Ik was ook duidelijk niet serieusquote:Op maandag 24 december 2007 13:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan eigenlijk, liever Joss.
quote:Op maandag 24 december 2007 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik was ook duidelijk niet serieus.
Jep, gisteravond weer geland en nu meteen weer aan de slagquote:
Géén idee! Dat wordt pas ongeveer een maand van tevoren bekend gemaakt en kan in principe van alles zijn. Het is zelfs nog niet eens bekend of er volgend jaar wel een Glazen Huis komt...quote:Op maandag 24 december 2007 13:46 schreef sunmoonstar het volgende:
Wat zal volgend jaar het SR-thema zijn?
Ik verwacht wel dat ie er weer komt!!! En dan hopelijk weer in Utrechtquote:Op maandag 24 december 2007 13:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Géén idee! Dat wordt pas ongeveer een maand van tevoren bekend gemaakt en kan in principe van alles zijn. Het is zelfs nog niet eens bekend of er volgend jaar wel een Glazen Huis komt...
Dat zal wel zo zijnquote:Op maandag 24 december 2007 13:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Géén idee! Dat wordt pas ongeveer een maand van tevoren bekend gemaakt en kan in principe van alles zijn. Het is zelfs nog niet eens bekend of er volgend jaar wel een Glazen Huis komt...
De hamsterweken zijn weer begonnen!quote:Op maandag 24 december 2007 13:51 schreef cosmick het volgende:
Hamster alert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |