Ik vind het maar wát raar dat die zus niets heeft laten merken. Die moet het al geweten hebben want het was weekend.quote:Op maandag 24 december 2007 20:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Klopt, zus Jiske was er zaterdag en had het hierover:
Jiske : Nowlive is een site met alleen 10.000 Huubfans.
Jiske: Je kan Huub weg spelen. Je hebt Jaap.
Jiske: Ik vind Huub geen jongen voor jou.
Jiske: Een ex-vriend vond het niet fijn dat je het gezegd hebt op de streams van het kindje weghalen.
Jiske: Ze hebben een ontslagronde voor je aangevraagd.
Lieke: Geen idee. Wie?
Jiske: Amanda.
Jiske: Je hebt Huub niet nodig.)
Ja de show moet doorgaan.Laat Brian dan maar gaan wippen met die hoeren.Die gozer hoeft nooit oliebollen te doen.Of was die glazen deur en tafel genoeg.quote:Op maandag 24 december 2007 20:28 schreef riri het volgende:
Huub zegt nu zelfs dat het met oliebollen te maken heeft dat feestje vanavond...kan je nagaan wat die redaktie allemaal doet om bewoners te zieken
Ja, ik ga voorlopig ook nog voor optie Aquote:Op maandag 24 december 2007 20:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er zijn 2 mogelijkheden:
a. Lieke wist niets van die brief en dit komt als een komplete verrassing. Uiteraard is het dan een opzetje van de redaktie om over de rug van Lieke nog wat tv momentjes te scoren (want waarschijnlijk gaat Lieke binnenkort toch weg, haar rol is een beetje uitgespeeld buiten de ruzie met Huub.
b. Ze was vantevoren op de hoogte gesteld door de redaktie en in overleg met de familie van Lieke is besloten om er een verhaaltje van te maken. Vergeet niet dat familieleden wel vaker bij het programma betrokken worden.
Aangezien Lieke een erg slechte actrice is ga ik er echter vanuit dat het dit keer optie a. is... Tenzij ze later op de dag zichzelf weer eens gaat tegenspreken, wat ze wel vaker doet.
Huub doet alles voor DGK. Ik krijg nog koude rillingen als ik aan dat feest met de teaser-chicks denk dat Sylvia het nieuws te horen kreeg dat haar vader overleden was. Ze werd een paar minuten getroost door Huub, maar daarna moest het feest weer doorgaan. Sylvia was de deur nog niet uit en binnen 5 minuten was ie al weer stoere verhalen aan het vertellen. Tja...aan de andere kant kan je natuurlijk ook zeggen dat je niet zomaar zo`n groot feest kapot kan laten bloeden, maar een schoonheids prijs heeft ie zeker niet verdient toen...quote:Op maandag 24 december 2007 20:30 schreef Py het volgende:
Of alles afblazen, behalve de hoeren
![]()
Hij is er ook zo stuk van dat hij helemaal geen zin meer heeft in hoeren.
Haar zus wist het dus wel, die had de brief van hun moeder bij zich.quote:Op maandag 24 december 2007 20:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, ik ga voorlopig ook nog voor optie A
Ik wil Brian ook wel eens een oliebol zien doenquote:Op maandag 24 december 2007 20:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja de show moet doorgaan.Laat Brian dan maar gaan wippen met die hoeren.Die gozer hoeft nooit oliebollen te doen.Of was die glazen deur en tafel genoeg.
Dus Jiske wist wat er aan de hand was maar zegt niks, sorry hoor. Als je moeder ziek is wil je dat toch delen met je zus, ook al wil mama het niet bespreekbaar maken. Dan heb je het toch niet alleen over Huub, Huub en nog eens Huub.quote:Op maandag 24 december 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
Lieke: ze had hem aan m'n zusje meegegeven. Ik snap niet dat ze hem nu pas naar binnen doen.
Ah, die timing. Op de avond voor Huub's verjaardag. Had ik nog niet eens bij stilgestaanquote:Op maandag 24 december 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Haar zus wist het dus wel, die had de brief van hun moeder bij zich.
Ook al wist Lieke dus van niets, de redactie speelt hier een grof spel mee. Willen ze Huubs verjaardag verzieken.
Ik zou het in ieder geval niet kunnen. Niet willen kunnen, ook.quote:Op maandag 24 december 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
Dus Jiske wist wat er aan de hand was maar zegt niks, sorry hoor. Als je moeder ziek is wil je dat toch delen met je zus, ook al wil mama het niet bespreekbaar maken. Dan heb je het toch niet alleen over Huub, Huub en nog eens Huub.
De redactie kan haar onder druk hebben gezet door bijvoorbeeld te zeggen dat het slecht voor Liekes positie was als het al werd besproken. Dit klopt echt voor geen meter.quote:Op maandag 24 december 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus Jiske wist wat er aan de hand was maar zegt niks, sorry hoor. Als je moeder ziek is wil je dat toch delen met je zus, ook al wil mama het niet bespreekbaar maken. Dan heb je het toch niet alleen over Huub, Huub en nog eens Huub.
Ja word je toch niet goed van Huub en Jaap moeten de show trekken en die Brian moet niks.En maar een grote bek hebben over Huub en Jaap.Zonder hun had hij er allang niet meer gezeten.quote:Op maandag 24 december 2007 20:36 schreef Py het volgende:
[..]
Ik wil Brian ook wel eens een oliebol zien doen
Ach het is toch briljante tv als Huub vanavond na wat baco's glimmende oogjes krijgt van een paar voorgeschotelde tieten, terwijl Lieke op de achtergond diepzinnig uit het raam zit te staren.quote:Op maandag 24 december 2007 20:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub doet alles voor DGK. Ik krijg nog koude rillingen als ik aan dat feest met de teaser-chicks denk dat Sylvia het nieuws te horen kreeg dat haar vader overleden was. Ze werd een paar minuten getroost door Huub, maar daarna moest het feest weer doorgaan. Sylvia was de deur nog niet uit en binnen 5 minuten was ie al weer stoere verhalen aan het vertellen. Tja...aan de andere kant kan je natuurlijk ook zeggen dat je niet zomaar zo`n groot feest kapot kan laten bloeden, maar een schoonheids prijs heeft ie zeker niet verdient toen...
en ik weet nog dat Syl tegen hem zei : "de show must go on", voordat ze vertrok naar haar vaderquote:Op maandag 24 december 2007 20:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub doet alles voor DGK. Ik krijg nog koude rillingen als ik aan dat feest met de teaser-chicks denk dat Sylvia het nieuws te horen kreeg dat haar vader overleden was. Ze werd een paar minuten getroost door Huub, maar daarna moest het feest weer doorgaan. Sylvia was de deur nog niet uit en binnen 5 minuten was ie al weer stoere verhalen aan het vertellen. Tja...aan de andere kant kan je natuurlijk ook zeggen dat je niet zomaar zo`n groot feest kapot kan laten bloeden, maar een schoonheids prijs heeft ie zeker niet verdient toen...
Daarom is het heel goed mogelijk dat de moeder wel degelijk ziek is, maar minder erg dan gesuggereerd wordt. Want ik kan dus ook niet geloven dat je als zus dan voor 90% over Huub gaat praten zonder je moeder ook maar 1 seconde te noemen. Maar vooralsnog blijft het speculeren over hoe serieus het allemaal is...quote:Op maandag 24 december 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
Eerst deze brief naar binnen en dan wachten met die andere.Huub moet vanavond show maken en wippen met hoeren.Dan staat Huub er weer slechter voor.quote:Op maandag 24 december 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
Er werd teveel gezegd door Jaap, we mogen het niet meer zien. Hij suggereerde dat de brief van Lieke aan haar moeder eerst nog bekeken moest worden, hij wist niet of hij meteen weg zou gaan maar dacht wel dat het goed zou komen.
Lieke daarstraks:quote:Op maandag 24 december 2007 20:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Daarom is het heel goed mogelijk dat de moeder wel degelijk ziek is, maar minder erg dan gesuggereerd wordt. Want ik kan dus ook niet geloven dat je als zus dan voor 90% over Huub gaat praten zonder je moeder ook maar 1 seconde te noemen. Maar vooralsnog blijft het speculeren over hoe serieus het allemaal is...
Ik had al geen hoge pet op van de FEBO maar dit gaat alle perken te buiten, walgelijk.quote:Op maandag 24 december 2007 20:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval niet kunnen. Niet willen kunnen, ook.
Daarom vermeldde ik er ook bij dat Huub dat feest niet zomaar kon laten doodgaan, hij was immers de hoofdrol-speler (zoals gewoonlijk in die periode, Jaap was toen nog te verlegen). Maar een iets sobere houding tijdens het feest was wel op z`n plaats geweest...quote:Op maandag 24 december 2007 20:39 schreef Desii het volgende:
en ik weet nog dat Syl tegen hem zei : "de show must go on", voordat ze vertrok naar haar vader
Nadat de teasers vertrokken waren, zag je hem stuk zitten en is hij gelijk naar bed gegaan.
Ik doelde meer op de zus van Lieke, in deze speculatiequote:Op maandag 24 december 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
Ik had al geen hoge pet op van de FEBO maar dit gaat alle perken te buiten, walgelijk.
Gezellige dikkerd!quote:Op maandag 24 december 2007 20:42 schreef Varen het volgende:
Amanda lijkt niet slank in die jurk
[ afbeelding ]
En wat er ook gebeurt, Amanda zit als eerste, eet als eerste. Het is tenslotte gratis!quote:Op maandag 24 december 2007 20:42 schreef Varen het volgende:
Amanda lijkt niet slank in die jurk
[ afbeelding ]
Begrijp ik maar de boosheid neemt de overhand hier, ga maar eens even afkoelen.quote:Op maandag 24 december 2007 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de zus van Lieke, in deze speculatie.
Toen die zus positief over Brian en Amanda sprak, terwijl ze heel goed weet wat die allemaal uitgespookt hebben bij Lieke wist ik al genoeg over die zusquote:Op maandag 24 december 2007 20:42 schreef Copycat het volgende:
Ik doelde meer op de zus van Lieke, in deze speculatie.
bizar was dat jaquote:Op maandag 24 december 2007 20:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Toen die zus positief over Brian en Amanda sprak, terwijl ze heel goed weet wat die allemaal uitgespookt hebben bij Lieke wist ik al genoeg over die zus
Da's waar ook. Dat heb ik maar half meegekregen.quote:Op maandag 24 december 2007 20:45 schreef Mika25 het volgende:
Toen die zus positief over Brian en Amanda sprak, terwijl ze heel goed weet wat die allemaal uitgespookt hebben bij Lieke wist ik al genoeg over die zus
HolyBrian zegt nu ook tegen Amanda dat ze niet sarcastisch moet doen over de situatie. Komt niet lekker over op tv natuurlijk, de barmhartige Amanda en Brian die Mike willen helpen.quote:Op maandag 24 december 2007 20:49 schreef Desii het volgende:
[..]
bizar was dat ja
Amanda was oprecht...... ja duhhhhh
Net als dat domme gepraat van Dennis zijn zus.quote:Op maandag 24 december 2007 20:45 schreef Mika25 het volgende:
Toen die zus positief over Brian en Amanda sprak,
terwijl ze heel goed weet wat die allemaal uitgespookt hebben bij Lieke
wist ik al genoeg over die zus
Zuchten of zeuren, same difference.quote:Op maandag 24 december 2007 20:52 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop niet dat we nu een week lang dat diepe zuchten van Lieke moeten horen.
Allebei irritantquote:Op maandag 24 december 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zuchten of zeuren, same difference.
Volgens mij zei ze eerder dat het over haar oma ging, dat haar moeder dat schreef. Maar ja, ik ben ook een fles wijn verderquote:Op maandag 24 december 2007 20:58 schreef blomst het volgende:
't kan ook over haar oma gaan.
Daar heb ik ook ècht geen zin inquote:Op maandag 24 december 2007 20:52 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop niet dat we nu een week lang dat diepe zuchten van Lieke moeten horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |