ja niemand, maar het begon over hypes, moest gelijk aan halo denken.quote:Op zondag 23 december 2007 22:48 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
who the fuck had het over Halo dan
Het is idd wel een tof spel!quote:Op zondag 23 december 2007 23:09 schreef Scarface2004 het volgende:
Nog niet gecheckt, ziet er wel geinig uit
Net even gespeeld en hij viel zwaar tegenquote:Op zondag 23 december 2007 23:22 schreef Scarface2004 het volgende:
GTA4 demo is up!
Wat een teleurstelling, ik vind het zo slecht dat ze de FPS kant op zijn gegaan. Dit voelt en speelt helemaal niet meer als een GTA gamequote:Op zondag 23 december 2007 23:22 schreef Scarface2004 het volgende:
GTA4 demo is up!
De PC versie schijnt in Alpha status uitgebracht te zijn.quote:Op maandag 24 december 2007 00:59 schreef MMaRsu het volgende:
Dj die game is best goed, een oudere pc game die op source draait.
Speelt wel lekker weg, geen 60 eu waard though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
quote:Op maandag 24 december 2007 10:58 schreef Pronk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte spel is toffer omdat je dan van het begin begint!quote:Op maandag 24 december 2007 08:33 schreef Bastard het volgende:
Demo van de OP gespeeld.. ruk
Wel nieuwe track in Forza2 gedownd, Road America, prachtig circuit! Denk dat ik die carpack ook ga downloaden.
quote:Op maandag 24 december 2007 11:40 schreef existenz het volgende:
Ik wil ook spelenwaarom moet dat hoeren ding nu in mijn vakantie kapot gaan.
kan die beter een gamecube pakken en twilight princess gaan spelenquote:Op maandag 24 december 2007 11:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]![]()
Sluit je ouwe snes dan weer aan Exi![]()
Wat betaalde je ervoor?quote:Op maandag 24 december 2007 08:33 schreef Bastard het volgende:
Demo van de OP gespeeld.. ruk
Wel nieuwe track in Forza2 gedownd, Road America, prachtig circuit! Denk dat ik die carpack ook ga downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |