sorry alles in 1 koopquote:Op maandag 24 december 2007 12:09 schreef Vinamp het volgende:
¤50 voor de hd? (in geval van losse verkoop)
hmm, al het geld over gemaakt?quote:
nja dan hoop ik voor je dat het goed komt, wel ff modje hier heen sturen, misschien kan die ook nog helpenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:10 schreef peligro2k het volgende:
yeps, een keer kort aan telefoon gehad, maar neemt niet meer op, en geen antwoord op mails.
houd nog even hoop ....:)
aww, sterkte.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:33 schreef peligro2k het volgende:
hoop het ook, vond fok altijd betrouwbaar in het verleden
als ik vandaag niks ontvang en niks hoor ga ik stappen ondernemen.
en nog bedankt voor de support
Ik vind dat altijd slechte excuusjes van mensen, wanneer zoiets gebeurd... Achter de pc kruipen kan echt wel even, het is toch jouw geld waar t om gaat. Ook een paar dagen wegmoeten kan ik moeilijk accepteren.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:16 schreef peligro2k het volgende:
yea tnx, ga ik ff uizoeken,
kan ook zijn dat hij ziek is oid of paar dagen weg moest, dus houd nog even de moed erin, snap ook niet dat iemand dat risico neemt voor dat geld.
np voor de support..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:33 schreef peligro2k het volgende:
hoop het ook, vond fok altijd betrouwbaar in het verleden
als ik vandaag niks ontvang en niks hoor ga ik stappen ondernemen.
en nog bedankt voor de support
Dan moet het parket het eerst controleren en blablabla. Is zo simpel niet hequote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:04 schreef Killjoy het volgende:
Anders postbank bellen om te kijken of je het terug kan laten boeken?
Mja dan is het nog geen excuus vind ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:17 schreef bartmk3 het volgende:
Misschien is-ie op vakantie?
Da's dus de verkeerde johny wijze. Want dan komt er gewoon een kettingsreactie moest hij ook maten hebben.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:02 schreef Dapa het volgende:
ik zou met een paar maten op bezoek gaan en is een feestje gaan bouwen daarzo
kom op hey dit pik je toch niet je ben geflashed voor 200eurotjes
in je geld en geef hem gezellig met zijn allen een pak rammel
Is het ook niet, maar aan z'n foto te zien is het zon trendy-wendy-skie-vakantie-meneer. Volgens mij heeftie ook een kloon, check zn topic over een HD (of iets anders van een pc) maar eens.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:42 schreef peligro2k het volgende:
[..]
Mja dan is het nog geen excuus vind ik.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:48 schreef dripke het volgende:
[..]
Gewoon via e-cops aangeven. Die zorgen daar wel voor.
Moet je hem ff toevoegen als "vriend"quote:Op zondag 6 januari 2008 13:33 schreef peligro2k het volgende:
tnx bart , helaas is die helemaal private ofzo ?
wat liev!quote:Op zondag 6 januari 2008 16:25 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb em een krabbel gestuurd Peligro met de vraag of hij zich hier wil melden
Ik denk dat hij zijn xbox niet gaat krijgen.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:29 schreef kikoooooo het volgende:
Maar hij heeft mn krabbel net weer verwijderd zie ik net...
Ik weet t wel zeker van niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:46 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn xbox niet gaat krijgen.
Dat heb ik em net nog doorgegeven via een privebericht op hyves, dat wanneer ie de boel probeert te flessen (en daar lijkt t wel op), hij nog een domme oplichter is ook, want al zn gegevens staan op internet.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:53 schreef VoreG het volgende:
Kan je zoiets niet aangeven bij de politie? Je hebt zijn gegevens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |