zou het ook graag willen maar ik heb geen oven in mijn keuken. alleen een grillquote:Op donderdag 27 december 2007 13:46 schreef Tezz het volgende:
En ik ga naar een verjaardag. Manlief heb ik naar zijn werk 'geschopt' dus ik ga met mijn dochter op pad......
De beenham smaakte trouwens super lekker! waarom maak ik dat niet vaker klaar??????????
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:46 schreef Tezz het volgende:
En ik ga naar een verjaardag. Manlief heb ik naar zijn werk 'geschopt' dus ik ga met mijn dochter op pad......
De beenham smaakte trouwens super lekker! waarom maak ik dat niet vaker klaar??????????
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
Cul_non_kul of SoL, geven jullie mij 's snel het recept voor de knoflooksoep! Ik ben snotverkouden, hoog tijd voor veel knoflook, dus!
Heb ik nog niets van gemerkt, ik eet knoflook bij de vleet en ben chronisch verkoudenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
Voor vanavond maak ik beef vindaloo, da's bepaald geen laffe curry... En ik hoop idd dat ik daar een lekkere loopneus van krijg.
Maar knoflook schijnt om een of andere mysterieuze reden te helpen tegen verkoudheid.
gek genoeg, proef ik desondanks (chronische verkoudheid) nagenoeg alles.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:30 schreef AKnynke het volgende:
he bah Cold Feet. Het jammere is dat je het dan ook niet proeft!
Ik ben nu aan het knippen en plakken, het jaaroverzicht van het nieuws bijwerken...saai!
Zeg zeg, niets slechts over Overijssel. Ik ben vanaf morgen drie dagen te vinden in Almelo, daar is tenmiste altijd wat te doen!quote:Op donderdag 27 december 2007 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
Mmmm, lekker, dat ga ik dan zo maar s maken!
Ja, het was echt super. Mooie musea gezien (Guggenheim, Judisches Museum), mooie kerstmis in de Dom, lekker veel gewandeld en over kerstmarkten geslenterd...
Lekker gegeten (en roomservice genomen voor het ontbijt).
Nu spullen inpakken; morgen vertrek ik voor een dag of 5, 6 met een stel vrienden naar een huisje ergens in the middle of nowhere in Overijssel
O&N stappen in Hengelo?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg zeg, niets slechts over Overijssel. Ik ben vanaf morgen drie dagen te vinden in Almelo, daar is tenmiste altijd wat te doen!
Huh, wij zitten bij Staphorst in de buurtquote:Op donderdag 27 december 2007 17:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg zeg, niets slechts over Overijssel. Ik ben vanaf morgen drie dagen te vinden in Almelo, daar is tenmiste altijd wat te doen!
en met een flesje wijn erbij is alles goed te doenquote:Op donderdag 27 december 2007 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh, wij zitten bij Staphorst in de buurtMaar ach, met leuk gezelschap is t allicht goed te doen
Nee, stappen in Frankfurt am Main!quote:
Staphorst is wel grappig als je van meisjes in rokjes en zwarte kousjes houdt....quote:Op donderdag 27 december 2007 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
Huh, wij zitten bij Staphorst in de buurtMaar ach, met leuk gezelschap is t allicht goed te doen
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Staphorst is wel grappig als je van meisjes in rokjes en zwarte kousjes houdt....
Als je op zondag middag door Staphorst rijdt, wordt je bijna gestenigd!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:51 schreef ColdFeet het volgende:Stiekum vind ik t hartstikke grappig: als je op zaterdagmiddag door Staphorst rijdt, staan bij alle huizen vrouwen in klederdracht de ramen te zemen
Zo on-nederlands!
Gaat ook niets goed deze dagenquote:14:15 W6 128 Katowice Departed 19:37
Gezondheid. Heb je een zakdoekje nodig, of liever een schouder? Ik begrijp dat je je vlucht naar Polen hebt gemist?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
Hoi lieve CUL SC'ers
GOVVADOMMAH
Je vliegtuig had vertraging, waardoor je niet meer in je hotel zou kunnen komen, dus heb je je geld terug gevraagd en ben je naar een kutfilm geweest?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
Gemist? Ik had 5 extra uren om het in te halen
We zouden zo laat aangekomen zijn dat we nooit meer fatsoenlijk in Krakow zouden kunnen komen vandaag, ergo, restitutie van de vliegticket aangevraagd en naar de film (I am Legend) geweest. Wat overigens een hoogst irritante film is.
Wat een kutdag.
Thanks. Is dat chocoladetaart/mousse/bavarois?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je vliegtuig had vertraging, waardoor je niet meer in je hotel zou kunnen komen, dus heb je je geld terug gevraagd en ben je naar een kutfilm geweest?
Ik denk dat je dit nodig hebt. [ afbeelding ]
Lastminutes bestaan niet meer als zodanig sinds internet is ingevoerd om reizen te boeken.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:09 schreef AKnynke het volgende:
Wat shit stereo!!
Geen kans op een andere lastminute morgen ofzo?
Chocolade taart. Met slagroom. En in jouw geval, ook een borrel denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
Thanks. Is dat chocoladetaart/mousse/bavarois?
Wat is er jammer?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:18 schreef Den_Haag het volgende:
Balen Steer. Geen Poolse dames
Jammer Nyn.
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zijn de poolse dames zo mooi dan?
Euc-, verkies jij de buitenlandsche vrouw boven de nederlandsche vrouw?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:36 schreef Euc- het volgende:
![]()
In Oost Europa lopen heeel veel mooie dames rond. Net als in Zweden
Oh nee hoor, niet per definitie iigquote:Op donderdag 27 december 2007 22:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Euc-, verkies jij de buitenlandsche vrouw boven de nederlandsche vrouw?
Ohhh ja dat werpt heel ander licht op de zaak. Engeland schijnt een soort broedplaats te zijn voor -minder aantrekkelijke- vrouwen. Althans, dat is mijn mening als hetero-vrouw.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:57 schreef Euc- het volgende:
Oh nee hoor, niet per definitie iig
Ik zeg alleen dat er daar best veel knappe dames rondlopen, in vergelijking met bijvoorbeeld Engeland
D_H, ik snap je niet. Komt dat omdat ik gedronken heb, of omdat jij niet helemaal duidelijk typt?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:02 schreef Den_Haag het volgende:
Dat is niet de lange Nynke kan zien
Gaan jullie ook naar dat Landal park in De Wijk?quote:Op donderdag 27 december 2007 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DH vraagt aan Nynke waar ze met (st)oud en nieuw op stap gaat, of dat misschien Hengelo is. Nynke antwoord hierop dat ze niet in Hengelo op stap gaat maar in de prachtige (industrie)stad Frankfurt. DH zegt dat hij dat jammer vind, Nynke snapt het niet helemaal waarom DH iets jamemr vind, omdat ze niet aan haar vorige opmerking heeft gedacht. DH verklaart zich nader en zo zijn we hier aanbeland.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
D_H, ik snap je niet. Komt dat omdat ik gedronken heb, of omdat jij niet helemaal duidelijk typt?
Jij snapt het!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohhh ja dat werpt heel ander licht op de zaak. Engeland schijnt een soort broedplaats te zijn voor -minder aantrekkelijke- vrouwen. Althans, dat is mijn mening als hetero-vrouw.
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:11 schreef Euc- het volgende:
DH vraagt aan Nynke waar ze met (st)oud en nieuw op stap gaat, of dat misschien Hengelo is. Nynke antwoord hierop dat ze niet in Hengelo op stap gaat maar in de prachtige (industrie)stad Frankfurt. DH zegt dat hij dat jammer vind, Nynke snapt het niet helemaal waarom DH iets jamemr vind, omdat ze niet aan haar vorige opmerking heeft gedacht. DH verklaart zich nader en zo zijn we hier aanbeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |