Alles, huwelijksreis, kleding, bruidstaart, etc. (volgens mij receptie ook, weet ik niet zeker)quote:Op maandag 24 december 2007 14:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat kregen ze dan allemaal, behalve een ambtenaar?
Koets, duiven, huwelijksreis, ringen enz. enz.quote:Op maandag 24 december 2007 14:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, kneusje is het eigenlijk.quote:Op maandag 24 december 2007 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nofly-zone, maar wel boven het glazen huis vliegen. Hoor je zelf wat je zegt, zaadje?
![]()
![]()
In ieder geval de kleding, (haar)stijling, taart en receptie.quote:Op maandag 24 december 2007 14:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
In principe ben je ook al niet belangenloos bezig als je een plaat aanvraagt. Wezenlijk speelt er altijd een belang (je schuldgevoel afkopen voor de feestdagen, geld doneren omdat iedereen in je omgeving dat ook doet en je niet als gierig te boek wilt staan). Wat dat betreft, is er niets mis mee met een achterliggende belang te doneren.quote:Op maandag 24 december 2007 14:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Waarom wil je uberhaupt iets terug hebben?
Is het niet veel mooier om je belangenloos in te zetten?
Ik denk dat idd zou kunnen, maar als ik jou een laptop zie kopen van het geld wat je van mij hebt gekregen dan.....nouja, laten we zeggen dat ik het er niet mee eens was en je dat wel zou merkenquote:Op maandag 24 december 2007 14:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik geld zou inzamelen, wat wellicht een suggestie is voor volgend jaar, zou ik het geld bewaren tot aan de veiling en dan al dat geld gebruiken tijdens de veiling. Uiteindelijk komt het toch in het eindbedrag van SR te staan. En dan krijg je er gegarandeerd iets ervoor terug (met een materiële waarde) in plaats van een plaat waarvan je niet weet of ie gedraaid wordt.
Wat dacht je van die van Maricha?quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 14:20 schreef Sirolf het volgende:
Die animatie!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat kost geen 18.000 euroquote:Op maandag 24 december 2007 14:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
In ieder geval de kleding, (haar)stijling, taart en receptie.
Dat dus allemaal.quote:Het huwelijk wordt verzorgd door professionele weddingplanners die werkelijk alles voor je geregeld hebben: de bruidskleding, styling, bloemen, ringen, huwelijksnacht, fotograaf, bruidstaart, champagne, receptie... PLUS: je krijgt ook van ons de huwelijksreis naar een exotische bestemming!
Kijk nog eens goedquote:Op maandag 24 december 2007 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Verdomme, ik zou die Sony Vaio laptop waar Gerard elke dag achter heeft gezeten deze week, wel voor een spotprijsje willen kopen. Jammer dat mijn OV-kaart niet geldt in de kerstvakantie, anders was ik zeker even naar Den Haag gegaan.
ben wel vaak in Ierland geweest, maar helaas niet voor werk. Ik ga toevallig eind januari wel twee dagen zakelijk (en twee privé), maar da's uitzonderlijkquote:Op maandag 24 december 2007 14:08 schreef Impry het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je trouwens dat je regelmatig naar Ierland gaat?
Ben 16/17/18 nov. nog in Ierland geweest in omgeving Sligo voor WK Rally, gaaf land zeg!! Echt supermooie natuur!
Fotootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |