(Eerder waren het speel-maatjes)
Jaap: Ik vind het jammer dat de samenwerking met mij en Brian zo is verlopen.
Mike: Ik heb in de gevangenis geleerd, dat je moet kiezen voor de sterkste.
(Fan van Amanda)
Mike: De zoon van Andre Hazes is gisteren langs geweest , hij is fan van Amanda.
(Onder streamlocktijd een bezoekje ? Mike lijkt er vol van en lucht zijn hart aan Palma, hoofdhuishouding.)
http://www.clipser.com/watch_video/113488&mvpageno=1Filmpje: Met dank aan Lambal.
(Werk)
Mike: Ik ga maandag 3 maart werken als bijrijder op de vuilniswagen, ik fiets naar het werk.
Jaap: Dat kunnen ze toch niet toe laten, Mike zonder beveiliging?
Brian: Ik krijg bewaking, ik heb er een hekel aan, ik wil vrij zijn, tenzij er doodsbedreigingen komen.
Amanda: Ik heb altijd wel bewaking, ik vind dat juist fijn.
(Hond Dilana)
Mike: Ze zijn bezig om een plekje dichterbij te vinden, zodat ik regelmatig langs kan gaan.
(Post)
Mike : Ik kreeg post van Danielle, het zusje van Amanda, ja , echt heel lief van haar.
(Post van broer Claire)
Mike: Huub is gefrusteerd over brieven die Bram de broer van Claire heeft gestuurd naar Claire.
(Relatie Brian en Amanda)
Amanda: Ik bepaal zelf wel hoe ik antwoord.
Mike: Het is toch geven en nemen in een relatie?
Amanda: Daar gaat het nu niet om, Brian geeft bevelen.
Brian: Ik ben toch geen fokking Fidel Castro,-bevelhebber?
Mike: Ja, niet lachen, maar door dit soort dingetjes word ik wel bang om te gaan daten.
(Info uitwisselen)
Jaap, Mike en Brian schrijven teksten op papier en laten het aan elkaar lezen.
Productiemelding: Ophouden met info op te schrijven, te laten lezen zonder dit uit te spreken.
(Restauranthouder letterlijk op grote hoogte gekookt)
De bewoners van de Gouden Kooi kregen een Valentijnsdiner in een luchtbalon boven het
Groene hart van Nederland. Via een stemming ging het Valentijsballonuitje uiteindelijk naar Eric en Mike.
In de krant van 28 februari staat het verslag met foto van het ballonuitje van donderdag 14 februari
eten werd verzorgd door een restauranthouder die het eten op een culinair hoogstandje
verzorgde, hij heeft een carrousel van de nieuwe kaart gerechten voor de Gouden Kooi verzorgd.
P.s: Dit kranteberichtje stuur ik op , Mike en Eric op de foto in de luchtballon met de restauranthouder en
4 mensen van de productie.