Je bewijst zijn punt.quote:Op zondag 23 december 2007 21:36 schreef TNA het volgende:
Geheel met de TT eens, maar wat is precies de klacht?
quote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef Xith het volgende:
zeker bij die techniek studenten ><
Iemand die met het VWO bezig is is nog niet echt hoog opgeleid hè?quote:Op zondag 23 december 2007 21:48 schreef MouzurX het volgende:
eensch .. vwo'ers maken standaard om de 5 min een domme opmerkingx10 wanneer het domme blondjes zijn
Nee maar die worden meestal daarna wel hoog opgeleidenquote:Op zondag 23 december 2007 21:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Iemand die met het VWO bezig is is nog niet echt hoog opgeleid hè?
Maar ze zijn het nog niet.quote:Op zondag 23 december 2007 21:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee maar die worden meestal daarna wel hoog opgeleiden
daar woon(de) ikquote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef Janetje het volgende:
Hoppekee, en topic weer leeg.
Als je wil baggeren ga je maar naar Sliedrecht.
hihi, hangt er vanaf... als je in de derde van het vmbo zit, dan is iemand uit 6vwo erg hoog opgeleid....quote:Op zondag 23 december 2007 21:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Iemand die met het VWO bezig is is nog niet echt hoog opgeleid hè?
Misschien leren ze die domme opmerkingen daarna wel afquote:Op zondag 23 december 2007 21:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee maar die worden meestal daarna wel hoog opgeleiden
Ik moest lachen om je username, nu vind ik mezelf een beetje triestquote:Op zondag 23 december 2007 21:53 schreef InktVip het volgende:
[..]
hihi, hangt er vanaf... als je in de derde van het vmbo zit, dan is iemand uit 6vwo erg hoog opgeleid....
nee ze leren er alleen maar meer bijquote:Op zondag 23 december 2007 21:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Misschien leren ze die domme opmerkingen daarna wel af
quote:Op zondag 23 december 2007 21:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je username, nu vind ik mezelf een beetje triest
Ik woon in Papendrecht, home of Boskalis. Mag ik nu baggeren?quote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef Janetje het volgende:
kuttopicquote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef floris.exe het volgende:
Het viel mij al op tijdens mijn studietijd en het valt mij nog regelmatig op. Hoog opgeleid zijn betekent helaas nog niet altijd dat men een intellectueel is. Het zijn dan vak die types die een hoge opleiding hebben genoten, maar eigenlijk inhoudelijk weinig kennis van zaken hebben, laat staan dat ze de behoefte hebben om diepgaand op de materie in te gaan.
Erg jammer is dat.
Wederom weer zó eens met jou hè. Zo zit er een meisje bij mij in het masterjaar en iedereen vraagt zich af hoe ze zo ver heeft kunnen komen. Altijd met de hakken over de sloot je vakken halen, domme vragen stellen, prutswerk inleveren... Volgens mij doet ze wel haar best, maar ze kan het niveau gewoon niet aan ofzo. Zelfs docenten ergeren zich aan haar. Ze schrijft ook geen papers, nee ze plakt gewoon een aantal citaten aan elkaar. Dat soort mensen mag de bachelor niet eens halen. Dat dat wel gebeurt, zegt helaas genoeg over het niveau van de studie Nederlandse taal en cultuur aan de RUGquote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef floris.exe het volgende:
Het viel mij al op tijdens mijn studietijd en het valt mij nog regelmatig op. Hoog opgeleid zijn betekent helaas nog niet altijd dat men een intellectueel is. Het zijn dan vak die types die een hoge opleiding hebben genoten, maar eigenlijk inhoudelijk weinig kennis van zaken hebben, laat staan dat ze de behoefte hebben om diepgaand op de materie in te gaan.
Erg jammer is dat.
Dit geldt dus niet zo gauw voor bètastudies want daar kom je meestal niet door de studie heen zonder je er een beetje in te verdiepen.quote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef floris.exe het volgende:
Erg jammer is dat.
quote:Opleiding: International Human Resource Management
waarom jammer?... zodat je uberintelligente gesprekken kan hebben met andere intellectuelen en halverwege in slaap dondert omdat het toch nooit tot een boeiende uitkomst komt...quote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef floris.exe het volgende:
Erg jammer is dat.
Het levende bewijs dat elke idioot een diploma voor een willekeurige studie kan behalen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wederom weer zó eens met jou hè. Zo zit er een meisje bij mij in het masterjaar en iedereen vraagt zich af hoe ze zo ver heeft kunnen komen. Altijd met de hakken over de sloot je vakken halen, domme vragen stellen, prutswerk inleveren... Volgens mij doet ze wel haar best, maar ze kan het niveau gewoon niet aan ofzo. Zelfs docenten ergeren zich aan haar. Ze schrijft ook geen papers, nee ze plakt gewoon een aantal citaten aan elkaar. Dat soort mensen mag de bachelor niet eens halen. Dat dat wel gebeurt, zegt helaas genoeg over het niveau van de studie Nederlandse taal en cultuur aan de RUG. Bij Godsdienstwetenschappen kom je niet zo gemakkelijk weg, dat heb ik al wel in de gaten.
En jij bent zeker die ene vage student Filosofie, hè?quote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef Xith het volgende:
Politicologie en Ruslandkunde, mjah mjah ;s. Ben benieuwd of ze daadwerkelijk 6 talen (wiki) kan, de eerste 4 klinken nog nagenoeg enigszins logisch, maar frans/duits ook vloeiend mwah. maja ze is toch actricequote:Op maandag 24 december 2007 01:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Hier een verkapte ik-doe-twee-interessante-opleidingen-maar-ik-ben-zo-dom-als-een-plank-doos:
[ afbeelding ]
Ik weet nog dat we in de 2de van de middelbare school de leraar aan het vebeteren warenquote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef floris.exe het volgende:
Erg jammer is dat.
Als die vent echt goed zou zijn geweest, dan was hij vast geen leraar geworden.quote:Op maandag 24 december 2007 03:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik weet nog dat we in de 2de van de middelbare school de leraar aan het vebeteren waren
De man had zitten leren in de VS en kon ons niet eens natuurkunde en scheikunde geven.
quote:Maja ik was er zelf toch slecht in dus ik hield meestal mijn mond
Ben nog steeds blij dat ik die kut vakken heb laten vallen
Ik weet wel nog dat hij ons wat leerde over aluminium.quote:Op maandag 24 december 2007 03:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als die vent echt goed zou zijn geweest, dan was hij vast geen leraar geworden.
De man kon mij niks lerenquote:Op maandag 24 december 2007 03:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
[..]
Zonde juist.
dat ze nul komma nul verstand hebben van 911. En nog geloven dat Bush de waarheid spreekt ook en dat OBL de dader is. Met daarboven op dat ze niet willen inzien dat een overheid tot zulke gevaarlijke acties overgaat.quote:Op zondag 23 december 2007 21:36 schreef TNA het volgende:
Geheel met de TT eens, maar wat is precies de klacht?
of die nog steeds in God gelovenquote:Op maandag 24 december 2007 08:49 schreef SeLang het volgende:
Ik ken zelfs mensen die universiteit hebben gedaan en toch op de linksen stemmen.
Dus ja, de stelling in de openingspost klopt wel.
mijn sloot is verstoptquote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef Janetje het volgende:
Wat een kutopmerkingquote:Op maandag 24 december 2007 08:49 schreef SeLang het volgende:
Ik ken zelfs mensen die universiteit hebben gedaan en toch op de linksen stemmen.
quote:Op maandag 24 december 2007 08:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
of die nog steeds in God geloven
Ook niets raak btwquote:Op maandag 24 december 2007 09:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een kutopmerking. Niks mis met links
.
Haha, jij gelooft toch ook in 'een God' Viking?quote:
*Eens.quote:Op maandag 24 december 2007 02:08 schreef Doodmetaal het volgende:
Helemaal mee eens, heel vervelend ook tijdens college.
Woe-ha-ha-ha-ha....quote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef Janetje het volgende:
Ik geloof best dat het diepgaand is.quote:Op maandag 24 december 2007 11:46 schreef RickoKun het volgende:
ik heb vaak genoeg diepgaande gesprekken met vrouwelijke VMBO-ers gehad hoor!
Je hebt geen baan nog he? nee, spreek je wel als je zelf voor je geld moet zorgenquote:Op maandag 24 december 2007 09:36 schreef Viking84 het volgende:
.
Mee eens. Vaak zijn dat ook types die naast hun opleiding/studie nog nooit een boek (fictie of non-fictie) hebben opengetrokken.quote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef floris.exe het volgende:
Erg jammer is dat.
quote:Op maandag 24 december 2007 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt geen baan nog he? nee, spreek je wel als je zelf voor je geld moet zorgen.
In jouw geval niet neequote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef floris.exe het volgende:
Erg jammer is dat.
In principe niet nee, maar door het schoolsysteem krijgen over het algemeen de mensen die slimmer zijn ook meer kennis.quote:Op maandag 24 december 2007 09:51 schreef Batsnek het volgende:
Sinds wanneer heeft je opleiding eigenlijk iets te maken met je intellectualiteit.
Als je veel kennis hebt, betekent het nog niet dat je slim bent.
Aluminiumhoedjes-alert!quote:Op maandag 24 december 2007 08:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat ze nul komma nul verstand hebben van 911. En nog geloven dat Bush de waarheid spreekt ook en dat OBL de dader is. Met daarboven op dat ze niet willen inzien dat een overheid tot zulke gevaarlijke acties overgaat.
Van alles mis met boring lefty; het internet volspammen met allerlei vage complottheorieen, maar de moeite nemen om resten springstoffen aan te tonen in de puinzooi van de Twin Towers ho maar. Nee, dan maar de gemakkelijke weg kiezen en iedereen die op die omissie wijst voor Bush-fanboi uitmakenquote:Op maandag 24 december 2007 09:36 schreef Viking84 het volgende:
.
Dat stokpaardje van de zweverige literaire ballen kan je ook weer in de kast doen; alsof je per se veel literatuur gelezen moet hebben om intelligent te zijnquote:Op maandag 24 december 2007 15:58 schreef Aurelianus het volgende:
Mee eens. Vaak zijn dat ook types die naast hun opleiding/studie nog nooit een boek (fictie of non-fictie) hebben opengetrokken.
''op de linksen'' haha ik moest lachen, zoals je net 0,5 seconde hebt kunnen lezen.quote:Op maandag 24 december 2007 08:49 schreef SeLang het volgende:
Egoïsme is pas iets voor het plebs.quote:Op maandag 24 december 2007 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt geen baan nog he? nee, spreek je wel als je zelf voor je geld moet zorgen.
ironisch genoeg is dit voor een groot deel de kern van het probleem... (er voor het gemak even van uitgaande dat wat TS aankaart een probleem is)...met gemiddelde leraren is het goed genoeg om gemiddeld te zijn...quote:Op maandag 24 december 2007 03:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kleuterklasleerlingen kunnen ook intelligent zijn. Dat maakt nog geen intellectuelen van ze. De combinatie van intelligentie en kennis (die veelal in boeken is te vinden) maakt van iemand een intellectueel, samen met de manier waarop hij die combinatie aanwendt. Kom aub niet aangezet met aanstellerige praat over 'zweverige literaire ballen'.quote:Op maandag 24 december 2007 19:27 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Dat stokpaardje van de zweverige literaire ballen kan je ook weer in de kast doen; alsof je per se veel literatuur gelezen moet hebben om intelligent te zijn.
Is goed, al verwacht ik niet dat ik er dan anders over zal denken. Er is niks met rekening houden met je medemens. Bij rechts heerst een cultuur van ikke ikke ikke en rest kan stikken. Snap sowieso niet dat mensen op partijen stemmen waarvan het programma hen zelf gunstig uitkomt. Je kunt ook eens om je medemens denken [/moraalriddermodus]quote:Op maandag 24 december 2007 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelulquote:Op maandag 24 december 2007 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien: Bij een rechtse cultuur hebben we allemaal wat. Alleen de één wat meer dan de ander. Bij een linkse cultuur hebben we allemaal niks. Ofwel, de één heeft een BMW en de ander een Opel of we staan allemaal in de rij voor een Trabant.quote:Op maandag 24 december 2007 22:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is goed, al verwacht ik niet dat ik er dan anders over zal denken. Er is niks met rekening houden met je medemens. Bij rechts heerst een cultuur van ikke ikke ikke en rest kan stikken. Snap sowieso niet dat mensen op partijen stemmen waarvan het programma hen zelf gunstig uitkomt. Je kunt ook eens om je medemens denken [/moraalriddermodus]
Niet iedereen krijgt zn dure en patserige WO opleiding in de schoot geworpen van pappie en mammie.quote:Op maandag 24 december 2007 14:46 schreef HeatWave het volgende:
En dat zien we ook echt in capitalism-to-da-max-rechts Amerika terug heh?; the land of the lunatics waar het gros van de bevolking op de pof leeft en geen ziektekostenverzekering heeft. Ergo, waar 10 mensen weinig tot niets hebben en eentje 10 hummers. Neuh, dan doen we het in het oh zo "linkse" Europa toch een stuk beter. Moet toch tegenvallen dat Europa niet vuistdiep in de hol van Redmond zit, dit in tegenstelling tot de andere kant van de grote plasquote:Op maandag 24 december 2007 23:45 schreef Mister1977 het volgende:
Je kunt het ook anders zien: Bij een rechtse cultuur hebben we allemaal wat. Alleen de één wat meer dan de ander. Bij een linkse cultuur hebben we allemaal niks. Ofwel, de één heeft een BMW en de ander een Opel of we staan allemaal in de rij voor een Trabant.
Het zijn toevallig wel die "zweverige ballen" en hun alfa-zombies die de betaklanten steevast de les proberen te lezen over de natuur in elkaar steekt. Dit terwijl ze zelf iedere keer op hun bek gaan zodra het maar enigszins exact begint te worden. Mijn ervaring is tevens dat de meeste betaklanten weinig moeite met de typische alfa-concepten hebben, maar omgekeerd is 1 groot drama.quote:Op maandag 24 december 2007 22:53 schreef Aurelianus het volgende:
Kleuterklasleerlingen kunnen ook intelligent zijn. Dat maakt nog geen intellectuelen van ze. De combinatie van intelligentie en kennis (die veelal in boeken is te vinden) maakt van iemand een intellectueel, samen met de manier waarop hij die combinatie aanwendt. Kom aub niet aangezet met aanstellerige praat over 'zweverige literaire ballen'.
Extremen zijn nooit goed.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:38 schreef harrypiel het volgende:
[..]
En dat zien we ook echt in capitalism-to-da-max-rechts Amerika terug heh?; the land of the lunatics waar het gros van de bevolking op de pof leeft en geen ziektekostenverzekering heeft. Ergo, waar 10 mensen weinig tot niets hebben en eentje 10 hummers. Neuh, dan doen we het in het oh zo "linkse" Europa toch een stuk beter. Moet toch tegenvallen dat Europa niet vuistdiep in de hol van Redmond zit, dit in tegenstelling tot de andere aknt van de grote plas
Perceptie en realiteit staan vaak mijlenver uit elkaar. Handelingen die jij op het eerste gezicht onder de noemer sociaal schaart zijn dat in werkelijkheid meestal niet. Zeker op economisch gebied komen dat soort problemen waarbij misinterpretatie tot een volstrekt verkeerde oplossing kan leiden vaak voor. Dat mensen links zijn berust vaker op onwetendheid van hoe men een bepaalde situatie moet interpreteren dan op overtuiging.quote:Op maandag 24 december 2007 22:56 schreef Viking84 het volgende:
Is goed, al verwacht ik niet dat ik er dan anders over zal denken. Er is niks met rekening houden met je medemens. Bij rechts heerst een cultuur van ikke ikke ikke en rest kan stikken. Snap sowieso niet dat mensen op partijen stemmen waarvan het programma hen zelf gunstig uitkomt. Je kunt ook eens om je medemens denken [/moraalriddermodus]
ik zag jouw usernamequote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef floris.exe het volgende:
Erg jammer is dat.
Het valt nog mee dat de moslims er niet bijgesleept worden, misschien is er toch nog wel iets van intellect op fok te vinden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:11 schreef Nosh het volgende:
Een topic over intelligentie en intellect verzandt in een 'IEDEREEN DIE NIET MET MIJ IS, IS EEN COMMIE PINKOE BASTARD'-discussie.
Briljant.
En mensen die lamlendig, lui en initiatiefloos thuis zitten op kosten van de gemeenschap denken om hun medemens?quote:Op maandag 24 december 2007 22:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I second that, en ik spreek uit ervaring.quote:Op maandag 24 december 2007 02:16 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik kots van dat hele universiteitswereldje met hun hoogstaande suffe retoriek dat 9 van de 10 keer helemaal nergens toe dient. Liever efficiënt dan intellectueel de hele tijd.
Ja inderdaad, een aantal snobs die zichzelf op een intellectueel voetstuk willen plaatsen, omdat ze een onbevredigend eenvoudig leven leiden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoop gecompenseer in dit topic.
Dat hoef je mij niet te vertellen, hoor. Ik ken ernstig slechthorenden die hard werkten en geen uitkering toegekend kregen voor de uren die ze niet konden werken en matig slechthorenden die de hele dag op hun luie reet zaten en wel een uitkering kregen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:04 schreef vbmot het volgende:
[..]
En mensen die lamlendig, lui en initiatiefloos thuis zitten op kosten van de gemeenschap denken om hun medemens?Natuurlijk zijn er bepaalde groepen die wat extra steun nodig hebben maar het misbruik is aanzienlijk en dát is ontzettend egoïstisch en asociaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |