omg!quote:Op zondag 13 januari 2008 11:14 schreef Copycat het volgende:
Uit een nachtCOS:
[..]
Dus dat onderscheidt de hoogopgeleide vrouw van haar laagopgeleide sisters? Niet in de keuken schijten, maar in de kapsalon pissen?
Hoger dan een stoeprand?quote:Op zondag 13 januari 2008 11:43 schreef noekje het volgende:
omg!
Hogeropgeleid zijn ze, hoger dan een..??
Een hulphond is beter opgeleid dan dat!
Filmpjeequote:Op zondag 13 januari 2008 11:14 schreef Copycat het volgende:
Uit een nachtCOS:
[..]
Dus dat onderscheidt de hoogopgeleide vrouw van haar laagopgeleide sisters? Niet in de keuken schijten, maar in de kapsalon pissen?
Zo zie je maar weer, 'het dak eraf knallen' is een ruim begripquote:Op zondag 13 januari 2008 20:04 schreef artificial het volgende:
Het was super VET!!!
Laat ze allemaal maar lullen, maar wij hebben het dak eraf geknald. Dat neemt niemand ons meer af!!!
En de dj's draaide ook heel goed!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JIj was behoorlijk van het padje af, aan het eind van de avondquote:Op zondag 13 januari 2008 20:04 schreef artificial het volgende:
Het was super VET!!!
Laat ze allemaal maar lullen, maar wij hebben het dak eraf geknald. Dat neemt niemand ons meer af!!!
En de dj's draaide ook heel goed!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
JIj was behoorlijk van het padje af, aan het eind van de avond
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]alleen het eind van de avond?? met die brulstem
man man man wat een grafstem was dat zeg, liep daat te brullen als een havenwerker dat dit HAAR vrouwtjes zijnquote:Op maandag 14 januari 2008 00:21 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Oh ik had alleen dat hysterische gesprek met Jaap gezien op het eind
wat loop jij nou te lullen ik heb gewono lekker plesier gehad met mn meissies en dat pakt niemend ons meer afquote:Op maandag 21 januari 2008 19:57 schreef Copycat het volgende:
De exclusieve klasse spat momenteel van mijn televisiescherm!
Guess what; we zijn stinkendrijk aan het wordenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |