Of de oude fossielen die elkaar elke dag al tegenkomen in de supermarkt en voor de honderd duizendste keer uitgebreid gaan staan babbelen in het pad waar ik door wil.quote:Op maandag 24 december 2007 18:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan mensen bij de supermarkt, die met hun wagentje door de poortjes naar binnen lopen, vervolgens halt houden en dan uitgebreid een boodschappenbriefje gaan zoeken. Rot op teef, je staat in de weg!
quote:Op maandag 24 december 2007 18:52 schreef SiGNe het volgende:
Ik stond vandaag boodschappen te doen bij de AH, pak de laatste verpakking wildgourmet komt er een vrouw aan die me een beetje een boze blik geeft.
Ik had geen flauw idee waarom dus ik shop verder...
Een paar schappen verder laat ik heel eventjes mijn karretje alleen om wat te pakken, kom ik teruglopen, staat die vrouw mijn vlees uit mijn karretje te pakken!!!![]()
Dus ik vraag haar of ze mijn boodschappen wil terug leggen, werd ze echt knalrood en liep snel weg
trut, beetje mijn booschappen jatten..
quote:Op maandag 24 december 2007 18:52 schreef SiGNe het volgende:
Ik stond vandaag boodschappen te doen bij de AH, pak de laatste verpakking wildgourmet komt er een vrouw aan die me een beetje een boze blik geeft.
Een paar schappen verder laat ik heel eventjes mijn karretje alleen om wat te pakken, kom ik teruglopen, staat die vrouw mijn vlees uit mijn karretje te pakken!!!![]()
Dus ik vraag haar of ze mijn boodschappen wil terug leggen, werd ze echt knalrood en liep snel weg
trut, beetje mijn boodschappen jatten..
Inddquote:Op maandag 24 december 2007 18:47 schreef LudoSanders het volgende:
Heerlijk dat Kerstgevoel bij iedereen.
WTFquote:Op maandag 24 december 2007 18:52 schreef SiGNe het volgende:
trut, beetje mijn boodschappen jatten..
Mensen die de boodschappen thuis laten bezorgen en geen handicap hebben zijn óf ontzettend lui óf vinden zichzelf, overigens zéér misplaatst, decadent.quote:Op maandag 24 december 2007 19:04 schreef Mugger het volgende:
Mensen zijn gek. Laat die zooi toch lekker door zo'n smurf van AH thuisbezorgen, joh. Ik zie mezelf al achter zo'n daklozenkar door een supermarkt lopen. En dan ook nog in een rij gaan staan wachten zeker? Dat heb ik in m'n diensttijd al genoeg gedaan. Pleurt op zeg.
Plus dat ik het milieu er ook nog eens mee naar de kloten help. Maar hé, geen stress. Fijne kerstdagen!quote:Op maandag 24 december 2007 19:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mensen die de boodschappen thuis laten bezorgen en geen handicap hebben zijn óf ontzettend lui óf vinden zichzelf, overigens zéér misplaatst, decadent.
of wonen gewoon niet in de stad, maar lekker achteraf en hebben niet de behoefte de drukte op te zoekenquote:Op maandag 24 december 2007 19:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mensen die de boodschappen thuis laten bezorgen en geen handicap hebben zijn óf ontzettend lui óf vinden zichzelf, overigens zéér misplaatst, decadent.
Sowieso stressen om een feestdagquote:Op maandag 24 december 2007 18:46 schreef Q. het volgende:
"Vrolijke" feestdagen noemen ze dat dan, er is geen periode in het jaar waarin er zoveel mensen gestressed of ongelukkig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |