Klopt jaquote:Op maandag 24 december 2007 15:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik bedoelde het verhaal van de hele week
Er is een minister van ontwikkelingssamenwerking. Die zal toch ook wel een bak geld moeten hebben om zn werk te kunnen doen. En als het niet naar SR gaat, dan gaat het wel naar een andere vorm van ontwikkelingshulp. Maar ik vind het wel een goeie actie dat ze Koenders terug hebben gestuurd met de opdracht om ook onder de ministers ff flink te cashen.quote:Op maandag 24 december 2007 15:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Verwacht van niet, maar of het inderdaad zo is zullen we nooit weten.
Ik heb niet zoveel met heli'squote:Op maandag 24 december 2007 15:38 schreef Impry het volgende:
[..]
Klopt jaMaar dat voegt idd weinig toe, enige leuke ervan is die heli.
Ze korten gewoon de lonen voor de leraren.quote:Op maandag 24 december 2007 15:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Verwacht van niet, maar of het inderdaad zo is zullen we nooit weten.
Ze hadden hem gewoon van Den Haag naar Leuven moeten laten LOPEN met die emmer... dat was een beetje nabootsen van de situatie daar... alsof die negers in Afrika een emmer water met de auto of helicopter gaan halenquote:Op maandag 24 december 2007 15:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik bedoelde het verhaal van de hele week
Ja, het is ook niet snel goed ookquote:Op maandag 24 december 2007 15:40 schreef Meddo het volgende:als ie het goed wil doen moet ie ook met een chinook oid gaan
Dagelijks van Hilversum naar Den Haag laten lopen om water te halen. En dan laten sponsoren voor elke liter die overgebracht wordt. Ik vind dat 1 euro per liter niet zoveel. Je bent dan als sponsor nooit meer dan 15 euro kwijt.quote:Op maandag 24 december 2007 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hadden hem gewoon van Den Haag naar Leuven moeten laten LOPEN met die emmer... dat was een beetje nabootsen van de situatie daar... alsof die negers in Afrika een emmer water met de auto of helicopter gaan halen
Dat zat ik dus ook al de hele tijd te denken ....quote:Op maandag 24 december 2007 15:42 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet snel goed ookHet is dat Domien er niet in zat, anders was heel die heli de hemel in geprezen
Maar nee, Coen zit er in, dus dan is stelt alles niets voor
quote:Op maandag 24 december 2007 15:42 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet snel goed ookHet is dat Domien er niet in zat, anders was heel die heli de hemel in geprezen
Maar nee, Coen zit er in, dus dan stelt alles niets voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |