Week-OV is vandaag wel geldig. Alleen morgen en overmorgen niet. Weekend-OV heb ik nooit gehad, dus vraag me daar niet naar.quote:Op maandag 24 december 2007 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Verdomme, ik zou die Sony Vaio laptop waar Gerard elke dag achter heeft gezeten deze week, wel voor een spotprijsje willen kopen. Jammer dat mijn OV-kaart niet geldt in de kerstvakantie, anders was ik zeker even naar Den Haag gegaan.
De Studenten-OV-kaart is niet geldig op 1e en 2e kerstdag en op nieuwjaarsdag. De rest van de kerstvakantie dus wél gewoon!quote:Op maandag 24 december 2007 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Verdomme, ik zou die Sony Vaio laptop waar Gerard elke dag achter heeft gezeten deze week, wel voor een spotprijsje willen kopen. Jammer dat mijn OV-kaart niet geldt in de kerstvakantie, anders was ik zeker even naar Den Haag gegaan.
Oh, ja, had alleen gelezen dat je in januari zakelijk gingquote:Op maandag 24 december 2007 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ben wel vaak in Ierland geweest, maar helaas niet voor werk. Ik ga toevallig eind januari wel twee dagen zakelijk (en twee privé), maar da's uitzonderlijk. Werk zelf in de parkeerbranche
.
Geef mij maar zuidwestquote:Op maandag 24 december 2007 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ben wel vaak in Ierland geweest, maar helaas niet voor werk. Ik ga toevallig eind januari wel twee dagen zakelijk (en twee privé), maar da's uitzonderlijk. Werk zelf bij de grootste parkeerboer van 't land
.
Ierland is idd een prachtiggggg land. Vooral de west/noordwestkant
. Ruig, dunbevolkt, vriendelijk enz. enz.
.
jammerquote:Op maandag 24 december 2007 14:27 schreef Broekie het volgende:
Hmpf, Michiel zegt net dat de megabadeend dus de veiling op gaat![]()
O RLY?.quote:Op maandag 24 december 2007 14:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed, die geldt gewoon..
Yup, maar niet in Sligo zelf blijven hangen. Ben wel daar in die regio geweest (Sligo/Donegal/enz.). Wat mij betreft de mooiste kant van Ierland dusquote:Op maandag 24 december 2007 14:26 schreef Impry het volgende:
[..]
Oh, ja, had alleen gelezen dat je in januari zakelijk gingDus ging er min if meer vanuit dat de rest ook zakelijk was
Maar wel eens in die regio geweest? (Sligo)
Hoog tijd om dus een fax naar Domien oid te sturen...quote:Op maandag 24 december 2007 14:27 schreef Broekie het volgende:
Dinglequote:
Ja, ik vond het in ieder geval erg gaaf.quote:Op maandag 24 december 2007 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, maar niet in Sligo zelf blijven hangen. Ben wel daar in die regio geweest (Sligo/Donegal/enz.). Wat mij betreft de mooiste kant van Ierland dus.
hmz...quote:Op maandag 24 december 2007 14:27 schreef Broekie het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2007 14:29 schreef Haunter het volgende:
Leuke meid, die van de Katwijkse reddingsbrigade
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 24 december 2007 14:13 schreef D.Rose het volgende:
Gaan de mensen hier nog iets zinnigs doen vandaag, of Fokt men door tot het afgelopen is?
Moet je zeker nog es teruggaan. Met Ryanair op Shannon vliegen kost geen drol. Autootje huren en genieten maar. Regio Connemara, ook schit-te-rendquote:Op maandag 24 december 2007 14:28 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, ik vond het in ieder geval erg gaaf.
Vanwege drukke tijdschema niet heel veel tijd gehad om op het gemak alles te bekijken. Maar al die kilometers die we daar hebben gemaakt waren wel erg mooi!
SMS is al onderwegquote:Op maandag 24 december 2007 14:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoog tijd om dus een fax naar Domien oid te sturen...
Wat is een spotprijsje? Je bent vast niet de enige biederquote:Op maandag 24 december 2007 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Baywatchbabe?quote:Op maandag 24 december 2007 14:29 schreef Haunter het volgende:
Leuke meid, die van de Katwijkse reddingsbrigade
Ehm. Jaquote:Op maandag 24 december 2007 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Die kerel die Danny de Munck aanvroeg.
quote:Op maandag 24 december 2007 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Die kerel die Danny de Munck aanvroeg.
Dat noem ik nog steeds west, ik bedoel nog zuidelijker, Ring of Bearaquote:Op maandag 24 december 2007 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dingle.
Ring of Kerry.
Ook prachtig.
Ben ondanks dat ik een keer of 5 ben geweest nog niet in Cork geweest, toch de tweede stad van Ierland..
Eej, wil je niet zo vloeken..quote:Op maandag 24 december 2007 14:32 schreef D.Rose het volgende:
Kon toch zijn dat sommige mensen stiekem toch een leven bleken te hebben
Wie weet komt het er nog een keer vanquote:Op maandag 24 december 2007 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet je zeker nog es teruggaan. Met Ryanair op Shannon vliegen kost geen drol. Autootje huren en genieten maar. Regio Connemara, ook schit-te-rend. Ben er zelf een keer 3 weken in m'n eentje geweest. Geen moment verveeld. Elke avond in de pub heel snel aanspraak (door dat iemand tegen je begint te lullen of dat je zelf tegen iemand anders begint), dus mooie avonden beleefd
.
Achter de schermen valt vast wel te regelen dat er een leuk toneelstukje kan worden opgevoerd als de eend wordt geveild.quote:Op maandag 24 december 2007 14:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vraag me af of ze er nu nog wel onderuit kunnen nadat Michiel het al on-air gemeldt heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |