Domien was in de war met sneltoets 1 op zn mobiel?quote:
Ik hoorde ergens dat je normaal een bedrag van ¤18.000,- moet betalen voor wat die mensen allemaal kregen.quote:Op maandag 24 december 2007 14:13 schreef Impry het volgende:
[..]
Klopt hoorNet als die bruiloft, voor ¤ 7100,- incl. jurk/pak/taart/ceremonie/huwelijksreis/etc., krijg je normaal echt niet voor elkaar voor dat geld
En dan stort je het eigenlijk nog allemaal naar een goed doel!
Ik ben ondertussen gewoon aan het werkquote:Op maandag 24 december 2007 14:13 schreef D.Rose het volgende:
Gaan de mensen hier nog iets zinnigs doen vandaag, of Fokt men door tot het afgelopen is?
Nouja, bruiloft kan goedkoper, maar da's een ander verhaalquote:Op maandag 24 december 2007 14:13 schreef Impry het volgende:
[..]
Klopt hoorNet als die bruiloft, voor ¤ 7100,- incl. jurk/pak/taart/ceremonie/huwelijksreis/etc., krijg je normaal echt niet voor elkaar voor dat geld
En dan stort je het eigenlijk nog allemaal naar een goed doel!
Klopt jaquote:Op maandag 24 december 2007 14:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoorde ergens dat je normaal een bedrag van ¤18.000,- moet betalen voor wat die mensen allemaal kregen.
Vandaag niks zinnigs, lekker bankhangen.quote:Op maandag 24 december 2007 14:13 schreef D.Rose het volgende:
Gaan de mensen hier nog iets zinnigs doen vandaag, of Fokt men door tot het afgelopen is?
Maar geen kerstplannen? Wij hebben vanavond al etentje/cadeautjesquote:Op maandag 24 december 2007 14:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen gewoon aan het werkNiet zo snel als normaal, maar het gaat opzich wel lukken, bijna m'n tweede DVD van vandaag klaar!
Vanavond naar kerst-nachtdienst en verder doe ik alles op 1e/2e kerstdagquote:Op maandag 24 december 2007 14:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar geen kerstplannen? Wij hebben vanavond al etentje/cadeautjes
... en dan reken je de kosten voor de LIVE-uitzending op Nederland 1 er nog niet eens bij.quote:Op maandag 24 december 2007 14:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoorde ergens dat je normaal een bedrag van ¤18.000,- moet betalen voor wat die mensen allemaal kregen.
Waarom wil je uberhaupt iets terug hebben?quote:Op maandag 24 december 2007 14:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik geld zou inzamelen, wat wellicht een suggestie is voor volgend jaar, zou ik het geld bewaren tot aan de veiling en dan al dat geld gebruiken tijdens de veiling. Uiteindelijk komt het toch in het eindbedrag van SR te staan. En dan krijg je er gegarandeerd iets ervoor terug (met een materiële waarde) in plaats van een plaat waarvan je niet weet of ie gedraaid wordt.
Wat kregen ze dan allemaal, behalve een ambtenaar?quote:Op maandag 24 december 2007 14:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gohquote:Op maandag 24 december 2007 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou toch heeeeel vervelend zijn als ie met z'n helicopter in een hoogspanningskabel verstrikt raakt.
Niet echt meer neequote:Op maandag 24 december 2007 14:13 schreef D.Rose het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |