Me neitherquote:Op woensdag 26 december 2007 11:12 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb maandag die papieren versie bekeken, maar ben het niet tegengekomen.
klopt ik ook niet maarja misschien bedoelde ze iets anders, ik kreegdus gewoon weer valse hoopquote:Op woensdag 26 december 2007 11:12 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb maandag die papieren versie bekeken, maar ben het niet tegengekomen.
Jullie hadden hem al in huis : Perez.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wie zou jij als vervanger hebben gehaald?
Sneijder wou gewoon weg, als je hem tegen had gehouden dan :quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:20 schreef toma het volgende:
[..]
Als je geen vervanger aan kunt trekken bij het vertrek van een basis-speler heb je volgens mij niet correct gehandeld. Hij had alleen verkocht mogen worden als er een waardige opvolger gekocht kon worden.
Dat moet wel ja, maar dat is dan wel zorgwekkend....quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:00 schreef Black-Death het volgende:
Wormgoor zat op de bank bij gebrek aan beter.
Kan ook zijn dat een Russisch contractje tegenwoordig lucratiever is dan een contract bij Juve.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:40 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Juve ziet trouwens af van Ivanovic omdat hij te hoge contractseisen stelt. Mannetje heeft het al aardig hoog in de bol als het al teveel van het goede is voor Juventus.
Als dit waar is neem ik al mn woorden over v. Geel terug.quote:Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric deze week nog naar Amsterdam vertrekt om daar een 3-jarig contract te ondertekenen. In Sportweek vertelt de speler liever naar Spanje te gaan dan Engeland of Nederland.
De jonge sterspeler van Dinamo Zagreb staat al sinds de zomer in de belangstelling van Ajax. De Amsterdamse club zou al een akkoord bereikt hebben over de afkoopsom, maar wil geen mededelingen doen.
Mensen die alles geloven wat er wordt gezegdquote:Op woensdag 26 december 2007 02:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oja want dat gaat ie ook doen ja.
Mensen die alles van internet geloven
Of alleen niet op de site.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:19 schreef methodmich het volgende:
Probeer www.croatiabiz.com eens zou ik zeggen.... En dan zoeken op Modric. Hele bericht bestaat niet.
Van Geel heeft nog niet eens namen genoemd ofzo en iedereen gaat al van het ergste uitquote:Op woensdag 26 december 2007 12:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mensen die alles geloven wat er wordt gezegd.
Sneijder en Chivu spelen nog bij Ajax in jou wereldje?
Is dat niet een artikel over Ajax-Zagreb?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:19 schreef Terrorbita het volgende:
Als je met google op Vjesnik zoekt staat er wel een artikel in waar Ajax en modric in voorkomen. Onder de sport sectie. Kan er alleen geen kaas van maken
Dat bericht dateert al van 12 december ofzo.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:11 schreef toma het volgende:
[..]
Als dit waar is neem ik al mn woorden over v. Geel terug.
1 zwaluw maakt nog geen zomer vriend..quote:Op woensdag 26 december 2007 12:11 schreef toma het volgende:
[..]
Als dit waar is neem ik al mn woorden over v. Geel terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |