Sluit ik me bij aan!!!!quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:51 schreef miesy het volgende:
en lieke does not like it.![]()
VROLIJK KERSTFEEST IEDEREEN
![]()
![]()
![]()
Gij bende vandaag in de contramimes?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
Zit iedereen nou op die siliconenhoer te wachten voor ze mogen gaan eten van Lieke?
Kweenie... 'k voel me een beetje dissonant met mijn kerstomgeving...quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gij bende vandaag in de contramimes?
Ik vind hem wel een leuke toevoeging.. Was een goede keuze (of hij nu echt zwerver is of niet...)quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
Thanx Miesy![]()
Mike zegt dat Lieke niet moet zeuren, ze heeft zelf ook gekust met Quiten in de jacuzzie.
Wat is die man toch heerlijk naïef.
is het niet |Ben? vriend van Huub?quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Vader, moeder, broer Joris, en iemand met weinig haar (vriend moeder misschien?).
Bedoel je die siliconentrut die altijd aan tafel zit te vreten als de rest nog moet aanschuiven?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
Zit iedereen nou op die siliconenhoer te wachten voor ze mogen gaan eten van Lieke?
Ik heb echt geen idee, hij werd ook niet echt voorgesteld, dacht ik.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:20 schreef blomst het volgende:
[..]
is het niet |Ben? vriend van Huub?
Ja die. Ricardo mocht van Lieke nog niet gaan eten, ze zaten allemaal op Amanda, Brian en Selene te wachten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:20 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Bedoel je die siliconentrut die altijd aan tafel zit te vreten als de rest nog moet aanschuiven?
[ afbeelding ]
VROLIJK KERSTFEEST!
Zucht.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die. Ricardo mocht van Lieke nog niet gaan eten, ze zaten allemaal op Amanda, Brian en Selene te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |