Wat een slappe reactiequote:Op donderdag 27 december 2007 18:41 schreef raptorix het volgende:
Goh oproepen is makkelijk, maar wat doet ze zelf? Het nederlands koningshuis is op wat halve nazis en anderhalve fascisten nou niet echt het toonbeeld van een open familie, laat haar eerst zelf eens het goede voorbeeld geven. Zo is algemeen bekend dat Beatrix een verfoeide hekel aan homos heeft.
Over slappe persoonlijkheden gesprokenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een slappe reactieMaar jij bent dan ook iemand die allochtonen 'zandapen' noemt en maar zeiken op mensen die het niet zo op homo's hebben
![]()
Zekers net als woutje bos en een andere zoon van de majesteit.quote:
Liever dan zo'n crypto-racist. Boehoe, ik meen het niet hoor, ik heb zelf moslimvrienden, boehoe, daarom noem ik gekleurde mensen zandapen boehoe.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Over slappe persoonlijkheden gesproken
Moet jij geen multi-culti radio maken, of zijn jullie dicht met de feestdagen dikke aap?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Liever dan zo'n crypto-racist. Boehoe, ik meen het niet hoor, ik heb zelf moslimvrienden, boehoe, daarom noem ik gekleurde mensen zandapen boehoe.
Tief toch een eind op man.
Moet je jezelf weer niet ergens door een allochtoon in elkaar laten slaan en daar dan over gaan huilen. Maar oh nee, je hebt niks tegen allochtonen hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 19:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Moet jij geen multi-culti radio maken, of zijn jullie dicht met de feestdagen dikke aap?
Er wordt wat schamper aangekeken tegen gematigden die in veilige dorpjes wonen hè. Toch is dat in wezen geen ander argument dan homo zijn in een schotelwijkje en bang zijn voor moslims. We zijn nu eenmaal wat we eten, zeg maar. Ik woon in een veilig dorpje, zoals zeker de helft van de Nederlanders, zo niet meer, en dus kan ik niet relateren aan sentimenten dat we binnenkort worden overgenopmen door boze moezelmannen. Ik zeg altijd maar (en op zich is er heus wel wat aan af te dingen), weest verantwoordelijk voor je eigen situatie als je het niet naar je zin hebt. Mensen die met veel bravoure zeggen: 'ik capituleer niet!', die geloof ik niet echt, wrs kunnen ze niet anders.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:34 schreef raptorix het volgende:
Ik niet me vriend wel al 4 keer de afgelopen 3 jaar, als het aan mij ligt gold er al lang een vrij wapenverbod, maar linkse zieltjes als jou zullen daar vanuit (hun veilige dorpjes) allerlei ethische bezwaren tegen hebben.
PS en de agressie tegen moslims is dus in wezen een compensatie voor hun eigen maatschappelijke mislukking.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er wordt wat schamper aangekeken tegen gematigden die in veilige dorpjes wonen hè. Toch is dat in wezen geen ander argument dan homo zijn in een schotelwijkje en bang zijn voor moslims. We zijn nu eenmaal wat we eten, zeg maar. Ik woon in een veilig dorpje, zoals zeker de helft van de Nederlanders, zo niet meer, en dus kan ik niet relateren aan sentimenten dat we binnenkort worden overgenopmen door boze moezelmannen. Ik zeg altijd maar (en op zich is er heus wel wat aan af te dingen), weest verantwoordelijk voor je eigen situatie als je het niet naar je zin hebt. Mensen die met veel bravoure zeggen: 'ik capituleer niet!', die geloof ik niet echt, wrs kunnen ze niet anders.
Is niet op de persoonlijke toer gaan. Is proberen te begrijpen waarom sommige mensen alles op alles zetten. Dus voorbij verdraagzaamheid, gematigdheid en tolerantie gaan. Dat is omdat ze zo gek veel niet te verliezen hebben. Dat geldt ook zo bij bepaalde moslims btw.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:10 schreef huhggh het volgende:
Zouden we weer ontopic kunnen gaan?
Het gaat immers over de kerstrede van beatrix.
Of gaan we hier weer op de gebruikelijk links-persoonlijke toer?
Is dat een echt bord, dat laatste?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:47 schreef maartena het volgende:
De samenleving volgens Beatrix:
[ afbeelding ]
De samenleving volgens Wilders:
[ afbeelding ]
Ach, doe mij die eerste maar eigenlijk......
Wat denk je zelf?quote:
Wilders stelt dat letterlijk voor dus zo gek zou dat niet zijnquote:Op donderdag 27 december 2007 20:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Dan hadden ze zeker gezeik gekregen en stond de hele kamer op zn kop, dat het de schuld van Wilders is enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |