Ach, Huub gaat nergens heen, net zoals Brian. Zij zijn de 2 hoofdrolspelers in dat hok.quote:Op zondag 23 december 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is Huub en dat puberale gedrag kan ik meer waarderen dan je wijf door de douchecabine rossen.
Misschien is het appels vergelijken met peren maar Huub exit is idd einde DGK.
Hoe kwam ! Maar ja gesjoemeld word er nog steeds zeker .. Vroeger mochten menmsen di eweggingne hun punten weggeven maar dat hebben we de laatste 8 maand niet meer mee gemaakt! O f het moet zo zijn dat alles direct Brian's sok in ging.. Zn punten zijn trouwens verdeeld over 2 grijze zokken en ik vermoed dat we eerder vanavond slechts de inhoud van zn officiele punten sok hebben gezien. De reserve sok bevat ..?quote:Op zondag 23 december 2007 22:43 schreef Mika25 het volgende:
Hoe komt Nadia aan 300 cp's ?Kan niet van de PP zijn... Er wordt dus WEER gesjoemeld met de CPs...
alsof dat haar nog wat aangaat.quote:Op zondag 23 december 2007 21:58 schreef Varen het volgende:
Lieke vraagt aan Jaap of hij en Huub nog plannen hebben.
Jaap: nee, niet specifiek.
Lieke: oke
Film
Fijne dagen Dquote:Op zondag 23 december 2007 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Bedankt en jullie natuurlijk ook alemaal fijne dagen
Brian had al zn 50cp muntjes nog netjes bij elkaar ! Volgens mij gaf ie haar gewoon een paar lagen puntjes en hoeveel heeft ze er nu in gegooid? 1 voor mn cap dat weet ik !quote:Op zondag 23 december 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of ze er een muntje van 1 CP in laat vallen of een van 50? Wie ziet dat
Zal wel komen door mij want ik zit hier met een beker Ben & Jerry'squote:Op zondag 23 december 2007 22:55 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
japie kan zijn ogen niet van ons afhouden...
hehehe...lol!quote:Op zondag 23 december 2007 22:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal wel komen door mij want ik zit hier met een beker Ben & Jerry's
Trusten Ruud !quote:Op zondag 23 december 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben er even weg van. Ongeacht je voorkeur voor wie dan ook in de kooi, ik hou van fok en de mensjes die elkaar op bepaalde puntjes wijzen. Ik ben ook maar een kijkertje met tekortkomingen. Truste Fok.![]()
![]()
trustequote:Op zondag 23 december 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben er even weg van. Ongeacht je voorkeur voor wie dan ook in de kooi, ik hou van fok en de mensjes die elkaar op bepaalde puntjes wijzen. Ik ben ook maar een kijkertje met tekortkomingen. Truste Fok.![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten Ruud !
Morgen weer een dag toch!?
slaap zachtquote:Op zondag 23 december 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Nu snap ik waarom je altijd voor het daglicht op moest en pas na het donker weer thuis wasquote:Op zondag 23 december 2007 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En de meeste van mijn Pooljes zijn naar Polen. Mijn bussie is morgen leeg
Lekker uitslapen.
Is ze moe of begrijpt ze het niet ? Bedoel de humor van Najib Anhali?quote:Op zondag 23 december 2007 23:20 schreef Varen het volgende:
Amanda gaat naar bed
Trusten Ruudquote:Op zondag 23 december 2007 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En de meeste van mijn Pootljes zijn naar Polen. Mijn bussie is morgen leeg
Lekker uitslapen.
Das dan de enige actie die heeft plaats gevonden de afgelopen 2 uur !!quote:Op zondag 23 december 2007 23:39 schreef Prospera het volgende:
Amanda heeft zonder pruik opgedoucht![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |