heb nog nooit van een domien gehoord.. ja, iemand die hier post..quote:Op maandag 24 december 2007 15:42 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet snel goed ookHet is dat Domien er niet in zat, anders was heel die heli de hemel in geprezen
Maar nee, Coen zit er in, dus dan stelt alles niets voor
quote:
Absoluut mee eens!quote:Op maandag 24 december 2007 15:44 schreef TheVulture het volgende:
ik mag toch al wel vast de conclusie trekken dat dit de gezelligste, leukste, geweldigste SR-actie uit de geschiedenis was met drie geweldige DJ's
Ik heb het dus helaas niet heel erg kunnen volgen, maar wat was er anders aan, behalve Ekstra natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2007 15:44 schreef TheVulture het volgende:
ik mag toch al wel vast de conclusie trekken dat dit de gezelligste, leukste, geweldigste SR-actie uit de geschiedenis was met drie geweldige DJ's
Ja, bijv. Domien of iemand anders, er wordt nu in ieder geval nogaf afgegeven op de actie van Coen, terwijl als iemand anders het had gedaan de actie niet afgezeken zou worden.quote:Op maandag 24 december 2007 15:44 schreef Meddo het volgende:
[..]
heb nog nooit van een domien gehoord.. ja, iemand die hier post..
en niks tegen coen hoor, vind zijn show heel goed
Voor het eerst een echte drie-eenheid in het huis... al moet ik zeggen dat Giel, Claudia en Wout ook erg sterk vond.quote:Op maandag 24 december 2007 15:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik heb het dus helaas niet heel erg kunnen volgen, maar wat was er anders aan, behalve Ekstra natuurlijk
De sfeer, gekke acties, leuke gasten (Guus, Albert, Humberto), sapjesman, goede DJ's, Fok!-acties/aandacht, etc.quote:Op maandag 24 december 2007 15:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik heb het dus helaas niet heel erg kunnen volgen, maar wat was er anders aan, behalve Ekstra natuurlijk
Ach die doet dan hoogstpersoonlijk wat aan het watertekortquote:Op maandag 24 december 2007 15:49 schreef Impry het volgende:
Purplerose staat nu te soppen op het plein![]()
![]()
Oh, het is een positievequote:Op maandag 24 december 2007 15:51 schreef Impry het volgende:
Nog een reportageZou best eens een tranentrekker kunnen worden
"Straight from the top of my Tong80quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |