Pff... zit hier het een en ander te herbeleven, Ardenlyn (en man)...

heftig maar prachtig verhaal.

Copieren en bewaren voor in het babyboek he?! Later vergeet je het... (al is dat nu moeilijk te geloven!

)
Ik zou er echt niet mee zitten om paracetamol te gebruiken, Maneki.

Vraag een willekeurige huisarts of verloskundige en die zegt dat het echt wel kan. Het gaat notabene over kiespijn, niet over een jeukend muggebeetje... Wees wat liever voor jezelf!
BE, ik vind het toch wel spannend worden bij jou zeg!

Wel de kleur van het maandverband (inlegkruisjes) in de gaten houden, bij groen, bruin en geel (had ik "zou het pies zijn?" Nee dus!!!) kan het zijn dat er in je buik gepoept is en heb je maar 24 uur i.p.v. 72 en word je dus direct ingeleid. En neeeeeh... je hoeft niet tegen inleiden aan te zien zoals ik hier altijd lees. (Ik hoop er zelfs stiekem weer op!

)
En dames... als we nu een beetje door kunnen kletsen, want BE bevalt in deeltje 350... let maar op...
Randy is 31 december jarig en dat is inderdaad niet leuk, al heb ik het liever dan 1 januari. Vooral omdat het ook bepalend is voor kerst. Ik heb kerst met familie over laten gaan dit jaar (goed bevallen overigens

) omdat je binnen een paar dagen weer met dezelfde koppen aan tafel zit. We vieren het deze keer trouwens op zondag de 30e...