En Brian wast haar echte haarquote:Op zondag 23 december 2007 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Das dan de enige actie die heeft plaats gevonden de afgelopen 2 uur !!
Lieke maakte hem wakker.quote:Op zondag 23 december 2007 23:45 schreef chufi het volgende:
Huub is weer wakker !
Verdiende loon voor die low lifes!quote:Op zondag 23 december 2007 23:49 schreef Lady-night het volgende:
Op zondag 23 december 2007 @ 23:20 schreef Huub het volgende:
heb Dennis en Nadia bij Choices gezien, waar ze elkaar stonden af te lebberen. Ze werden echter allebei uitgescholden, Nadia voor hoer en Dennis voor allerlei dingen. Ze zijn duidelijk totaal niet populair in Alphen, eerder meelijwekkend
Net ook al die handdoek over haar hoofd.. dat kind schaamt zich echt kapot voor d'r korte koppie.quote:Op zondag 23 december 2007 23:57 schreef Prospera het volgende:
Ja hoor, de pruik gaat op het natte haar
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2007 00:00 schreef 64-Bitch het volgende:
Weet iemand waar mijn liefje Selene is?
Daar heeft huubje al weken last van.quote:Op maandag 24 december 2007 00:02 schreef Prospera het volgende:
Het zit Huub niet lekker dat Lieke hem straal negeert.
[ afbeelding ]
Als ik wist wie jouw liefje was kon ik daar misschien antwoord opgeven.quote:Op maandag 24 december 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag jou toch ook niet waar mijn liefje is?!
Een beetje depressief in zijn eendje denk ik.quote:Op maandag 24 december 2007 00:04 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Daar heeft huubje al weken last van.
Zit ie aan de valium trouwens? Hij is zo rustig, of stilte voor de storm?
Kennelijk heeft ze niet zoveel andere waardes meegekregen bij haar opvoeding.quote:Op maandag 24 december 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net ook al die handdoek over haar hoofd.. dat kind schaamt zich echt kapot voor d'r korte koppie.
Triest toch als je uiterlijk het enige is wat je nog hebt...
zal lekker gaan stinken.quote:Op maandag 24 december 2007 00:14 schreef Prospera het volgende:
Wat is het ook een raar kind: doet ze een pruik bovenop haar kletsnatte eigen haar![]()
[ afbeelding ]
Ze kan ook echt niet van haar haar afblijvenquote:Op maandag 24 december 2007 00:12 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft al een kale plek van de haar clips. Volgens Brian scheurt Amanda d'r haar, omdat zij tlkens haar clips verplaatst
Op Tanner.quote:Op maandag 24 december 2007 00:17 schreef 2live het volgende:
Op wie denkt Selene nu verliefd te zijn?
ze had het over vlindertjes in haar buik, was dat over Luc?quote:Op maandag 24 december 2007 00:17 schreef 2live het volgende:
Op wie denkt Selene nu verliefd te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |