Wil ik ook weten!quote:Op maandag 24 december 2007 18:32 schreef Cootz het volgende:
Hoe is het nou met de megaeend afgelopen?
Die is geveild voor 30 euro!quote:Op maandag 24 december 2007 18:32 schreef Cootz het volgende:
Hoe is het nou met de megaeend afgelopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Wat een geldquote:Op maandag 24 december 2007 18:34 schreef Felixa het volgende:
In Belgie 2,3 miljoen opgehaald, regering er nog een miljoentje bij - 3,3 miljoen dus.
In Vlaanderen wonen "maar" 7,1 miljoen mensen dus "wij" zouden dan toch ruim 2 x 2,3 miljoen moeten kunnen ophalen, nietwaar??
En nog even hoor: wat een kansloze natte kranten zijn die gasten van Leaf... Zoo dertien-in-een-dozijnerig...
Die Alain Clark, het is mijn muzieksmaak niet, maar da's wel een artiest.
Inderdaad... Bagger maar niet zo erg als afgelopen nachtquote:Op maandag 24 december 2007 18:34 schreef Felixa het volgende:
En nog even hoor: wat een kansloze natte kranten zijn die gasten van Leaf... Zoo dertien-in-een-dozijnerig...
Vind hem best wel oke muziek maken.quote:Op maandag 24 december 2007 18:34 schreef Felixa het volgende:
Die Alain Clark, het is mijn muzieksmaak niet, maar da's wel een artiest.
ja!quote:Op maandag 24 december 2007 18:35 schreef MariaMena het volgende:
Ik ben er weer... heb ik veel gemist?
Wel leuke zangeres jaquote:Op maandag 24 december 2007 18:35 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Wat geheelonthouding van fok al niet doet met een man.
Ik hoop niet dat je het over Plork en de Aannemers hebt.quote:Op maandag 24 december 2007 18:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Inderdaad... Bagger maar niet zo erg als afgelopen nacht![]()
Doe ik wel, moment!quote:Op maandag 24 december 2007 18:36 schreef Seraphina het volgende:
Wie zet het nieuwe topic alvast weg
Daar heb ik het juist overquote:Op maandag 24 december 2007 18:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het over Plork en de Aannemers hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |