De armory? Warcraftrealms.com? Daar kun je chars zien en bij de laatste ook geschiedenis maar niet bij welk account welke char hoortquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:50 schreef Fratz het volgende:
hmm ik kan me herinneren dat ik ooit op een site ben geweest waar je kon bekijken welke chars bij welk account hoorden. uiteraard weet ik de link niet meer. iemand een idee?
Lower City quests http://www.wowhead.com/?quests&filter=cr=1;crs=1011;crv=0 :-)quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:41 schreef sentiao. het volgende:
[..]
Blizzard heeft dat nooit vrijgegeven dus ik betwijfel dat ten zeerste. Zou een slechte zaak zijn als het kon.
Edit:
TVP & Elemental ftw!
Is er trouwens een andere manier om Lower City rep te halen dan Sethek Halls en Shadow Labyrinth te doen (na Honored)? Ik moet snel 3k rep hebben(ik spaar voor Gavel of Unearthed Secrets LINK).
Gelukkig ligt het niet aan mijquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:38 schreef Jimbo het volgende:
heb ik ook hier ;_; en mn maat ookgvd ik zou vandaag mn gladiator bow hebben
Gebalanceerd dus beetje tanken en beetje healen of is dat bij een druid juist niet handig?quote:Op zondag 30 december 2007 00:50 schreef onlogisch het volgende:
Type ipconfig/flushdns and press Enter
Dat hielp voor mij.
Slappy, wat wil je doen?
Wil je healen, of wil je tanken/dps?
Of wil je dmg spells gaan casten?
Neem maar aan dat je vooral zult moeten tanken als druid. Ik zou als ik jou was voor feral gaan, ook nog eens de beste levelling spec.quote:Op zondag 30 december 2007 02:00 schreef Slappy het volgende:
[..]
Gebalanceerd dus beetje tanken en beetje healen of is dat bij een druid juist niet handig?
i lolledquote:Op zondag 30 december 2007 23:27 schreef tonks het volgende:
Verveelde me vandaag prive servertje gemaakt op mijn laptop en de hele dag gear lopen kopen en maken, had op een gegeven moment een hunter met 4000 spelldamage die 12000 arcane shots schoot. .morph is ook een leuke functie, filmpje gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op maandag 31 december 2007 12:45 schreef RitseB het volgende:
ik heb mn account maar weer eens geactiveertgaat wel een stuk sneller met die nieuwe patch !
Ik heb mijn account eergisteren ook maar weer eens geactiveert. Gaat inderdaad vrij snel nu nog drie levels dan OutlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |