abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 december 2007 @ 18:09:23 #276
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_55556494
Lotje en Ardelyn gefeliciteerd met jullie kindje!

Hier alles goed, nu 36 weken. Morgen weer naar de VK, zal me benieuwen, de laatste keer heeft ze me gecheckt (2 week terug) en had ik 2 cm ontsluiting. Op zich zegt dit natuurlijk niets, maar opmerkingen als "dan gaat de bevalling straks heel snel" vind ik wel fijn om te horen natuurlijk (ook al is dit niet bewezen enzo)
Hij beweegt zich nog altijd heeeeeeel erg veel, dit zou toch moeten minderen zo langzamerhand? Volgens mij maakt het meneer niets uit hoe veel/weinig ruimte hij heeft.
De VK vertelde me dat ze een patiente had gehad welke haar onderste rib was gebroken door het schoppen van de kleine, AU
Veel last van voorweeen, vooral 's nachts
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 december 2007 @ 18:38:32 #277
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55556955
Ja godver.... kom op nu!

<--
pi_55557859
Tan: hopen dat het niet doorzet nu (het ziek zijn bedoel ik...nou ja...of de bevalling...iig 1 van de 2 )

Renda: volgens mij is dat ook heel anders in de USA of niet...dat 'checken' door je VK. Het kan ook aan mijn VK liggen maar als ik daar kom checkt hij m'n bloeddruk en meet hij m'n buik op, luisteren we even naar het hartje...maar nog nooit heeft hij even moeten 'voelen' of ik al ontsluiting had ofzo. (pfft..komt nog wel )
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 26 december 2007 @ 20:41:55 #279
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_55558943
Bloeddruk, gewicht, buik en hartslag worden inderdaad ook elke keer opgenomen hier Ze heeft de vorige keer een uitstrijkje gemaakt om te checken op een bepaalde bacterie (Groep B Strep, gebeurd hier standaard bij 34/35 weken) en toen vroeg ze dus of ik wilde dat ze ging controleren. Ook om te kijken of het kindje ook in de starthouding ligt enzo
Ze vertelde dat sommige vrouwen vanaf dat punt elke week willen worden gecheckt Gelukkig is dit dus geen "must"
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
pi_55560054
BE, nanalune... doe es een vers beebje... ah toe... .

Ardenlyn en man, wat een snelheid zeg poeh! Wees maar lekker trots op je kanjers MeneerLyn
Fake it till you make it...
pi_55561047
Pff... zit hier het een en ander te herbeleven, Ardenlyn (en man)... heftig maar prachtig verhaal. Copieren en bewaren voor in het babyboek he?! Later vergeet je het... (al is dat nu moeilijk te geloven! )

Ik zou er echt niet mee zitten om paracetamol te gebruiken, Maneki. Vraag een willekeurige huisarts of verloskundige en die zegt dat het echt wel kan. Het gaat notabene over kiespijn, niet over een jeukend muggebeetje... Wees wat liever voor jezelf!

BE, ik vind het toch wel spannend worden bij jou zeg! Wel de kleur van het maandverband (inlegkruisjes) in de gaten houden, bij groen, bruin en geel (had ik "zou het pies zijn?" Nee dus!!!) kan het zijn dat er in je buik gepoept is en heb je maar 24 uur i.p.v. 72 en word je dus direct ingeleid. En neeeeeh... je hoeft niet tegen inleiden aan te zien zoals ik hier altijd lees. (Ik hoop er zelfs stiekem weer op! )
En dames... als we nu een beetje door kunnen kletsen, want BE bevalt in deeltje 350... let maar op...

Randy is 31 december jarig en dat is inderdaad niet leuk, al heb ik het liever dan 1 januari. Vooral omdat het ook bepalend is voor kerst. Ik heb kerst met familie over laten gaan dit jaar (goed bevallen overigens ) omdat je binnen een paar dagen weer met dezelfde koppen aan tafel zit. We vieren het deze keer trouwens op zondag de 30e...
  woensdag 26 december 2007 @ 22:51:38 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55561283
Ja, die kleur hou ik goed in de gaten hoor Mammietje!
Ik vroeg maandag nog aan stinkie wat hij nou zou doen als mijn vliezen in de ah zouden breken en toen zei hij heel droog 'een dot watten pakken om de kleur te checken'.

Ardenlyn (en man) wat een verhaal zeg, zo heftig en snel zeg!
Maar de trots klinkt uit het verhaal! Echt gaaf!

Hier zeg ik welterusten tegen iedereen.
Geen krampjes, geen vochtverlies, helemaal niks dus wij gaan gewoon heerlijk slapen en zien wat de dag van morgen brengt. En overmorgen en de dag daarna en die daarna... etc. etc.
pi_55561331
Hier is ook Kerst zonder familie goed bevallen, maar ja vandaag natuurlijk ook op controle geweest naar het ziekenhuis en morgen iedereen over de vloer voor Merlijns verjaardag. Wel mag iedereen morgen maar eventjes komen, zodat ik wel goed genoeg rust kan houden en niet de neiging krijg teveel inspannende dingen te doen. Heb net al even geslapen, merk dat ik een middagslaapje eigenlijk hard nodig heb, had ik niet gedaan vanmiddag. Moet nog wel veel opruimen maar dat doe ik morgen eventjes en even franse slag door het huis heen. Merlijns cadeaus staan wel al klaar, ben heel benieuwd wat hij ervan vindt.
pi_55561339
BE, wil jij hier niet zo laat nog reageren.... ik denk iedere keer dat je bezig bent!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_55561452
Mooi verhaal Ardenlyn-man. Krijg er een brok van in mijn keel.
  woensdag 26 december 2007 @ 23:47:17 #286
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_55562394
wow wat snel Ardenlyn-man!! mooi hoe je je verhaal hebt opgeschreven.
  Jubileum moderator donderdag 27 december 2007 @ 06:49:10 #287
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55566335
Nanalune- en Brighteyesbaby?? Waar blijven jullie nou? Jullie hebben toestemming hoor!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 27 december 2007 @ 07:34:21 #288
24188 Belana
kloon van belana
pi_55566415
man van ardenlyn, wat een mooi verhaal! leuk om te lezen zo trots als je bent
stormy waters...
sailin'
  donderdag 27 december 2007 @ 08:42:08 #289
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_55566565
Wow Ardelyn, wat een bevalling. Je man beschrijft het echt geweldig moeten zeggen, heel anders dan het gemiddelde bevallingsverhaal zo. Geniet lekker van jullie Maarten!

Gisteravond een hartverzakking gehad. Ik had even een uurtje geslapen en toen ik uit bed kwam en naar de wc ging, helder rood bloedverlies. Ik ben mij echt rot geschrokken dus liep naar beneden en Knut heeft het nummer van de verloskundige opgezocht. Wel leuk, onze gast het net te horen gekregen dat hij peetoom zou worden van Leeloo, en Leeloo besloot de boel even spannend te maken. De verloskundige klonk niet echt ongerust, maar zelf was ik dat ook niet echt. Het was wel eng enzo maar ik had niet het idee van een miskraam.Ik had verder geen pijn en voelde mij eigenlijk wel ok.

Na een uurtje mochten we langs, het bloed was inmiddels al oud bloed. Hij heeft een echo gemaakt en we hebben ons beepje weer gezien hoor. Leeloo was zich flink aan het afzetten de hele tijd en de schatting was toch echt 16 weken, ik heb gewoon een fikse buik. Anyways, alles was goed en het was waarschijnlijk gewoon een gesprongen adertje of iets dergelijks. Niets ernstigs, alles zag er goed uit.

Straks naar de gewone controle van de verloskundige. We hadden trouwens gewoon onze eigen verloskundige gisteren. Maar straks krijg ik dan ook de bloeduitslagen etc. Gisteren was echt een spoedbezoekje.
  donderdag 27 december 2007 @ 08:53:12 #290
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55566623
@Silmarwen wat een schrik Gelukkig maar dat de echo wel goed was.

@Ardenlyn+man, wat een mooi en ontroerend verhaal. Echt heftig zo zeg. Ben erg benieuwd naar foto's.

Hier gelukkig geen braaktaferelen meer, hopen maar dat het zo blijft.
  donderdag 27 december 2007 @ 09:32:25 #291
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55566902
Ardenlyn & hubby van harte met Maarten! Wat een ontzettende snelle bevalling zeg!
Heel leuk om het verhaal van de papa te lezen!

Silmarwen gelukkig was het een goede echo!

Be wat hou je het spannend zeg haha! Hoop dat je beebje nu snel komt!
pi_55567006
Ardenlyn en man gefeliciteerd met jullie zoon Maarten!!!
Wat is dat snel gegaan!
pi_55567283
Silmarwen: fijn dat alles goed was...kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent!

Ardenlyn + man: heftig is dat he? zo'n snelle bevalling....
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55567298
Ardenlyn en mannetje, mooi opgeschreven dat bevallingsverhaal
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55567470
Ardenlyn en Man gefeliciteerd met jullie zoon
En wat leuk hoe ardenlyn man alles beschrijft

Silmarwen dan schrik je denk ik wel ff...wel fijn dat alles goed is en je de beeb nog ff een x extra hebt kunnen zien
pi_55567499
quote:
Op woensdag 26 december 2007 22:54 schreef Lief17 het volgende:
BE, wil jij hier niet zo laat nog reageren.... ik denk iedere keer dat je bezig bent!
Haha, als ze niet reageert denkt iedereen dat het begonnen is, als ze wel reageert ook...

Silmarwen, wat een schrik, gelukkig Leeloo rond zien hupsen
Fake it till you make it...
  donderdag 27 december 2007 @ 10:51:26 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55567819
Silmarwen, wat een schrik zeg! Gelukkig was alles goed!

Nana, ik hoop dat het vannacht gewoon spontaan gebeurd is maar zo niet: heel veel succes vandaag, zet hem op!

En voor de rest... Hier nog steeds geen actie.
Weer een heel klein beetje van de slijmprop, maar goed, zoals bekend kan het nog steeds 2 weken duren dan, dus dat zegt echt helemaal niets.
  donderdag 27 december 2007 @ 10:58:29 #298
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55567947
Maar bij jou duurt het geen 2 weken meer, hoor BE. Morgen is je baby er, ik zeg het je.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 27 december 2007 @ 11:03:34 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55568018
Mooi!
Ik zal tegen stinkie zeggen dat hij 'lang weekend' heeft.
  donderdag 27 december 2007 @ 11:03:57 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')