Was je Er nie?quote:
Vorig jaar kregen ze 1,6 miljoen, plus 1 miljoen van de regering. Dan denk ik dat ze nu zo'n 1,8/1,9 miljoen ophalen. Ik gok dat ze dus op zo'n 3,7 uit gaan komen.quote:Op maandag 24 december 2007 15:10 schreef TheVulture het volgende:
Zullen we alvast gaan gokken op de einduitslag, ik zeg 1.7 miljoen... verdubbelt wordt dat 3,4 miljoen
En die singel krijgen ze niet terugquote:Op maandag 24 december 2007 15:11 schreef Tourniquet het volgende:
Dat kind nu helemaal boos dat het plaatje van Kevin van Rijn niet helemaal wordt gedraaid.
3.9 , wie biedt?quote:Op maandag 24 december 2007 15:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ga voor 3.6 na verdubbeling.
Welnee, we zitten dit jaar wel hoger dan vorig jaar. Ik ga voor de 2 miljoen vóór verdubbeling.quote:Op maandag 24 december 2007 15:10 schreef TheVulture het volgende:
Zullen we alvast gaan gokken op de einduitslag, ik zeg 1.7 miljoen... verdubbelt wordt dat 3,4 miljoen
2,38quote:Op maandag 24 december 2007 15:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Welnee, we zitten dit jaar wel hoger dan vorig jaar. Ik ga voor de 2 miljoen vóór verdubbeling.
Ach als ze later in het magazijn van de Hema werkt, kan ze 'm de hele dag op haar mp3-spelertje afspelen.quote:Op maandag 24 december 2007 15:11 schreef Tourniquet het volgende:
Dat kind nu helemaal boos dat het plaatje van Kevin van Rijn niet helemaal wordt gedraaid.
quote:Op maandag 24 december 2007 15:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Hee
Ik zit op mijn werk, maar productief kunnen we het helaas niet noemen....
Nee, Kevin Florijn. (Met dank aan het spandoek hoor, 'k ben geen fan ofzoquote:Op maandag 24 december 2007 15:11 schreef Tourniquet het volgende:
http://youtube.com/watch?v=i_PqY2zzsDoquote:Op maandag 24 december 2007 15:14 schreef JeroenV het volgende:
Heeft iemand de youtube link naar de oude Bert en Ernie?
Ja ik durf eerlijk gezegd niet teveel te hopen... (maar je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben)quote:Op maandag 24 december 2007 15:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Welnee, we zitten dit jaar wel hoger dan vorig jaar. Ik ga voor de 2 miljoen vóór verdubbeling.
http://youtube.com/watch?v=i_PqY2zzsDoquote:Op maandag 24 december 2007 15:14 schreef JeroenV het volgende:
Zie de OPquote:Op maandag 24 december 2007 15:14 schreef JeroenV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |