogen kost.
pi_55573286
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:27 schreef sempron2400 het volgende:


Ben je zelf telemarketeer?
Jij stelt dat je er ingeluist bent met 'manipulatie technieken'. Ik vroeg alleen maar HOE je gemanipuleerd bent om een contract aan te gaan bij ED. Echter ben je blijkbaar niet in staat om daar antwoord op te geven.

Er zijn genoeg bedrijven die met asociale technieken mensen overhalen om een contract af te sluiten. Echter hebben mensen zelf ook wel enige eigen verantwoordelijkheid.
pi_55573534
Manipuleren is misschien niet het goede woord, ze spelen naar mijn idee eerder in op de onwetendheid en gevoelens van mensen, dat mensen niet gauw geneigd zijn iets botweg te weigeren, en misschien zelfs de aankomende kerst (het was 24 december). Eerder was ik al op 14 december gebeld.

Het was bijvoorbeeld niet mogelijk om alleen een informatiepakket aan te vragen. Ze vertelden dat ze een pakket zouden sturen, waarbij je zeven dagen bedenktijd krijgt (dit zijn overigens zeven werkdagen, geen kalenderdagen, zie Algemene Voorwaarden). Als je niet reageert, dan heb je dus gewoon een contract. Een informatiepakket met de prijzen was niet mogelijk. Ook terugbellen was geen optie. Dan beweren ze dat ze zo goedkoop zijn, omdat ze die service niet leveren. En dan te bedenken dat ze wel een informatiepakket hebben (namelijk op de website) EN een telefoonnummer om een contract af te sluiten.

Ik heb ook al ergens gelezen dat ze vooral mensen benaderen die relatief gemakkelijk te overtuigen zijn. Dan kijken ze naar leeftijd, soort buurt e.d.

Ze wisten ook nog eens dat ik bij ENECO zat (hoe ze dat weten, is mij een raadsel).

Mensen hebben inderdaad een eigen verantwoordelijkheid. Ik ben niet snel geneigd iets te weigeren. Ik heb weleens een telefonisch aanbod op een mobiel abonnement geweigerd.

Er is ook weleens een man aan de deur geweest of ik mee wilde doen met een cursus. Eigenlijk geen zin in, maar ik heb ik aarzelend gezegd dat ik wel een avond wil kennismaken. Het bleek achteraf trouwens een hele mooie cursus te zijn.

[ Bericht 13% gewijzigd door sempron2400 op 27-12-2007 15:21:25 ]
pi_55573892
Ja, als je zo makkelijk ja zegt tegen dingen, dan is het misschien handig om voortaan meteen de hoorn op de haak te smijten als je vermoed dat je ze iets gaan proberen te verkopen....

Overgens weten ze waarschijnlijk dat je bij Eneco zat, omdat het de energie leverancier in je regio is? (of ze hebben je gegevens van Eneco gekocht )
pi_55574255
Eneco zal heus niet zo maar die gegevens afgeven maar vanwege de transporteurskosten voor energie is het volgens mij wel na te vragen wie de stroom, gas of water aan een bepaald adres levert.
Of het is gewoon een gok op regio-niveau van de energieleveranciers.
pi_55576346
quote:
Op donderdag 27 december 2007 09:51 schreef The_End het volgende:
Ik gebruik al tijden Energie Direct en heb eigenlijk nog nooit problemen met ze gehad. Meeste contact verloopt via email en ze reageren altijd redelijk snel?

Wat waren de 'manipulatie technieken' die ze bij jou hebben toegepast? Fluittoon door de telefoon? Ronddraaiend beeld?
Klopt. Ik heb wel eens vragen gehad. Deze waren gewoon via de mail te stellen. Reactie altijd binnen een paar dagen.
  donderdag 27 december 2007 @ 18:14:34 #29
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_55577771
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:29 schreef fransbreda het volgende:
Er zijn meer gevallen bekend dat energie direkt gewoon zelf een contract aangaat zonder dat de persoon in kwestie er iets van weet.
Je krijgt dan ook interum justitia aan je deur.

Er zijn hele forums over die gasten joh, teringlijers.
Uhm, wacht eens even... hoe werkt dat "gewoon zelf een contract aangaan"?
Ik hoor gekke dingen, maar dat gaat wel erg ver.
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
pi_55578002
Intrum Justitia

Die naam wordt bijna direct (!) met energie:direct verbonden.

Dan ben ik toch blij dat ik door De Nederlandse Energie Maatschappij goed en snel door de klantenservice (0900, lokaal tarief) ben geholpen. Beide energiebedrijven lijken qua opzet wel sterk op elkaar.
  donderdag 27 december 2007 @ 18:36:07 #31
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_55578280
Intrum Justitia

Als je toch ergens niet van onder de indruk moet zijn, zijn zij het.., die hebben nog een grotere chaos in hun administratie dan het gemiddelde energiebedrijf.., dat is echt een incassobureau van niks, stelletje prutsers..
  donderdag 27 december 2007 @ 18:45:29 #32
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_55578503
quote:
Op donderdag 27 december 2007 18:36 schreef Wunk het volgende:
Intrum Justitia

Als je toch ergens niet van onder de indruk moet zijn, zijn zij het.., die hebben nog een grotere chaos in hun administratie dan het gemiddelde energiebedrijf.., dat is echt een incassobureau van niks, stelletje prutsers..
Probleem is alleen dat JIJ dan de persoon bent die de rommel over zich heen krijgt
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
pi_55589895
quote:
Het was bijvoorbeeld niet mogelijk om alleen een informatiepakket aan te vragen. Ze vertelden dat ze een pakket zouden sturen, waarbij je zeven dagen bedenktijd krijgt (dit zijn overigens zeven werkdagen, geen kalenderdagen, zie Algemene Voorwaarden). Als je niet reageert, dan heb je dus gewoon een contract. Een informatiepakket met de prijzen was niet mogelijk. Ook terugbellen was geen optie. Dan beweren ze dat ze zo goedkoop zijn, omdat ze die service niet leveren. En dan te bedenken dat ze wel een informatiepakket hebben (namelijk op de website) EN een telefoonnummer om een contract af te sluiten.
Ik weet niet of manipulatie het juiste woord hierin is.. maar het klinkt behoorlijk amway achtig. (smerig dus, vol bedrog)

Even een vraagje.. wat kost een KW tegenwoordig.. had zojuist al op dit forum vernomen rond de 0,21 - 0,22 ¤ cent netto.
Signature
  vrijdag 28 december 2007 @ 16:57:43 #34
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_55604195
quote:
Op donderdag 27 december 2007 18:45 schreef Dorkquemada het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat JIJ dan de persoon bent die de rommel over zich heen krijgt
Nee hoor, je moet 't verhaal gewoon omkeren en de verantwoording bij de claimende partij neerleggen, zeggen dat je niks meer schuldig bent en ze daar hun administratie niet op orde hebben, dat houd ze meestal wel een tijdje zoet
pi_55614594
Op een aantal aanbiedingen via de telefoon zeggen dat je al een contract hebt met een leverancier en dat je daar heel tevreden mee bent en geen behoefte hebt om over te stappen en als die behoefte ooit wel ontstaat je snel zult weten te vinden,als ze door blijven zeuren gewoon vragen wat ze van het voorstaande niet hebben begrepen en eventueel de telefoon erop (en daarna de stekker er uit of de telefoon een tijdje uit)
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_55614827
quote:
Op woensdag 26 december 2007 21:35 schreef sempron2400 het volgende:
Dat is wel geruststellend dat ze van Essent zijn en dat er ook tevreden klanten zijn.
Maar ik verafschuw de manipulatietechnieken die het bedrijf gebruikt om klanten te werven.

Ik ga dan ook gebruik maken van de 7 werkdagen bedenktijd. Omdat misschien wel meer mensen behoefte aan tips hebben: het betreft Artikel 3.2 van de Leveringsovereenkomst.

De website vermeldt dat het annuleren van de aanmelding telefonisch plaatsvindt via het (dure 0900) telefoonnummer op de welkomstbrief. Maar daar schijnen mensen talrijke problemen mee te hebben gehad - misschien ook een manipulatietechniek van Energie:Direct. Daarom doe ik het ook graag zwart-op-wit.

