he tongetje wat doe jij hier nou joh?quote:
Ik kom hier al jarenquote:Op maandag 31 december 2007 02:28 schreef Wexy het volgende:
[..]
he tongetje wat doe jij hier nou joh?
...en dit topic is nogwel voor dummies,..quote:Op zondag 30 december 2007 00:36 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
In muziektrivia duurde het destijds langer
WAT?!?!quote:Op maandag 31 december 2007 15:11 schreef Z het volgende:
Iedereen is naar Diaan's trouwerij.
Gaat ze trouwen dan?quote:Op maandag 31 december 2007 15:11 schreef Z het volgende:
Iedereen is naar Diaan's trouwerij.
Ze was toch nog met jou getrouwd? In Nederland mag je niet dubbel getrouwd zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 15:49 schreef peaceman het volgende:
Gaat ze trouwen dan?
Is ze met mij getrouwd? Wanneer?quote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze was toch nog met jou getrouwd? In Nederland mag je niet dubbel getrouwd zijn.
Ze heeft het geheim gehouden hier. Maar ze had het best tegen jou kunnen vertellen.quote:Op maandag 31 december 2007 15:58 schreef peaceman het volgende:
Is ze met mij getrouwd? Wanneer?
Dat heb ik zeker gemist?![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 18:28 schreef Diaan73 het volgende:
Heey ik ben helemaal niet met Peaceman getrouwdik ben met PJM getrouwd!!!
![]()
idemquote:Voor ik het vergeet, wil ik jullie allemaal alvast een hele goede jaarwisseling en een spetterend plaatjesvol zonder teveel slowchat 2008 toewensen!!!![]()
Huh? Is dat niet iets voor carnaval?quote:Op maandag 31 december 2007 22:01 schreef Z het volgende:
Moet je niet 'hossen' wyccie?
Gelukkig nieuwjaarquote:Op maandag 31 december 2007 22:12 schreef wyccie het volgende:
Ah, daarom dus.
Nee, ik doe niet aan hossen. En ook niet aan 'hossen'.
Ik ga zo lekker in bed liggen. Filmpje kijken en misschien een boekje lezen. Heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |