abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 januari 2008 @ 01:37:16 #26
167595 mirved
Infobesitas
pi_55715072
Ik was iemand die ook altijd sceptisch was tegen over complot theorie filmpjes maar je moet deze even gezien hebben voor dat je het al wegwuift met de gedachte van "dit is onzin". Er worden een hoop sterke argumenten aangehaald en als je zelf een beetje onderzoek doet zie je dat wat er beweerd wordt zo gek nog niet is.

Het enige jammere is bij het Christus verhaal dat er nogal wat dingen niet kloppen en dat ze bij de tv beelden soms het zo ge-edit hebben dat ze een eigen "commentator" stem erover heen hebbe geplakt zodat het lijkt als of het zo op tv kwam. Maar bijv over het federal reserve stelsel dat klopt gewoon en hebben al meer journaliste over geschreven. (laatst nog een journalist van NRC) Als je over de geschiedenis leest van de Rothschilds en de relaties die ze hadden met de Rockefellers/Morgans/Walburgs (steenrijke families toendertijd) en je ziet dat die families ook allemaal met elkaar getrouwd zijn en hun bedrijve gefuseerd Chase morgan jp wordt niet voor niets de rockefeller bank genoemd(en is dat ook) dan zijn de claims zo raar nog niet. Dat een van de Rothschilds in de 18de eeuw opzettelijk de engelse beurs heeft laten crashen voor eigen gewin is een historisch feit. Dat deze familie dit voor eigen gewin in de decennie erna nog steeds doet/deed klinkt dat ook niet zo gek. Na wat gegraven hebben in de geschiedenis van de Rockefellers kom je erachter dat het ook geen lieverdjes waren. Dit zijn dingen die niet eens aangehaald worden in de docu maar nog eens het bewijs tegen deze mensen sterker maakt in mijn inziens.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  donderdag 3 januari 2008 @ 23:57:16 #27
174031 Salsagrill
Ik hou van Helmonders
pi_55759844
ik probeerde te kijken maar ik viel na 5.33min in slaap

heb je een samenvatting eventueel?
Op 30-03-2007 14:30 schreef BrauN
Na jouw Hummerlemminghtopique ben ik officieel fan van je! O+
pi_56009729
Heb hem net ook gekeken en vond hem wel interessant.. alleen dat stukje over de banken werd me na 15 minuten te ingewikkeld..

Wat me aansprak was dat er voor wetsveranderingen bepaalde zaken gebeurden waardoor ze wel door gingen. 9/11 voor de war on terror, enkele jaren eerder de mislukte aanslagen op het wtc voor een bepaalde wet.. was niet 'goed' genoeg dus gooiden ze de oklahoma bombings eroverheen.. en de toevalligheden van de geplande oefeningen op 9/11 en 7/7/07 in London.. als er inderdaad 'toevallig' oefeningen gepland stonden met 'toevallig' dezelfde scenario's op 'toevallig' hetzelfde tijdstip.. tsja?

En dat stuk over Jezus heeft me alleen maar meer overtuigd dat het hele geloof niets is dan iets wat tussen de oren zit en helpt de mensen om dingen te verklaren > god straft ons..

maar aan de andere kant kreeg ik ook weer twijfels toen ik het stuk over 9/11 zag, met name de fragmenten uit loose change die je duidelijk kon herkennen..wie zegt mij dat heel die docu dan niet rust op aannames die door hen zijn gemaakt..

lastig lastig maar geen verspilde 2 uur..
  maandag 14 januari 2008 @ 10:19:32 #29
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_56018087
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:20 schreef Thrilled het volgende:
Heb hem net ook gekeken en vond hem wel interessant.. alleen dat stukje over de banken werd me na 15 minuten te ingewikkeld..
Dat is jammer..

Het komt er in het kort op neer, dat het Federal Reserve System een particulier initiatief is buiten controle en verantwoordelijkheid van de regering in de VS. Dit systeem zorgt voor de omloop van bankbiljetten, zoals DNB vroegah hier in NL. Echter, omdat het particulier is hebben zij (de mannen achter het FRS) ervoor gekozen per uitgegeven dollar (die wordt in feite geleend van de Federal Reserve Bank) een standaard schuld zit.

Wat krijg je dan?

Iedere dollar brengt schuld met zich mee, en die schuld wordt dus betaald met dollars waar eveneens schuld op zit.

Conclusie: de VS is terminaal afhankelijk van een aantal particulieren die een slim systeem ontworpen hebben. Vandaar de oorlogszucht; die komt voort uit winstbejag van de private Federal Reserve Bank (oorlog = geld uitgeven = schuld creeren = afhankelijkheid = dansen naar de pijpen van de FRB)

Wilson heeft er in een soort ruil-actie voor gezorgd dat dit FRS bij wet werd goedgekeurd.. in ruil dus voor sponsoring van zijn verkiezingscampagne.

snap je het nu beter?

mocht ik er falikant naast zitten dan wordt ik vanzelfsprekend gecorrigeerd
pi_56019269
haha ik snapte het juist precies tot en met dát stukje.. daarna begon het over leningen die stopgezegd werden ofzo en toen werd het allemaal te blurry voor me
  maandag 14 januari 2008 @ 20:51:23 #31
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_56032929
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:16 schreef Thrilled het volgende:
haha ik snapte het juist precies tot en met dát stukje.. daarna begon het over leningen die stopgezegd werden ofzo en toen werd het allemaal te blurry voor me
oow dat

ik heb dat zo geïnterpreteerd:

aan de ene kant schakelden ze zo concurrenten ( = andere banken) uit
aan de andere kant maakten ze het volk ontevreden zodat er meer voedingsbodem zou zijn voor (extremere) acties
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:27:26 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56115301
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:16 schreef Thrilled het volgende:
Komt er volgens mij op neer dat de geldstroom zodanig wordt verstoord door masaal weigeren van leningen dat mensen geen geld meer hebben om te consumeren. En als mensen niet meer consumeren dan struikelt de economie, als de economie struikelt dan houden meer mensen de handen op de knip waardoor het in een freefall kan glijden waar men niet vrolijk van wordt. Dus als een bank stopt met leningen geven dan innen ze alleen en geven ze geen geld meer uit. In plaats van dat het een kraan - spons in een emmer constructie is ( de kraan zijn de leningen en de spons is het innen van de rente ) doen ze de kraan dicht en zuigen ze alleen de rente op.

Ok, of het nu duidelijker is weet ik niet maar het is een poging .

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 17-01-2008 22:53:16 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_56116028
haha thnx
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:27:43 #34
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_56117191
oud btw Zeitgeist is een hoer, hij geloofd Sitchin niet
*Hosselcopter*
  zondag 27 januari 2008 @ 15:56:21 #35
203999 BlaatGraag
Kan zijn dat hier wat staat.
pi_56341896
Zeitgeist, yep mister Zeitgeist..

Had em al gezien, en het is wel iets dat je wakker maakt.
Maar toch ruik ik disinfo..een beetje disinfo dat zo te werk gaat:

"To get away with crimes,
pretend to be a crime fighter"

Hier een paar stukjes van: http://www.erichufschmid.net/TFC/by_Hufschmid11Oct2005.htm

Hier een voorbeeld over hoe mensen wegkomen met misdaad.
Stel, iemand wil je auto stelen en wil er mee wegkomen, wat moeten ze doen?
quote:
Let's assume that you have a neighbor named Joe, who you assume is an ordinary, honest citizen. In reality, Joe is part of a gang that steals cars, and Joe wants to steal your car. What is the best way for Joe and his gang get away with car thefts?
quote:
Offer to help solve the crime

When you tell Joe that your car was stolen, Joe fakes sadness. Joe then announces that he wants to rid the neighborhood of crime.

Joe offers to start an organization of truth seekers who will assist the police in their search for evidence. He tells you that he will collect information about the crime and pass it on to you and the police.

You would be grateful to Joe. It would never occur to you that Joe is sifting through all of the evidence that comes to him and discarding anything that implicates Joe or his friends in the crime. The only evidence he passes on to the police are the ones that send them in the wrong direction.

By fooling people into sending him the evidence, Joe also finds out which citizens he has to watch, and possibly blackmail or kill.
En dan kom je bij 9/11 al gauw terecht bij het mixen van waarheid met bullshit (in dit geval dat die gast dus in UFO's gelooft, en de vele onwaarheden in z'n verhaal)
Mensen die geen research doen, zullen dit verhaal geloven en op hun beurt weer doorvertellen aan anderen, maar zij zullen er eerlijk over zijn omdat ze er van overtuigd zijn dat het waar is.
quote:
Find useful idiots to promote nonsense

It is difficult to lie. The best way to spread false information is to find a fool to do the work for you. Convince the fool that the lie is actually the truth, and then the fool will spread the lie for you. Since he believes the lie, he will be sincere when he talks about it.
Je ziet veel 911 truth sites als je rondkijkt, sites die naar elkaar doorverwijzen,
elle-lange lijsten met 911 truth sites op zo'n site zelf. Je zou je af kunnen vragen waarom zoveel.
Natuurlijk ook omdat dit een hele issue is, maar er kan ook een andere reden zijn.
quote:
Outnumber the honest sites

Joe could pay his criminal friends to create thousands of "truth seeker" web sites in order to bury the few honest web sites.

When honest citizens look on the Internet for information about car thefts, they will almost certainly encounter one of the deceptive web sites from Joe's friends, not one of the honest web sites.

The end result is that they get a distorted or unpleasant view of the subject.
Oftewel, dwaalsporen, ontiegelijk veel dwaalsporen.

Ditzelf kan inderdaad ook een site zijn die lulkoek promote, maar iig een goed lijstje met dingen waar je voor
moet uitkijken als je dit gaat onderzoeken.

Dan even wat anders, dit moet je echt zien, allebei korte filmpjes van een stand-up comedian die erg goed
up-to-date blijft, zal ik maar zeggen.

Deel 1 - George Carlin over Amerika en de "real owners"
http://youtube.com/watch?v=AMqJvhmD5Yg 4:40 min.

Deel 2 - George Carlin krijgt een interview over 9/11 tijdens promotie van z'n boek
http://youtube.com/watch?v=pow5_UYKaJ8 1:45 min.

Deel 3 - George Carlin over Global Warming (broeikas-effect)
http://youtube.com/watch?v=eScDfYzMEEw 7:38 min.

Tot zover even mijn bijdrage hieraan, en remember folks
If you don't control the Government, it controls you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')