abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55518108
Had laatst een kleine lezing gezien van een neuroloog op flabber. Hij lokaliseerde een deel in de hersenen wat deels verantwoordelijk is voor onze creatieve vermogens en wat bij mensen veel verder ontwikkeld is dan bij dieren.

Als voorbeeld hierbij gaf hij een plaatje met daarop twee verschillende tekens. Het ene teken was vrij rond getekend terwijl de ander juist vrij scherpe randen had. Daarna bracht hij ook twee geluiden in het spel: kiki en boebah. Toen werd aan iedereen gevraagd om de twee klanken te verbinden met tekens en wat gebeurde er natuurlijk: kiki associeerde men met het scherpe tekens en boebah met de rondvormige.

Niks geks aan de hand dus. Simpelweg je hersenen die verbindingen leggen.
pi_55518729
quote:
Op maandag 24 december 2007 19:28 schreef djexplo het volgende:

[..]

Ehh dude dat kan iedereen binnen 3 sec ..., 24 x 49 is gelijk aan 24 x 50 - 24, wat weer gelijk is aan 2400 / 2 - 24 ....

En 63^11 t'ja elke nerd ziet dat gewoon als (2^6-1)^11 -> +- 2^66 -> is gelijk aan +- 64 * 1000^6
Je hebt wel je post moeten editten. Foutje gemaakt zeker .
Pretentieus geneuzel.
pi_55519900
quote:
Niks geks aan de hand dus. Simpelweg je hersenen die verbindingen leggen
Ok... Maar hoe ga ik dit aan anderen uitleggen?

x: "Hallo tandarts deze tand doet pijn"
y: "Wat voel je dan precies?"
x: "Geel"

x: "We kunnen misschien ook aan zwemmen!"
y: "Maar jij bent toch ongesteld"
x: "Oh ja klopt... Maar hoe weet jij dat trouwens?"
y: "Je bent oranjebruin"

x: "Ik vind Jan echt heel leuk"
y: "Ja het valt best op"
x: "Haha is het zo duidelijk? Wat valt je op dan?"
y: "Je bent ijsblauw"

?
pi_55520123
volgens mij is dit nep aangezien dat dus een week of 2 geleden op tv was en er is volgens mij maar 1 gast die dus dit kan uitleggen (die was ook op tv) en niet geestelijk niet helemaal goed is.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_55520198
Of jullie het nep vinden kan mij eigenlijk niet zoveel interesseren. Als je denkt dat het nep is dan graag toch maar een (bruikbare) oplossing geven voor het 'neppe' probleem, daar kan ik namelijk iets mee.
pi_55520499
quote:
Op maandag 24 december 2007 20:45 schreef Faders het volgende:
Of jullie het nep vinden kan mij eigenlijk niet zoveel interesseren. Als je denkt dat het nep is dan graag toch maar een (bruikbare) oplossing geven voor het 'neppe' probleem, daar kan ik namelijk iets mee.
Nou dan zou ik contact opnemen met deze gast
De enige andere "normale" gast die dit ook kan.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_55520546
quote:
Op maandag 24 december 2007 20:45 schreef Faders het volgende:
Als je het nu eerst eens gaat zien als iets positiefs, lijkt me een mooi iets.
Maar begrijp dat andere mensen niet in kleuren denken/zien dus probeer hier dan beetje rekening mee te houden. (Geeft stukken minder rare blikken e.d.) Maar voor de rest top toch
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 24 december 2007 @ 20:59:59 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55520572
Vreemde shizzle..

wat heb jij gesmoked?

Dat MOET ik ook
Huilen dan.
pi_55521046
quote:
Als je het nu eerst eens gaat zien als iets positiefs, lijkt me een mooi iets.
Maar begrijp dat andere mensen niet in kleuren denken/zien dus probeer hier dan beetje rekening mee te houden. (Geeft stukken minder rare blikken e.d.) Maar voor de rest top toch
Ik kan niet redeneren (maar ik heb buiten dit gedoe wat ik pas ontdekt heb ook nog een hele hoop andere afwijkingen, storing en aandoeningen ), dus dan kom ik weer met kleuterantwoorden zoals:

x: "Wat voel je dan?"
y: "Nou gewoon..."

Ik herinner me nog een tekening van mijn nichtje. Ze vroeg wat er met het gezicht dat ze getekend had aan de hand was. Ik zei dat het boos was en toen zei ze: "Jaaa waar zie je dat aan?" waarop mijn gebruikelijke "o gewoon" kwam (ik zag aan de kleur dat het boos was). Toen ging ze een heel verhaal ophangen over wenkbrauwen die naar beneden wezen etc. wat ik niet snapte.
pi_55522856
Ik herken dit bij clienten die gediagnosticeerd zijn met een autistiforme stoornis maar dat wil niet zeggen dat jij dit ook hebt, even voor de duidelijkheid. Het lijkt mij verstandig om een deskundige te raadplegen voor diagnostiek.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')