huh?quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:14 schreef Kaleddis het volgende:
Ze weten dus duidelijk dat de streams te zien zijn in de villa![]()
En opnieuw, hoeso mag Amanda daar gewoon naar binnen stappen
Goedkoop hequote:Op dinsdag 25 december 2007 02:19 schreef Guuskeee het volgende:
is lieke vergeten dat ze ook als hoer de kooi in is gekomen?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:19 schreef Guuskeee het volgende:
Volgens mij is het ook nep geweest.Hij had zijn onderbroek gewoon aan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:18 schreef avonne het volgende:
Is Huub er nou echt op geweest, of had hij zijn broek aangehouden?
Niks byzonders volgens mij, Is ook haast niet te verstaan met die harde muziek.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:19 schreef Guuskeee het volgende:
Wat zijn jullie allemaal liefquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:17 schreef akveor het volgende:
Weer zo'n mooie OP... tnx Mazaru
Nee en jij wel met al die taal die je erover Huub uitslaat.Is dan net zo stomquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:21 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ga jij ff je mond spoelen smeerlap!! Hoe durf je Lieke een hoer te noemen.
Die Huubfans zijn echt niet normaal meer hier!!
Huub ligt om de 4 dgn iemand anders te neuken en nu met 2 hoeren....en dan durf je Lieke GOEDKOOP te noemen?? Niet te geloven!quote:
hahaha grappenmaker!! vandaag zei lieke nog dat ze met huub was gaan neuken om de kooi in te komen, maarre... let it go...quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:21 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ga jij ff je mond spoelen smeerlap!! Hoe durf je Lieke een hoer te noemen.
Die Huubfans zijn echt niet normaal meer hier!!
dat zag ik idd ook toen ze klaar waren gingen de lakens een stukje omhoog en toen zag je huub in zijn onderbroek aan.... iemand de beelden?quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook nep geweest.Hij had zijn onderbroek gewoon aan.
Volgens mij heeft ze betaald om de villa binnen te komen... Hoeren worden over het algemeen betaaldquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:19 schreef Guuskeee het volgende:
het verschil zit hem in het daadwerkelijk ZIEN dat ie het doet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:22 schreef lorence1 het volgende:
hey toen ze net met huub was liep die ook een hoer te bengen terwijl hij lieke 3 dagen daarvoor ook gebangd had... dus nu is het uit wat is dan het probleem.... ik vond de eerste situatie een stuk genanter en toen nam ze hem ook terug en nu is die vies?
is lieke ook vergeten dat huub al eerder in de kooi gebruik van hoertjes heeft gemaakt?quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:19 schreef Guuskeee het volgende:
als ze niet eerst de hoer had gespeelt bij huub dan had ze de kans nooit gekregen om die 10000 te kunnen inleggen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze betaald om de villa binnen te komen... Hoeren worden over het algemeen betaald
Mooie OP![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |