wat ik kort hoorde dat 1. die Natasia-look-a-like gesnoven had en 2. dat het snob is van Lieke dat ze geen zoen wil van een hoer. En dat die hoer echt haar tong er in stak. Maar toch is het minachtend volgens B&A omdat niet te willen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:41 schreef lorence1 het volgende:
waar hebben aman en brian het over... iemand die het volgt?
Zoenen met iemand die zelfs nog een cigarette in z`n handen heeftquote:
Turkey drumsticks lijken het wel.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:44 schreef akveor het volgende:
Dat zijn een paar stevige benen...
[ afbeelding ]
Verdomd! Ik heb ineens vijf streams!!!quote:
Dat is een bug. De COS is niet het enige topic waarbij het gebeurt.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:49 schreef Dlocks het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat ik de actieve COS vaak niet hier bij zie staan:
De Gouden Kooi
Soms moet ik een paar keer op refresh drukken voordat ik hem zie. En nee, de pagina komt niet uit cache van mijn browser.
Omdat er een bug is waardoor een (zeer) actief topic nog wel eens verdwijnt... en gezien de gemiddelde COS in een paar uur vol is...quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:49 schreef Dlocks het volgende:
De Gouden Kooi
Soms moet ik een paar keer op refresh drukken voordat ik hem zie. En nee, de pagina komt niet uit cache van mijn browser.
Komt vaak voor. Als je bovenaan de pagina op Active Topics of Nieuwe Topics klikt, zie je hem wel directquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:49 schreef Dlocks het volgende:
De Gouden Kooi
Typisch voor een alcoholist met korsokovquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:52 schreef riri het volgende:
De Huub die zei dat hij nooit meer zou drinken in de kooi...hij zweerde het aan alle streamers voor de camera
foei huub,quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:52 schreef riri het volgende:
De Huub die zei dat hij nooit meer zou drinken in de kooi...hij zweerde het aan alle streamers voor de camera
Brian is gewoon jaloers, hij wil ook met de hoeren spelenquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:56 schreef avonne het volgende:
Brian vindt het asociaal dat er tijdens Huubs feestje niks is voor de andere bewoners. (is hij nu al de cocktailshakers vergeten?)
Kort geheugenquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:56 schreef avonne het volgende:
Brian vindt het asociaal dat er tijdens Huubs feestje niks is voor de andere bewoners. (is hij nu al de cocktailshakers vergeten?)
Bwian is gewoon jaloers dat hij niet de dingen in zijn leven doet die die graag wil.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:56 schreef avonne het volgende:
Al met al is Huub de grootste hoer in dat huisquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:57 schreef Carlaa het volgende:
Huub lijkt het niet echt naar zijn zin te hebben.. alles voor de oliebollen?
Inderdaad, ze hadden natuurlijk een leuk feestje in de chill kunnen bouwen. Cocktailshakers erbij, go!quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:56 schreef avonne het volgende:
Heb ik nou goed begrepen dat hij vanmiddag heel serieus aan Amanda vroeg of ze een triootje wou doen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bwian is gewoon jaloers dat hij niet de dingen in zijn leven doet die die graag wil.
Hij wil zo graag de Brave Brother uit Bonaire zijn![]()
![]()
hij mag het doen met een door hem al uitgewoonde snol.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian is gewoon jaloers, hij wil ook met de hoeren spelen
Ja zoiets ja geloof ik...quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Heb ik nou goed begrepen dat hij vanmiddag heel serieus aan Amanda vroeg of ze een triootje wou doen?
Iemand?
Met wie dan als derde?
Ja, dat heb je goed begrepen. Niet met iemand specifiek, maar wel het liefst met een vrouw. Bovendien zag hij haar ook nog wel als stripper werken, en had hij ook niet veel bezwaar tegen lapdancen en zoenen van haar met andere vrouwen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Heb ik nou goed begrepen dat hij vanmiddag heel serieus aan Amanda vroeg of ze een triootje wou doen?
Iemand?
Met wie dan als derde?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bwian is gewoon jaloers dat hij niet de dingen in zijn leven doet die die graag wil.
Hij wil zo graag de Brave Brother uit Bonaire zijn![]()
![]()
Waar kwam dat idee / gesprek opeens vandaan?quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat heb je goed begrepen. Niet met iemand specifiek, maar wel het liefst met een vrouw. Bovendien zag hij haar ook nog wel als stripper werken, en had hij ook niet veel bezwaar tegen lapdancen en zoenen van haar met andere vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |