Wat kost een biertje in de horeca daaro?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:24 schreef BramKVO het volgende:
[..]
gem leeftijd in Sunny Beach is idd iets ouder (+- 21), maar het is wel een fantastische (en goedkope) feestbestemming. En tja, als jij je indrukken wilt volgen ... missch kun je het zelf maar beter eens ontdekken é ...
onze vaste stek was de Fenix Bar. Daar betaalde je 8 leva (4 euro) voor een grote cocktail en je kreeg er de hele nacht twee voor de prijs van één (dus als je het omrekent 2 euro voor 1 cocktail !)quote:Op woensdag 9 april 2008 19:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat kost een biertje in de horeca daaro?
En een maaltijdje... denk aan een pizza of andere snacks (wat je voornamelijk zult vreten op zo'n zuipvakantie)?
Boodschappen een beetje betaalbaar (in het geval van een appartement)?
Wij gaan daar ook heen met 6 man deze zomer, zou idd graag weten hoe het daar is gesteld met de chickies en de bierprijzenquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:14 schreef Rhythm het volgende:
Iemand ervaring met Rimini?
Wij gaan daar iig met 4 personen heen, met de bus.
ik ga er ook heen van 4 tm 14 juliquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:14 schreef Rhythm het volgende:
Iemand ervaring met Rimini?
Wij gaan daar iig met 4 personen heen, met de bus.
Sunbeach schijnt populair te zijn, er hebben recent nog wat artikels in de Spits & Metro gestaan daarover.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:31 schreef Pacino88 het volgende:
Ik ben ook van plan om rond midden juli alleen op vakantie te gaan. Wil dus gewoon een strandvakantie voor een week. Zit nu te denken aan bulgarije. Is dat een beetje te doen daar om alleen te gaan stappen? Hoor verhalen dat t gevaarlijk is daar.
Vorig jaar was het redelijk gelijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:55 schreef Marthh het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de M/V verhouding in Lloret de mar? Ik hoor er veel verschillende verhalen over , die overigens niet echt betrouwbaar zijn.
Van een paar mensen heb ik vernomen dat de man/vrouw verhouding dit jaar ronduit kut isquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |