niks nieuws, toch?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:12 schreef riri het volgende:
alles voor de oliebollen en er nog aan meedoen ook met zulke lelijke vrouwen
tis wel een erg trieste vertoning....wat een zielige mannen eigenlijk
leuk voor hedda ook
Rachelquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:12 schreef akveor het volgende:
Huub vraagt of Mitch nog gaat meedoen.....
Brrrr inderdaadquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:13 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eng fokking wijf
Achter de schermen zal je ook genoeg geldhoeren in dienst hebben hoor. Klein kerstbonusje en ze willen wel overwerken...quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:16 schreef agter het volgende:
Denk dat ze achter veel mannelijke medewerkers hebben...Bedoel, als vrouw wil je vanavond toch niet overwerken, op kerstavond?
Speciaal voor de dames: Stream 1 en 2.... have fun.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was even weg. Ik weet niet wat ik zie, zeg. Wat enorm plat.
Ik had gehoopt dat de hoertjes er wat leuker uit zouden zien en dat het een 'open feestje' zou worden vanuit de chill. Iedereen lekker mee doen (behalve Lieke natuurlijk)quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was even weg. Ik weet niet wat ik zie, zeg. Wat enorm plat.
Huub maakt het ook echt niet uit hoe een vrouw eruit ziet...dat is toch een lelijk iemand...kan er niets van maken...dat je daar iets mee kunt zegt toch wel wat over hemquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:13 schreef miesy het volgende:
huub: "i really like your eyes"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eng fokking wijf
Okee okee, ik schrok gewoon evenquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Speciaal voor de dames: Stream 1 en 2.... have fun.....
Ik dacht ook dat het wat opener zou zijn. Zijn dit nou echte hoeren, of hoe moet je het noemen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat de hoertjes er wat leuker uit zouden zien en dat het een 'open feestje' zou worden vanuit de chill. Iedereen lekker mee doen (behalve Lieke natuurlijk)
Ik denk dat het gewoon harstikke moeilijk is om hoeren te vinden die zich niet schamen om herkenbaar in beeld te komen voor 500.000 tv kijkers en dan ben je al vrij snel afhangkelijk van de hoeren de onderklasse.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:18 schreef tipsch het volgende:
Ik had gehoopt dat de hoertjes er wat leuker uit zouden zien en dat het een 'open feestje' zou worden vanuit de chill. Iedereen lekker mee doen (behalve Lieke natuurlijk)
Jaap is klaarquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:20 schreef Ricard0j het volgende:
Wat gaat Jaap doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |