Ik post hier nog maar heel eventjes, bedenk ik me opeens.

toch?
(of mag ik hier Jonnes vierde jaar ook nog gezellig buurten. Echt... cijfers zijn niet mijn sterkste kant

)
Maar goed.. wat wilde ik ook alweer vertellen.
Oh ja.. schoolverhalen

(Leest u eventjes mee Mss LB

Voor je grote kleine Jolie

)
We mochten afgelopen donderdag komen kennismaken met de juf en de klas, de wc's en het gymlokal bekijken.
Jonne kreeg een handje van de juf op 't schoolplein, schoof achter mij van verlegenheid en zo betraden we de grote grote school .
Ze hebben een eigen vleugel voor de onderbouw. Er zijn twee groepen 1 en twee groepen 2 die de vleugel delen. En op de kapstok was al een paarse ster met zijn naam geplakt en een sticker van een beer.

Vervolgens moest hij heel handig nodig naar het toilet. (Ik moet een plasje mama. Nu!

) en dat kon ook meteen uitgebreid bekeken worden.

Uitleggen over welke wc voor welke groep (Pinooooooo van sesamstraat

) en handenwassen etc. etc.
Toen nog het gymlokaal bekeken. Die zit in een soort van 'toren'
Helemaal rechts is kleutervleugel en bovenetage is gymzaalEn toen kreeg Jonne op het eind nog een kadootje van Juf Debby

Een boekje 'en nu naar groep 1' van Dagmar Stam Dolf Verroen.
En toen wilde Jonne niet naar huis

Maar eigenlijk ook wel, want het was eigenlijk ook wel veel te spannend
conclusie: hij mag overmorgen.

maandag dus..
al komen wennen.

8 maandagochtenden totdat hij 4 is.
Al met al mag hij 10 dagdelen komen wennen. Dus we zien nog wel hoe we het geheel gaan opvullen. Maar dan mag hij naar de grote regenboogschool.
En tegelijkertijd wil ik nog wel heel graag naar 'mijn gewone school' mama. Want spannend is het allemaal zeker.
Ons kleine

opeens alweer zo groot en zo klein.