Dat kan ook goedkoper hoor, http://www.vraagalex.nl/V3/index.php?option=com_contact&view=contact&id=52

pi_55799143
Ik heb het idee dat ze niets hebben gedaan met mjin aangetekende brief + handtekening retour.
28 december is de brief volgens Track & Trace aangekomen op het postbussenfront in Rotterdam, maar nooit meer de handtekening retour ontvangen. Ondanks de vrije dagen, moeten ze het toch allang in ontvangst hebben genomen.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 17:49:22 #38
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_55799308
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:42 schreef sempron2400 het volgende:
Ik heb het idee dat ze niets hebben gedaan met mjin aangetekende brief + handtekening retour.
28 december is de brief volgens Track & Trace aangekomen op het postbussenfront in Rotterdam, maar nooit meer de handtekening retour ontvangen. Ondanks de vrije dagen, moeten ze het toch allang in ontvangst hebben genomen.
IK wacht ook al 2 weken op mail van ze.
De incassotjes blijven echter onverminderd binnen komen.

IK heb via mijn huidige energie leverancier een correctie aan moeten vragen omdat het maandbedrag van 300 euro me een beetje overdreven lijkt, zoveel verbruik ik niet.

Maar die incasso's worden wel op dat bedrag gebasseerd.
Er valt gewoon niet te communiceren met dat malafide bedrijf.
pi_55802287
Zojuist de aflevering van Kassa gezien. Daarin een special over energiebedrijven. Kunnen jullie niet klagen bij de energiewaakhond DTe of NMA? Daar zijn ze toch voor?
  zaterdag 5 januari 2008 @ 19:37:56 #40
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_55802511
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 19:31 schreef RJD het volgende:
Zojuist de aflevering van Kassa gezien. Daarin een special over energiebedrijven. Kunnen jullie niet klagen bij de energiewaakhond DTe of NMA? Daar zijn ze toch voor?
UItzending gemist even bekijken dan.
pi_55819830
Ik ben een paar weken terug ook benaderd door de Nederlandse Energie Maatschappij. Wat een honden zijn dat zeg! In eerste instantie doen ze zich voor alsof ze van de NUON zijn en vragen ze of je geinteresseerd bent in goedkope stroom voor 3 jaar lang. Na een heel gesprek laat je je informatie toesturen, vrijblijvend (denk je). Een paar dagen later valt er een 'bevestiging aanmelding' op de deurmat :\

Honden. Heb gelijk gemaild en een aangetekende brief gestuurd, nog binnen de 'afkoelperiode'. Dan ben je er gelukkig gelijk vanaf.

Maar de manier van werven is in principe oplichterij
pi_55853651
Ik heb de klantenservice gebeld en mijn annulering is verwerkt
De klantenservice van NL Energie vind ik overigens goed in orde, het 0900-nummer is tegen lokaal tarief en een korte wachttijd - in tegenstelling tot Energie Direct.

Ik zit op dit moment nog maar drie maanden bij ENECO, en weet dus maar weinig af van het werkelijke verbruik en de precieze hoogte van de energierekening. Dan kan ik maar beter op zeker spelen dan het risico nemen van hoge termijnbedragen.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 09:45:34 #43
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_55866646
Bij eneco krijg je ook belachelijk hoge termijnbedragen, de uitzuigers.
pi_56203642
Oh god, ik ben er ook net ingetrapt. Ik krijg het spaansbenauwd als ik dit allemaal lees. Ik krijg zo'n infopakket gestuurd en hoor het binnen 8 dagen te kunnen annuleren. Nu maar hopen dat dat lukt. Het klote is wel dat ze mijn rekeningnummer al hebben, omdat ze mensen gaan screenen ofzo? Ik wilde het niet geven maar heb het met mijn stomme kop toch gedaan. Klotezooi!

Sempron 2400, is de annulering binnen 8 dagen gewoon goed gegaan of krijg je alsnog gezeik?
Bah, waarom trap ik er toch altijd in
pi_56213178
quote:
Op maandag 21 januari 2008 17:48 schreef bloempje-moi het volgende:
Oh god, ik ben er ook net ingetrapt. Ik krijg het spaansbenauwd als ik dit allemaal lees. Ik krijg zo'n infopakket gestuurd en hoor het binnen 8 dagen te kunnen annuleren. Nu maar hopen dat dat lukt. Het klote is wel dat ze mijn rekeningnummer al hebben, omdat ze mensen gaan screenen ofzo? Ik wilde het niet geven maar heb het met mijn stomme kop toch gedaan. Klotezooi!

Sempron 2400, is de annulering binnen 8 dagen gewoon goed gegaan of krijg je alsnog gezeik?
Bah, waarom trap ik er toch altijd in
Ik heb het gewoon gedaan, ik gok het er wel op
Eerst heb ik 160 euro korting gekregen, en het maandbedrag is ongeveer net zo hoog als bij mijn vorige leverancier
pi_56216440
quote:
Op maandag 21 januari 2008 17:48 schreef bloempje-moi het volgende:
Oh god, ik ben er ook net ingetrapt. Ik krijg het spaansbenauwd als ik dit allemaal lees. Ik krijg zo'n infopakket gestuurd en hoor het binnen 8 dagen te kunnen annuleren. Nu maar hopen dat dat lukt. Het klote is wel dat ze mijn rekeningnummer al hebben, omdat ze mensen gaan screenen ofzo? Ik wilde het niet geven maar heb het met mijn stomme kop toch gedaan. Klotezooi!

Sempron 2400, is de annulering binnen 8 dagen gewoon goed gegaan of krijg je alsnog gezeik?
Bah, waarom trap ik er toch altijd in
Heb je hun rekeningnummer ook? Gewoon laten blokkeren bij je bank.
pi_56311906
bloempje-moi,

Ik kan je aanraden om nog aanstaande maandag een annuleringsbrief sturen: per aangetekende post. In principe heb je 7 WERKdagen de tijd. Ik heb je een PB gestuurd met een concept annuleringsbrief. Bij mij is de annulering van NL Energie geslaagd, ik heb er schriftelijk bevestiging van gehad. Ik heb echter geen handtekening retour ontvangen. Eventueel kun je naast een aangetekende brief, ter aanvulling ook een gewone brief schrijven.

Let er op dat je de juiste energieleverancier invult, ik ben maar even uitgegaan van Energie Direct omdat daar de meeste klachten over zijn.
pi_56312007
Het versturen van een PB lukt niet. Een conceptbrief ziet er bijvoorbeeld zo uit:

Op ... januari 2008 heb ik mij via telefonische werving aangemeld voor een overstap van mijn huidige energieleverancier (Essent) naar Energie Direct voor de levering van energie. Aan de hand van deze aangetekende brief wil ik mij graag beroepen op de bedenktermijn van 7 werkdagen zoals vermeld in Artikel 3, lid 2 van de ‘Algemene Voorwaarden levering kleinverbruikers 2006’.

Ik gebruik dus maken van het recht om de leveringsovereenkomst schriftelijk te ontbinden, ofwel: mijn aanmelding voor de levering van gas en elektriciteit bij Energie Direct ongedaan maken. Dit zijn mijn persoonlijke gegevens:
pi_56320387
Bedankt en sorry voor de late reactie.
Diezelfde avond belde het mannetje dat bij me aan de deur was geweest me op. Hij moest nog een dvd bij me in de bus gooien en dat was ie vergeten. Dat zou ie de dag erop nog wel doen. Toen heb ik hem meteen gezegd dat ie het hele aanmeldingsformulier moest verscheuren omdat ik niks met ze te maken wil hebben. Hij zou dat doen. Ik blijf achterdochtig maar tot op heden heb ik nog niks van ze gehoord en ook die dvd niet meer gehad. Dat moest geloof ik als bewijs gelden dat hij daadwerkelijk bij me aan de deur was geweest en dat ik had toegestemd. Dus so far so good. Zolang ik telefonisch of schriftelijk nog geen enkel bericht heb gehad kan ik geloof ik nog weinig doen. Maar ik hou jouw conceptbrief bij de hand!

Dank je!
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 16:45:03 #50
43556 miss_dynastie
pi_56321264
quote:
Op donderdag 27 december 2007 15:14 schreef sempron2400 het volgende:
Mensen hebben inderdaad een eigen verantwoordelijkheid. Ik ben niet snel geneigd iets te weigeren.
Ts, dat moet je écht gaan leren hoor, voor je het weet ben je failliet. En mensen van Energiedirect/ Oxxio en andere malafide bedrijven zijn uitstekend om op te oefenen . Je hoeft je niet schuldig te voelen-> zij willen jou juist belazeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')