quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:06 schreef pascalheister het volgende:
beetje duur daar of niet?
Mooie speakers welquote:Op zondag 27 januari 2008 11:50 schreef Roi het volgende:
+ (ja hardware en geen software, maar boeiend!) Een fucking mooie geluidssysteem![]()
! Moet hem nog wel ff uitzoeken hoe ik nou mijn blu-ray speler hier goed op aansluit..
[ afbeelding ]
Welke versie is dit?quote:
Had `m gisteren gezien bij de MM idd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:25 schreef Ash het volgende:
[..]
Deze:
http://www.dvd-home.nl/pers/dutchf.htm#2
Hoe duur was hij daar dan? Ik heb hem bij de FRS gekocht voor 13,50 (14,99 - 10% korting)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Had `m gisteren gezien bij de MM idd.
Was me nog ff wat te duur
¤ 19,95quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:13 schreef Ash het volgende:
[..]
Hoe duur was hij daar dan? Ik heb hem bij de FRS gekocht voor 13,50 (14,99 - 10% korting)
Damn! bij Bol.com is hij zelfs 22.95 (excl verz.)quote:
Ik zag deze vandaag ook staan, maar ik heb een aantal nare dingen gelezen over deze release (slechte ondertiteling, weinig extra's, slechte beeldkwaliteit), dus heb ik 'm niet meegenomen. Er schijnt binnenkort ook een betere versie te komen.quote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:03 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik zag deze vandaag ook staan, maar ik heb een aantal nare dingen gelezen over deze release (slechte ondertiteling, weinig extra's, slechte beeldkwaliteit), dus heb ik 'm niet meegenomen. Er schijnt binnenkort ook een betere versie te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |