Je hebt wel je post moeten editten. Foutje gemaakt zekerquote:Op maandag 24 december 2007 19:28 schreef djexplo het volgende:
[..]
Ehh dude dat kan iedereen binnen 3 sec ..., 24 x 49 is gelijk aan 24 x 50 - 24, wat weer gelijk is aan 2400 / 2 - 24....
En 63^11 t'ja elke nerd ziet dat gewoon als (2^6-1)^11 -> +- 2^66 -> is gelijk aan +- 64 * 1000^6

Ok... Maar hoe ga ik dit aan anderen uitleggen?quote:Niks geks aan de hand dus. Simpelweg je hersenen die verbindingen leggen

Nou dan zou ik contact opnemen met deze gastquote:Op maandag 24 december 2007 20:45 schreef Faders het volgende:
Of jullie het nep vinden kan mij eigenlijk niet zoveel interesseren. Als je denkt dat het nep is dan graag toch maar een (bruikbare) oplossing geven voor het 'neppe' probleem, daar kan ik namelijk iets mee.

Als je het nu eerst eens gaat zien als iets positiefs, lijkt me een mooi iets.quote:Op maandag 24 december 2007 20:45 schreef Faders het volgende:
Of jullie het nep vinden kan mij eigenlijk niet zoveel interesseren. Als je denkt dat het nep is dan graag toch maar een (bruikbare) oplossing geven voor het 'neppe' probleem, daar kan ik namelijk iets mee.

Ik kan niet redeneren (maar ik heb buiten dit gedoe wat ik pas ontdekt heb ook nog een hele hoop andere afwijkingen, storing en aandoeningenquote:Als je het nu eerst eens gaat zien als iets positiefs, lijkt me een mooi iets.
Maar begrijp dat andere mensen niet in kleuren denken/zien dus probeer hier dan beetje rekening mee te houden. (Geeft stukken minder rare blikken e.d.) Maar voor de rest top toch

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |