Heb je een kater? Sterkte vandaag. Ik heb geen kater maar ben wel erg moe na een nachtje van ruim 5 uur.quote:
Moah, koppijn. Iedereen trouwens de beste wensen voor 2008, dat er maar veel getrouwd mag worden.quote:
nog niet gekregen. de contracten liggen klaar maar degene die ze moet tekenen vond haar wintersportvakantie belangrijkerquote:
hoe is het afgelopen met je contract?
quote:
Ik was je voorquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:33 schreef fotoloog het volgende:
Zo,eerste plaatje van 2008![]()
[ afbeelding ]
en nu? wel blijven werken?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, koppijn. Iedereen trouwens de beste wensen voor 2008, dat er maar veel getrouwd mag worden.
[..]
nog niet gekregen. de contracten liggen klaar maar degene die ze moet tekenen vond haar wintersportvakantie belangrijker
Nee Nederlandse. Denk aan sexquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:10 schreef Z het volgende:
Die van Tong is Melissa.
Ah ja, natuurlijk!quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:37 schreef fotoloog het volgende:
Jody Pijper
Juistquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:37 schreef fotoloog het volgende:
Jody Pijper
Deze nogquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:33 schreef fotoloog het volgende:
Zo,eerste plaatje van 2008![]()
[ afbeelding ]
Jij ook Scrutquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Possie! Gelukkig Nieuwjaar, baby.
Ja, anders had je me hier wel vaker gezien, denk ikquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je nog steeds verslingerd aan Second Life?
Jammer.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:30 schreef pos het volgende:
[..]
Ja, anders had je me hier wel vaker gezien, denk ik
Klopt, alleen met de gebruikersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, jij hebt niets met computers, toch?
Er staat nog een plaatje open toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:29 schreef tong80 het volgende:
Verwarrend hè ?
Iemand die een plaatje wil plaatsen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |