geweldig... ? *proest!*quote:Op zondag 23 december 2007 23:13 schreef tha_dark het volgende:
[..]
omdat het gewoon een geweldig nummer is?
quote:Op zondag 23 december 2007 23:12 schreef Meddo het volgende:
ik heb de badeend coming over the hil ook ff gecapd.. ff ergens uploaden 150mb
Z'n zusquote:Op zondag 23 december 2007 23:12 schreef MariaMena het volgende:
Staat Giel Montagne daar nou???
Hier geflopt maar nu alsnog uit de dood herrezen door SR.quote:Op zondag 23 december 2007 23:13 schreef Felixa het volgende:
Wombats.... is dat hier nu pas een hit of zo??
Ik luister zelf normaal gesproken alleen naar de Engelse radio en daar was het in augustus al een hit...
Ja, maar 't is hier nooit echt aangeslagen he. Zelfde als vorig jaar met de Fratellis.quote:Op zondag 23 december 2007 23:13 schreef Felixa het volgende:
Ik luister zelf normaal gesproken alleen naar de Engelse radio en daar was het in augustus al een hit...
Als het een beetje gezellig is is die mogelijkheid er zeker!quote:Op zondag 23 december 2007 23:14 schreef RHCPeter het volgende:
Zal ik ff met jullie mee nachtbraken? Of gaat niemand dat doen
Het is hier nog steeds geen hit, al zal het na deze week er wel eentje worden. Veel mensen houden van voorkauwenquote:Op zondag 23 december 2007 23:13 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij hebben The Wombats hun nieuwe single hier al uitgebracht (Moving to New York). Maar Rob is er nogal fan van.quote:Op zondag 23 december 2007 23:13 schreef Felixa het volgende:
Ik ben er helemaal klaar voor!quote:Op zondag 23 december 2007 23:14 schreef RHCPeter het volgende:
Yup. Michiel doet zo de graveyard en hij had het al enorm zwaar vandaag, dus die is nog ff een paar uurtjes aan het pakken.quote:Op zondag 23 december 2007 23:13 schreef Qunix het volgende:
Michiel en Gerard zijn slapen?
Werken morgen, lijkt me geen goed plan. Maar ik blijf nog wel even....quote:Op zondag 23 december 2007 23:14 schreef RHCPeter het volgende:
Zal ik ff met jullie mee nachtbraken? Of gaat niemand dat doen [afbeelding]
Morgen om 9 uur weer werkenquote:Op zondag 23 december 2007 23:14 schreef RHCPeter het volgende:
Moet morgen weer paraat staan, dus dat gaat niet door helaasquote:Op zondag 23 december 2007 23:14 schreef RHCPeter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |