Zelfs zonder geluid was meteen te zien over wie ze het hebben, met die zure koppen.quote:
Slaap lekker! En tot snel!quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:47 schreef kissa het volgende:
Ik lees het morgen wel hier of bij VOL![]()
Trusten
klopt, zelfs zonder geluid zijn ze niet te pruimen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Zelfs zonder geluid was meteen te zien over wie ze het hebben, met die zure koppen.
slaap lekker, kissaquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:47 schreef kissa het volgende:
Trusten
Doei Kissaquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:47 schreef kissa het volgende:
Trusten
geen woord meer over haar moeder.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:54 schreef Rotterdammert het volgende:
Lieke luistert zelfs naar gebral van Brian
Bij mij nietquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:55 schreef jassy het volgende:
Waarom streamlock op 3 en4 ?!
Ik dacht dat ik Lieke ook hoorde...?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:01 schreef chufi het volgende:
Amanda kwam trouwens ff checken
nee hoor, die was er niet bijquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Lieke ook hoorde...?
EDIT: Die donkere d'r stem lijkt wat op die van Lieke.
nee, lieke laat zich (zogenaamd) niet kennen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Lieke ook hoorde...?
EDIT: Die donkere d'r stem lijkt wat op die van Lieke.
Het zijn idd beelden om trots op te zijnquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:07 schreef riri het volgende:
vraag me af of cora dit leuk gaat vinden
quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:03 schreef agter het volgende:
I'm your Mama
I'm your Daddy
I'm that nigga
In the alley
I'm your doctor
When in need
Want some coke?
Have some weed
You know me
I'm your friend