Hoog wordt iig hoger in Scandinavie ingetekend dan vorige week het geval was.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:54 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Dit is een mooie kaart, het voortraject is ook mooi.
[ afbeelding ]
Ach voor mensen die ver moeten is het wel lastig. Maar elke sneeuw is altijd meegenomen togquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:55 schreef -skippybal- het volgende:
Da's wel een flinke sneeuwkaart
Alleen heb ik echt geen zin in sneeuw met de jaarwisseling
Paar jaar geleden was er hier zo'n 15 cm sneeuw op de 30e, maar op oudjaarsdag was alles alweer weg gesmolten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:57 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ach voor mensen die ver moeten is het wel lastig. Maar elke sneeuw is altijd meegenomen tog. Ik vind het wel mooi Sneeuw en Vuurwerk
Ik teken er voor.
Ja de 30e was er toen sneeuw maar de 1e begon alweer een strakke wc met +8 graden als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:59 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was er hier zo'n 15 cm sneeuw op de 30e, maar op oudjaarsdag was alles alweer weg gesmolten.![]()
Sneeuw is tof!
naar PP luister ik niet echt, die zegt al dat er sneeuw komt terwijl het over 2 weken pas komtquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:02 schreef -skippybal- het volgende:
PP begon net ook al helemaal uit z'n plaat te gaan over "de strenge winter die aan gaat komen". Die gast kan echt geen nuance houden
GFS gaat voor een Strakke WC temps +15quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:19 schreef -skippybal- het volgende:
Nou, GFS gaat zo weer van start. Kijken of die wat meer de richting van EC opgaat
Ja jammer. En dat was dan nog een koude uitbijter. Die 23 graden op 7 januari is wel overdreven. Meer dan 19 zal het toch niet worden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:22 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
GFS gaat voor een Strakke WC temps +15
Onweersignaal is er ook, dus laat maar komen, Sneeuw of Onweerquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:30 schreef Pronzo65 het volgende:
[..]
Ja jammer. En dat was dan nog een koude uitbijter. Die 23 graden op 7 januari is wel overdreven. Meer dan 19 zal het toch niet worden.
Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:22 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
GFS gaat voor een Strakke WC temps +15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |