ik denk eerder dat Huub straks weer een snauw krijgt van Lieke omdat hij haar niet met rust liet.quote:Op maandag 24 december 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
Ik ben inmiddels behoorlijk cynisch geworden als het om DGK gaat , ruik ik een script om Lieke en Huub nader tot elkaar te brengen dmv deze brief?
Moeder wil het niet bespreekbaar maken op tv.quote:Op maandag 24 december 2007 19:43 schreef Py het volgende:
Mama Lieke voor de derde keer een tumor?
Eerste twee waren goedaardig?
In de familie komt het vaker voor, maar dan niet op de goede manier.
Krijg sterk het idee dat dit niet bekend mag worden.
Typisch geval van kanker, en dat is niet lullig bedoeltquote:Op maandag 24 december 2007 19:42 schreef jassy het volgende:
'het' zit heel erg in de familie en het is al de derde keer!
Trammalant tussen de ouders/familie/ooms/tantes ? Weerstand/Ruzie tussen de familieleden omdat ze in de gouden kooi actief is ?
Als het idd om haar moeder gaat, en het is zo ernstig als nu lijkt dan kan ik me niet voorstellen dat ze die 2 kerstdagen niet liever thuis doorbrengt.quote:Op maandag 24 december 2007 19:48 schreef Mika25 het volgende:
Wel toevallig dat haar moeder juist nu ziek wordt. Lieke donderdag naar huis?
Gelukkig gebruik je het woord "Script" niet.... maaar hou op over "toevallig" ....jezus mensen kom ff terug op deze planeet met die zieke Nowlive speculaties!quote:Op maandag 24 december 2007 19:48 schreef Mika25 het volgende:
Ja Ja, daar gaan ze mee spotten, voel jij je eigen wel goed ???quote:Op maandag 24 december 2007 19:48 schreef Mika25 het volgende:
Daar leg je wel weer ruig, onnauwkeurig en onfatsoenlijk een verband.quote:Op maandag 24 december 2007 19:48 schreef 64-Bitch het volgende:
Het gaat om eierstok kanker...ssssttt niet doorvertellen!!
En mensen die hier nog durven te praten over een SCRIPT...moet zich KAPOT schamen en terug onder hun steen kruipen!
Deze redaktie is tot ALLES bereid voor de kijkcijfers dat moet inmiddels toch wel duidelijk zijn?quote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef neehe het volgende:
Ja Ja, daar gaan ze mee spotten, voel jij je eigen wel goed ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |