[oftopic gelul]Fred Osters marmotte liepen altijd naar geld poortjes.....[/oftopic gelul]quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:11 schreef Pronzo65 het volgende:
De enige conclusie die je mag trekken is dat ECMWF oceaandepressies in een aantal berekeningen nu zuidelijker laat doortrekken dan in de vorige ronde. Dit is [deels] consistent met modellen die aan een klassieke winterinval denken. Het wil allemaal nog niks zeggen, maar het balletje is weer een klein stukje de goede kant opgerold. Vergelijk het met de Fred Oster marmottenrace. Andre van Duin is nog niet eens halverwege, maar schuivelt wel in de richting van de koelkast.
GFS2812 druppelt binnen.
Klopt. Altijd richting de hoofdprijs om vervolgens het poortje ernaast te kiezen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[oftopic gelul]Fred Osters marmotte liepen altijd naar geld poortjes.....[/oftopic gelul]
ach joh, dat is zo ver wegquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:09 schreef Jodelaar het volgende:
en de WC komt er weer in vrijdag. Jammer. Maarja kan nog veranderen
De zekerheid daarvan is volgens de laatste run wel erg groot.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:50 schreef Party_P het volgende:
WC?
ja, deze keer wel een WC, vorige keer niet, etc.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:09 schreef Jodelaar het volgende:
en de WC komt er weer in vrijdag. Jammer. Maarja kan nog veranderen
Gelukkig dat het alleen maar bij de KNMI is...quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:03 schreef Pronzo65 het volgende:
Van 4-13 januari is er geen weer vanwege staking bij het KNMI.
handigquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:03 schreef Pronzo65 het volgende:
Van 4-13 januari is er geen weer vanwege staking bij het KNMI.
Das heul niet erg want dan heb ik ook eens winter.. ( kan helaas een keer niet op wintersport)quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:57 schreef kepler het volgende:
ik hoop op het beste
Zal je net zien dat de winter echt op gang komt als ik op wintersport zit(4-13 januari
)
West Circulatiequote:Op zaterdag 29 december 2007 13:13 schreef Party_P het volgende:
Wuh, maar waar staat WC nou voor dan? Wettercentrale toevallig?
editquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:13 schreef Party_P het volgende:
Wuh, maar waar staat WC nou voor dan? Wettercentrale toevallig?
quote:MENSEN: Zoals beloofd mijn verwachting. Deze staat ook op de site sinds vanmorgen 06.05 u. Winterweer vanaf oudejaarsnacht. Dinsdag op woensdag, woensdag op donderdag en van donderdag op vrijdag lichte tot matige vorst. Vanaf donderdag sneeuwkansen, zuidwesten al snel regen. Na vrijdag of zaterdag oplopende temperaturen. Er is op dit moment te weinig kou voorradig boven Europa om voor meer winter te zorgen. Het hoog boven Scandinavie blijft ook te oostelijk liggen. Groeten Piet P, tot later vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |