van mij mag ie.quote:Op maandag 24 december 2007 10:58 schreef Black-Death het volgende:
Van Gaal zou hebben gedreigd op te stappen bij AZ als Alves en ten minste nog 2 aankopen niet in de winterstop naar AZ gaan; zou het dan toch?
Van Gaal heeft gelijk en is toch niet anders dan normaal? Hij heeft alleen nog nooit zo laag gestaan.quote:Op maandag 24 december 2007 11:11 schreef Cheiron het volgende:
Van Gaal lijkt toch echt een beetje te zijn geflipt. Nee, ik denk niet dat een andere trainer het op dit moment beter zou doen. Gisteren leek het toch echt weer op een stuk zelfoverschatting van een aantal speler, wat met deze spelersgroep totaal misplaatst is.
En arme.. arme Colin.
idd zeg, en aankopen als Pellé en Ari, Koevermans verkopen en types als koenders in het spel zetten, doe maar niet.quote:Op maandag 24 december 2007 11:09 schreef S-Two het volgende:
Van Gaal begint met de week zieliger te worden, nee dank je.
Maar hij kijkt altijd zo zielig. Alsof hij het allemaal niet begrijpt. Net een hert dat recht in de koplampen van een aangesnelde auto staart. Nee, ik vind het wel sneu. Had Henk hem maar meegenomen naar Londen.quote:Op maandag 24 december 2007 11:12 schreef devv05 het volgende:
Colin kan voor geen meter voetballen en verdient toch bakken met geld. Dan ben je niet echt zielig imo..
Ik dacht eigenlijk nog dat Colin wel een beetje balgevoel had, misschien een beetje techniek maar dat het bij gebrek aan zelfvertrouwen er niet helemaal uit kwam, maar gisteren liet hij weer zulke rare foutjes zien zoals in de lucht springen en dan met je hoofd vooruit naar de bal maar het leek wel alsof zijn hoofd te zwaar was en hij daardoor viel, echt geklungel...quote:Op maandag 24 december 2007 11:12 schreef devv05 het volgende:
Colin kan voor geen meter voetballen en verdient toch bakken met geld. Dan ben je niet echt zielig imo..
quote:Op maandag 24 december 2007 11:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk nog dat Colin wel een beetje balgevoel had, misschien een beetje techniek maar dat het bij gebrek aan zelfvertrouwen er niet helemaal uit kwam, maar gisteren liet hij weer zulke rare foutjes zien zoals in de lucht springen en dan met je hoofd vooruit naar de bal maar het leek wel alsof zijn hoofd te zwaar was en hij daardoor viel, echt geklungel...
Urby zag niets omdat ie in de zon keek.. en de fout was gewoon WEER van onze held Colin..quote:Op maandag 24 december 2007 11:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik heb van de wedstrijd van gisteren eigenlijk niks gezien, maar hoe hij bij die eerste goal er ook indook sloeg in ieder geval nergens op. En ook Urby ging weer lekker in de fout ja.
quote:Op maandag 24 december 2007 11:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Urby zag niets omdat ie in de zon keek.. en de fout was gewoon WEER van onze held Colin..
Dat Colin zwaar te kort komt weten we nu wel.quote:Op maandag 24 december 2007 11:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Urby zag niets omdat ie in de zon keek.. en de fout was gewoon WEER van onze held Colin..
Ja maar dat is logisch, voetbal begint bij de verdediging en als je dat niet voor elkaar hebt is het einde zoek...quote:Op maandag 24 december 2007 11:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat Colin zwaar te kort komt weten we nu wel.
Dat Ajax collectief faalde is veel ernstiger....
dat komt door het veld......quote:Op maandag 24 december 2007 11:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat Colin zwaar te kort komt weten we nu wel.
Dat Ajax collectief faalde is veel ernstiger....
Ja maar ook zonder Colin hadden we vrees ik verloren. Colin de schuld geven is onzinnig (maar begrijp het wel).quote:Op maandag 24 december 2007 11:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch, voetbal begint bij de verdediging en als je dat niet voor elkaar hebt is het einde zoek...
Ik bedoelde het dan ook niet op Colin persoonlijk maar meer op de gehele verdediging, als je ziet dat die 2 knulletjes (furby en colin), lichtgewichtjes, types als den Ouden moeten tegenhouden dan vraag je ik me toch af of ik de enige ben die het nodig acht dat daar een Stam, Boulahrouz of een andere fysiek sterke verdediger moet staan. Een verdediger moet spitsen angst aanjagen en niet andersom...quote:Op maandag 24 december 2007 11:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja maar ook zonder Colin hadden we vrees ik verloren. Colin de schuld geven is onzinnig (maar begrijp het wel).
Ja mee eens.quote:Op maandag 24 december 2007 11:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik bedoelde het dan ook niet op Colin persoonlijk maar meer op de gehele verdediging, als je ziet dat die 2 knulletjes (furby en colin), lichtgewichtjes, types als den Ouden moeten tegenhouden dan vraag je ik me toch af of ik de enige ben die het nodig acht dat daar een Stam, Boulahrouz of een andere fysiek sterke verdediger moet staan. Een verdediger moet spitsen angst aanjagen en niet andersom...
Vermaelen had deze wedstrijd voor Ajax gewonnen.quote:Op maandag 24 december 2007 11:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik bedoelde het dan ook niet op Colin persoonlijk maar meer op de gehele verdediging, als je ziet dat die 2 knulletjes (furby en colin), lichtgewichtjes, types als den Ouden moeten tegenhouden dan vraag je ik me toch af of ik de enige ben die het nodig acht dat daar een Stam, Boulahrouz of een andere fysiek sterke verdediger moet staan. Een verdediger moet spitsen angst aanjagen en niet andersom...
Wellicht, maar ook voor Vermaelen moeten er gewoon extra verdedigers bij, dat geeft iedereen zoveel meer zelfvertrouwen en natuurlijk ook het middenveld veel meer lucht.quote:Op maandag 24 december 2007 11:45 schreef toma het volgende:
[..]
Vermaelen had deze wedstrijd voor Ajax gewonnen.
Ik denk dat hij hetzelfde heeft als Stam had: als je de halve wedstrijd fouten van beide vleugels op moet lossen kunnen je eigen taken daar onder lijden.quote:Op maandag 24 december 2007 11:49 schreef Wooldoor het volgende:
Heitinga vind ik de laatste wedstrijden ook niet sterk overkomen trouwens.
Nee is niet gek als er geen vertrouwen en zekerheid is achterin.. Als je gewoon een achterhoede had met vd Wiel, Sjonnie, Thomas en Vertonghen zou iedereen een stuk zekerder in het veld staan..quote:Op maandag 24 december 2007 11:49 schreef Wooldoor het volgende:
De 2e. Opstellen Colin de 1e.quote:Op maandag 24 december 2007 11:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hij was ziek, overigens Luque op de bank is de eerste blunder van Koster.
hij was ziek..quote:Op maandag 24 december 2007 11:55 schreef Wooldoor het volgende:
Was is er trouwens met Ogararu, ik heb niets gelezen over een blessure bij hem. Hij zal denk ik wel gebleseerd moeten zijn anders zet je Colin niet op zijn plaats.
Heitinga moet de Frank Rijkaard rol krijgen bij Ajax.quote:Op maandag 24 december 2007 11:49 schreef Wooldoor het volgende:
Ah, kom je weer stoken, ouwe relnicht.quote:Op maandag 24 december 2007 12:11 schreef SCH het volgende:
Ik wist trouwens niet dat die premie nooit is uitgekeerd aan de spelers van Excelsior. Is dat echt waar? Dat is wel een baggerstreek toch...?
Dat was nooit waar, de excelsior-spelers zeiden als grap: "Ajax zou ons moeten belonen" en heeft een journalist er een heel verhaal van gemaakt.quote:Op maandag 24 december 2007 12:11 schreef SCH het volgende:
Ik wist trouwens niet dat die premie nooit is uitgekeerd aan de spelers van Excelsior. Is dat echt waar? Dat is wel een baggerstreek toch...?
....DAM?quote:Op maandag 24 december 2007 12:11 schreef SCH het volgende:
Is dat wel zo. Er wordt nu nog steeds aan gerefereerd namelijk.quote:Op maandag 24 december 2007 12:16 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dat was nooit waar, de excelsior-spelers zeiden als grap: "Ajax zou ons moeten belonen" en heeft een journalist er een heel verhaal van gemaakt.
Zat Urby weer te chillen in de zon zeker.quote:Op maandag 24 december 2007 11:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zo allemaal lekker bashen op deze reply maar de commentator zei dit gisteren tijdens de wedstrijd dus dan is het toch best een logische vraagquote:Op maandag 24 december 2007 12:11 schreef SCH het volgende:
Bij de C-tjes leer je al dat ook al kan je niet koppen spring altijd mee of loop altijd in de weg van de aanvaller om het hem zo moeilijk mogelijk te maken. Colin liep met zijn hoofd naar beneden richting de man toe volgens mij zonder ook maar oog voor de bal te hebben.quote:Op maandag 24 december 2007 12:16 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dat was nooit waar, de excelsior-spelers zeiden als grap: "Ajax zou ons moeten belonen" en heeft een journalist er een heel verhaal van gemaakt.
Overigens vond ik het niet echt collin's fout bij het 1e doelpunt. Collin stond tegen 2 man, was totale dekkingsfout van iemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |