En hier het antwoord:quote:
Jammer, ik blijf er bij dat ie niet had misstaan op het 3FM NPS kantoor als zitzakquote:Zowel thuis als op kantoor heeft hij er echt geen plek voor, dus heb ik met DekoAgency afgesproken 'm voor zoveel mogelijk geld te veilen. Alles voor 't doel!
Da;s waar, er zijn wel meer toneelstukjesquote:Op maandag 24 december 2007 14:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Achter de schermen valt vast wel te regelen dat er een leuk toneelstukje kan worden opgevoerd als de eend wordt geveild.
quote:Op maandag 24 december 2007 14:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
En hier het antwoord:
[..]
Jammer, ik blijf er bij dat ie niet had misstaan op het 3FM NPS kantoor als zitzak
hahah. Ja, dat maakt 't wat makkelijkerquote:Op maandag 24 december 2007 14:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat noem ik nog steeds west, ik bedoel nog zuidelijker, Ring of Beara
Maar goed, m'n grootouders hebben daar dan ook een huis, dus ik ben gewoon verwend wat dat betreft
/hoopt meequote:Op maandag 24 december 2007 14:37 schreef Deansensitized het volgende:
Die kerstman
* Dean hoopt op nog stiekem een keer Veiling TV/Radio
Laten we het beste hopenquote:Op maandag 24 december 2007 14:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
En hier het antwoord:
[..]
Jammer, ik blijf er bij dat ie niet had misstaan op het 3FM NPS kantoor als zitzak
Dit is een andere badeend hoor. Die reuze-badeend kan moeilijk gesigneerd worden.quote:Op maandag 24 december 2007 14:39 schreef Asskicker14 het volgende:
De XXL badeend gaat niet op de pleinveiling geveild worden maar staat gewoon op de eBay veiling:
Voor de liefhebbers die een wanhopige poging willen wagen de reuze-eend te bemachtigen:
http://cgi.ebay.nl/3FM-Ge(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Da's. de XL, niet de XXXXXXL.quote:Op maandag 24 december 2007 14:39 schreef Asskicker14 het volgende:
De XXL badeend gaat niet op de pleinveiling geveild worden maar staat gewoon op de eBay veiling:
Voor de liefhebbers die een wanhopige poging willen wagen de reuze-eend te bemachtigen:
Da's de andere eendquote:Op maandag 24 december 2007 14:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Mjah, 'k kan wel terug sms-en dat als ie onder de 150 euro blijft ik hem wel wil hebben, maar die kans schat ik sowieso erg laag inquote:
Dat is niet de reuzebadeend. Het is wel een grote en afkomstig van Broekie, maar niet dé mega-badeend.quote:Op maandag 24 december 2007 14:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Iets andere badeend inderdaadquote:Op maandag 24 december 2007 14:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Sorry for not noticing the difference.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 24 december 2007 14:45 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding] Heater [afbeelding]
Vast de kerst versie [afbeelding]
Podiums of podiaquote:Op maandag 24 december 2007 14:46 schreef Qunix het volgende:
Lache... Heel Den Haag is vol met podia's...
jeweetwelquote:Op maandag 24 december 2007 14:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Podiums of podia. Nu zijn het er wel érg veel
.
Nouja, weet niet of samen bieden een optie is, want waar gaat ie dan naar toe?quote:Op maandag 24 december 2007 14:47 schreef Seraphina het volgende:
Zo, weer terug. Hospita had het niet eens over de huurverhoging die ik verwachtte hahaha. Maareh, die megaeend wordt geveild? Jammer zeg, maar wel begrijpelijk.
Wat D.Rose zegt, kan niet iemand voor Fok! bieden? Als we NU kijken wie mee wil doen voor welk bedrag en het max waar we dan op uitkomen? Je kunt mij sowieso incalculeren voor een tientje.
Ik ga nu ff naar mn scriptieplaats, dus luister weer mee via mobiel.
Tot straks!
Dat zien we dan welquote:Op maandag 24 december 2007 14:48 schreef Marc63 het volgende:
Vanaf 4 januari is MYA op vrijdagavond te horen, toch? Is er dan alweer een normale Ekstra Weekend, of mogen Ekdom en Veenstra dan nog van hun welverdiende rust genieten?
En dan? Als Domien zegt dat ze hem niet kwijt kunnen op kantoor dan geloof ik hem daar wel in. Want, toegegeven, echt groot is dat hokje niet, toen ik daar was liepen Domien, Michiel en ik elkaar al telkens in de weg opzoek naar batterijen voor de afstandsbediening voor Cocoquote:Op maandag 24 december 2007 14:47 schreef Seraphina het volgende:
Zo, weer terug. Hospita had het niet eens over de huurverhoging die ik verwachtte hahaha. Maareh, die megaeend wordt geveild? Jammer zeg, maar wel begrijpelijk.
Wat D.Rose zegt, kan niet iemand voor Fok! bieden? Als we NU kijken wie mee wil doen voor welk bedrag en het max waar we dan op uitkomen? Je kunt mij sowieso incalculeren voor een tientje.
Ik ga nu ff naar mn scriptieplaats, dus luister weer mee via mobiel.
Tot straks!
Het mooiste zou zijn om em aan Michiel te geven, maar die gooit em dus op de veiling omdat ie er de ruimte niet voor heeft.quote:Op maandag 24 december 2007 14:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nouja, weet niet of samen bieden een optie is, want waar gaat ie dan naar toe?
Gewoon de Fokker die het meeste biedt. Al ben ik bang dat als de 'kleine' al 500 opbrengt de grote het zeker zo goed zou kunnen doen.
Hahaha ja da`s waar. Ik dacht meer om `m dan alsnog terug te geven aan Michiel ofzo, maar ja als die er geen plaats voor heeft. Ik denk ook niet dat wij boven de 500 uitkomen, de meesten van ons hebben immers al plaatjes aangevraagd. Ach jaquote:Op maandag 24 december 2007 14:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nouja, weet niet of samen bieden een optie is, want waar gaat ie dan naar toe?
Gewoon de Fokker die het meeste biedt. Al ben ik bang dat als de 'kleine' al 500 opbrengt de grote het zeker zo goed zou kunnen doen.
quote:Op maandag 24 december 2007 14:52 schreef Qunix het volgende:
Hey.... Een update met een Jeugdjournaal presentator
(mijn eerste updeet van vandaag)
Ex-Jeugdjournaal presentator. Hij is vanaf januari nachtjock (voor de NPS?)quote:Op maandag 24 december 2007 14:52 schreef Qunix het volgende:
Ik snap het ook niet, alsof er nog elk uur duizenden nieuwe kijkers bijkomen die nog niks van de hele actie hebben meegekregen. En internet staat ook vol met filmpjes...quote:Op maandag 24 december 2007 14:51 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is nog de toegevoegde waarde van die headlines
Daarom, bij een van ons thuis dusquote:Op maandag 24 december 2007 14:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn om em aan Michiel te geven, maar die gooit em dus op de veiling omdat ie er de ruimte niet voor heeft.
Nee hoor, de update wordt gedaan door de nieuwe NPS nacht-DJ op 3FM.quote:Op maandag 24 december 2007 14:52 schreef Qunix het volgende:
Oh... Tofquote:Op maandag 24 december 2007 14:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ex-Jeugdjournaal presentator. Hij is vanaf januari nachtjock (voor de NPS?)
De reuze-eend die je afgelopen vrijdag (?) persoonlijk hebt aangeboden, kun je die niet gewoon ergens kopen. Ik heb je horen zeggen dat je die ergens in de etalage zag staan?quote:Op maandag 24 december 2007 14:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
En dan? Als Domien zegt dat ze hem niet kwijt kunnen op kantoor dan geloof ik hem daar wel in. Want, toegegeven, echt groot is dat hokje niet, toen ik daar was liepen Domien, Michiel en ik elkaar al telkens in de weg opzoek naar batterijen voor de afstandsbediening voor Coco.
Nee, ik denk dat we vooral moeten hopen op een leuke opbrengst
Nou, ik heb er ook geen plaats voor.quote:
Sterkte! denk dat ik er een paar lekkere pizza's van Wagner in ga gooien.quote:Op maandag 24 december 2007 14:56 schreef D.Rose het volgende:
*ff het voorgerecht van vanavond gaat bereiden
Dat wel, maar 't is ook weer een deel van onze belastingcentenquote:Op maandag 24 december 2007 14:55 schreef borisz het volgende:
duur grapje per keer dat koenders de boel komt verdubbelen
Ik heb wel plaats, maar 200 euro zou wel mijn max zijn.quote:Op maandag 24 december 2007 14:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, ik heb er ook geen plaats voor.
Sterker nog, de normaal-formaat badeendjes welke ik van Sinterklaas heb gekregen liggen ook nog steeds in een tas op m'n bureau omdat ik er nog geen plek voor heb...
Just Jack - Starz in there eyesquote:Op maandag 24 december 2007 14:57 schreef Leonos het volgende:
Hoe heet dit liedje wat nu op TV onder dat filmpje zit?
Of Just Jack - Starz in their Eyesquote:Op maandag 24 december 2007 14:57 schreef Leonos het volgende:
Hoe heet dit liedje wat nu op TV onder dat filmpje zit?
Nee, die Mega Badeend is een uniek exemplaar. De leverancier (DekoAgency) heeft hem dus ook letterlijk bij z'n klant waar hij hing weg gehaald, waar die klant niet al te blij mee was.quote:Op maandag 24 december 2007 14:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De reuze-eend die je afgelopen vrijdag (?) persoonlijk hebt aangeboden, kun je die niet gewoon ergens kopen. Ik heb je horen zeggen dat je die ergens in de etalage zag staan?
Inderdaadquote:Op maandag 24 december 2007 14:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, die Mega Badeend is een uniek exemplaar. De leverancier (DekoAgency) heeft hem dus ook letterlijk bij z'n klant waar hij hing weg gehaald, waar die klant niet al te blij mee was.
Het zal me niets verbazen dat het uit een potje komt dat bij de begroting al gereserveerd is voor dit soort acties.quote:Op maandag 24 december 2007 14:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat wel, maar 't is ook weer een deel van onze belastingcenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |