abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 december 2007 @ 21:37:26 #26
24188 Belana
kloon van belana
pi_55559898
Jolie
wat een heerlijk ding toch he
stormy waters...
sailin'
pi_55561834
livelink, mijn jongste slaapt ook nog wel eens tussen de middag. Hij heeft het echt nodig hoor, anders kan hij alleen nog maar huilen om alles.
Joliefje, waar haal je het allemaal vandaan? Beterschap met de pokjes
Anitra fijn dat Djulian weer thuis is
Saartje
pi_55561950
Morgen wordt onze grote vent 2 jaar en mag zich hier melden
pi_55562032
Fijn dat Djulian weer thuis is!

Alvast gefeliciteerd Randa en een hele fijne dag morgen!
pi_55566821
Oooh die Jolie wat een lief moppie is dat toch! Ik hoop echt dat ze nu snel opknapt Luchtbel
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55569339
gefeliciteerd Merlijn en welkom!!

Anitra, fijn dat Djulian weer thuis is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 27 december 2007 @ 13:05:45 #32
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_55570385
Wat fijn dat Djulian weer thuis is Anitra!

Welkom en gefeliciteerd Merlijn en Randa!

Arme Jolie met d't waterpokjes Hopelijk heeft ze er snel geen last meer van.

Robin heeft allemaal hele kleine rode spikkeltjes op zijn gezicht en buikjes. Hij voelt zich verder prima, dus geen idee wat het is.
Volgende maand gaan we een groot bed voor Robin kopen en zijn kamer veranderen in een jongenskamer ipv babykamer (dan schuiven we de boel door ). Ben benieuwd wat hij ervan gaat vinden
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_55571285
Ik val er zomaar even in hoor, ik moet nog bijlezen

Slapen Emma, Merlijn en Arwen nog overdag, Jelief, Randa en Evenstar?

We lopen hier zo te tobben met die slaapjes. Ze is doodmoe maar wil niet. Ik wil dus wel dat ze slaapt, maar zelf denkt ze er anders over. Met als gevolg dat ze de hele dag op haar tandjes loopt.

Nu lag ze net in bed te spelen, slaapzak uitgedaan en hele verhalen. Doe ik echt MEGA-dom naar binnen lopen en zeggen dat ze slapen moet. Gevolg: kind overstuur en alles bij elkaar huilen. Hoe kom ik zo dom?
Variety is the spice of life
pi_55571332
Amber slaapt ook nog steeds overdag.
Ze wordt meestal tussen 7 en 8 wakker en ligt er tussen half 11 en 11 weer in om vervolgens nog een uur of 3/3,5 te slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 27 december 2007 @ 14:11:49 #35
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_55572002
Nebelung Robin slaapt ook gewoon nog, zelfde tijden als Amber Maar hij maakt nu ook wel duidelijk dat hij niet wil slapen, dat hij "nee moe" is. Ik vertel hem dan dat dat prima is, maar dat hij wel zijn bedje in gaat, want Ojo en Ollie (zijn knuffels) willen wel slapen. Regelmatig gaat hij dan nog even spelen of staan schreeuwen, maar hij valt altijd wel in slaap binnen een uur.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_55572207
Oh ja, 'nee moe'. Zegt ze hier ook.

Maar ik ben gewoon dom geweest net, ik had haar gewoon moeten laten spelen. Dat was beter voor haar humeur geweest in elk geval . Ik weet zeker dat ze het avondeten niet haalt vandaag.

Als ik overigens eerst bijgelezen had, had ik meer gezien over middagslaapjes

Anitra, fijn dat Djulian weer thuis is!
pi_55572363
Sara slaapt niet meer zo vaak 's middags. We proberen het altijd wel, omdat ze anders om 16:00 instort.
Als ik tegen Sara zeg dat ze gaat slapen zegt ze vaak: Sara niet slapuh! Sara wakkuh! Sara niet moe!!
Ook zeggen dat gaar knuffels ook moe zijn, helpt dan niet
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55572577
Merlijn gaat rond 12.00/12.30 uur nog voor een paar uurtjes naar bed. Wel zijn er problemen bijv. na het zwemmen gaat hij het liefst meteen slapen of onderweg met oma naar de stad ofzo. Meestal slaapt hij op dat soort momenten 's ochtends eventjes om de rest van de dag doortehalen. Merlijns tijden zijn eigenlijk meer de tijden op het KDV net na het boterhammetje eten gaan ze daar dus rond 12.30 naar bed om er om 14.00 of soms 15.00 uit te komen
pi_55573408
livelink: jayden slaapt hier ook nog regelmatig smiddags een uurtje of 2 (en alicia heeft dat ook nog gedaan toen ze naar school ging, gewoon ff lekker uitrusten en slapen in de middaguurtjes, en is dit schooljaar eigenlijk pas echt afgenomen bij haar)

ow en over wakker maken na het middagslaapje: das hier bij jayden ook een ramp, enorm sjagerijnig en kompleet uit zijn doen, maken we hem niet wakker slaapt ie gerust door tot diep in de nacht. leggen we hem niet te slaap dan redt ie het niet op tot een uur of half 5 wakker te blijven en slaapt ie terwijl hij eet.

ze gaan hier overigens op de doordeweekse dagen tussen kwart over 6 en half 7 naar bed omdat ze uitgeput zijn (ondanks middagslaapjes) en slapen door tot de andere morgen 6 - half 7
pi_55574886
Ik heb Amber daarstraks wakker gemaakt omdat ze al ruim 3 uur aan het slapen was. Nou dat had ik beter niet kunnen doen, mevrouw is me een partij chagarijnig...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_55575837
LB hoe is het nu met Jolie? Wat sneu dat ze ze toch gekregen heeft :-( Ik voel me helemaal schuldig.. Myrthe leek er vanaf te zijn maar vandaag had ze opeens weer blaasjes op d'r hoofd.. heel gek. Misschien is het iets anders.

Renzell is Juultje ook al weer wat opgeknapt? Myrthe werd hier helemaal hysterisch van het havermoutbadje en ze wil nu ook niet meer in bad, terwijl ze voorheen altijd echt gek was op badderen.

Anitra, ik lees het nu pas van Djulian.. Jemig dat is schrikken zeg! Knapt hij al weer een beetje op?
pi_55575872
Hier ook nog steeds een middagslaapje trouwens. Gisteren overgeslagen ivm het kerstgebeuren, dus wij dachten dat ze 's avonds wel vroeg in slaap zou vallen. Het tegendeel was waar, tot 1.30 heeft ze lopen spoken! Met als gevolg vandaag natuurlijk nog doodmoe en chagerijnig..
  donderdag 27 december 2007 @ 16:49:11 #43
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55575944
Er zijn dus inderdaad toch nog wel veel kindjes die middagslaapjes nodig hebben. Gek is dat trouwens, dat als je ze niet 's middags even laat slapen dat het 's avonds en de volgende ochtend vaak een drama wordt met het slapen.

Ik kan me nog wel een mooi filmpje herinneren van Jayden terwijl hij slapend aan het eten of etend aan het slapen was, dus ik zie het wel voor me, ja

Arme Myrthe, dat ze dat havermoutbad zo verschrikkelijk heeft gevonden, zeg. Ik vond het indertijd zelf ook wel een beetje viezig, dat wel. Hopelijk wil ze snel weer gewoon in bad en zijn de waterpokjes snel helemaal over.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 27 december 2007 @ 18:57:56 #44
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55578843
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:41 schreef nebelung het volgende:
Ik val er zomaar even in hoor, ik moet nog bijlezen

Slapen Emma, Merlijn en Arwen nog overdag, Jelief, Randa en Evenstar?

We lopen hier zo te tobben met die slaapjes. Ze is doodmoe maar wil niet. Ik wil dus wel dat ze slaapt, maar zelf denkt ze er anders over. Met als gevolg dat ze de hele dag op haar tandjes loopt.

Nu lag ze net in bed te spelen, slaapzak uitgedaan en hele verhalen. Doe ik echt MEGA-dom naar binnen lopen en zeggen dat ze slapen moet. Gevolg: kind overstuur en alles bij elkaar huilen. Hoe kom ik zo dom?
Ik hoor hier nog niet , maar ja arwen slaapt nog vrij veel, maarbij arwen komt dit ook deels door voedingsstoffen die ze anders binnenkrijgt, ze krijgt toch nog 75% kunstvoeding, en ze is zo goed als 2 en het is voor zuigelingen , denk ik , ze slaapt van 9:00 ( kan eerder en soms later ) sávonds tot 10 uur sóchtends. dan is ze wakker en dan rond half een tot 4 uur slaapt ze of tot een urutje of 2 , maar dan gaat ze rond half vijf tot half zeven nog even.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 27 december 2007 @ 18:58:04 #45
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55578848
Niet schuldig voelen Ladybos. Niets aan te doen. Wel gek dat Myrthe nu weer blaasjes lijkt te krijgen. Dat kunnen nu toch geen waterpokken meer zijn? Twee weken later?
Jolie voelt zich wel weer oke, er zijn geen pokjes meer gekomen. Ze zitten voornamelijk onder d'r haren en dat jeukte natuurlijk erg maar ik geloof dat het ook minder is.

Ze heeft wel slecht geslapen de afgelopen dagen.....

pi_55580674
Ik heb ook niet alles bijgelezen.
Achossie voor Jolie, zo moe dat je op de grond kan slapen.
Hoera voor Djulian en een kus voor de rest.

Emma slaapt gelukkig nog wel tussen de middag. De ene dag ligt ze er al om 11 uur in (als ze erg vroeg wakker is) en de andere dag pas om half twee, dat is dan meestal omdat we ergens heen zijn geweest. gemiddeld is het om een uur of half een. en dan slaapt ze tussen de anderhalf en drie uur. Soms is ze zo moe dat ze de hele bende bij elkaar roept dat ze niet moe is. Als ze dan 5 minuten bij mij drinkt is ze knock out.

We zijn nu heel hard bezig om het ritme 's avonds om te gooien en wel zo dat ze eerst bij mij drinkt en dan in bad gaat en naar bed. We hopen dat zo het 's avonds naar bed gaan en drinken wat los komen. 's middags kan ze dat al heel goed.

Én we hebben heel wat met haar te stellen op het moment. Niet luisteren en tegendraads doen. Tijd om een plan de campagne te maken denk ik.

Emma plast steeds vaker op de wc of (boven) op het potje en geeft soms zelf aan dat ze moet plassen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 27 december 2007 @ 20:54:14 #47
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55582335
Anitra, wat fijn dat Djulian weer thuis is. Heel veel succes nog met het verdere herstel.

Jolie ookal waterpokken. Beterschap!

Het hebben van jongens heeft zo zijn leuke bijkomstigheden:
Zo heeft Léon met de kerst een ridderverkleedset gekregen. Man, je had die blik op zijn gezich moeten zien toen hij het voor het eerst aan had. Stralend maar toch een beetje verlegen. Binnenkort foto's even uploaden, laat ik nog wel zien.
Hij loopt nu regelmatig als ridder door het huis: "Ahaaa!!" Zo'n stoere 'echte mannen'stem erbij.
Maar het mooiste is wel als hij me gaat beschermen, ook op zo'n stoere toon. En dan ben ik de prinses. En dat heb ik altijd al willen zijn.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_55582666
quote:
Op donderdag 27 december 2007 20:05 schreef Jelief het volgende:

Én we hebben heel wat met haar te stellen op het moment. Niet luisteren en tegendraads doen. Tijd om een plan de campagne te maken denk ik.
Onze dametjes gaan weer lekker gelijk op!
Wij zijn een duidelijkheidsoffensief begonnen
  donderdag 27 december 2007 @ 21:06:34 #49
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55582725
Aaahh Dutchie, wat lief. Je bent vast een geweldige prinses.
En stiekem is het ook wel heel leuk dat jongetjes ook altijd wel een beetje verliefd op hun mama zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 27 december 2007 @ 23:16:37 #50
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_55588039
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:44 schreef Ladybos het volgende:
LB hoe is het nu met Jolie? Wat sneu dat ze ze toch gekregen heeft :-( Ik voel me helemaal schuldig.. Myrthe leek er vanaf te zijn maar vandaag had ze opeens weer blaasjes op d'r hoofd.. heel gek. Misschien is het iets anders.

Renzell is Juultje ook al weer wat opgeknapt? Myrthe werd hier helemaal hysterisch van het havermoutbadje en ze wil nu ook niet meer in bad, terwijl ze voorheen altijd echt gek was op badderen.

Anitra, ik lees het nu pas van Djulian.. Jemig dat is schrikken zeg! Knapt hij al weer een beetje op?
Juul is er weer redelijk bovenop gelukkig. Er zijn geen nieuwe blaasjes meer bijgekomen en de koorts is gezakt. Het havernoutbad vond hij gek genoeg juist heeeeerlijk!!! Hij kon er geen genoeg van krijgen. Het eruit halen stuitte op groot verzet! Ik ben blij dat het (afkloppen!) beperkt is gebleven tot 2 dagen echte koorts en ellende. Nu hopelijk alleen nog maar opwaarts. Alleen dat slapen hè... da's meteen weer k*t met peren. Altijd en altijd bij ziekte is dat. Herkennen jullie dat? Dat het hele slaappatroon dan meteen weer ontregeld is voor (on)bepaalde tijd? Damn! ik denk dat ik er maar in duik.

Anitra; heel fijn dat Djulian weer thuis is!!! Sterkte ermee. Ik hoop op een snel herstel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')