Nou shmoopy, hoe lossen we dat op?quote:Op zondag 23 december 2007 12:00 schreef shmoopy het volgende:
Rosbief loopt overal te kloten, nu maar even een weekje weg.
Print gewoon z'n postgeschiedenis uit en serveer dat.quote:Op zondag 23 december 2007 20:19 schreef SCH het volgende:
Over bans wordt niet gesproken. Hoe moet ik dan zeggen wat ik op tafel zet.
Jongens hier is de![]()
![]()
![]()
bief
quote:Op zondag 23 december 2007 20:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Print gewoon z'n postgeschiedenis uit en serveer dat.
Pepersaus.quote:
Nee, over de rosbief, droplul.quote:
Postgeschiedenis smaakt volgens mij het best met een pepersausje en een lekkere Spaanse rosé.quote:
Met wie moet ik dan kerst vieren mallerdquote:Op zondag 23 december 2007 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Geef je vriend een catsuit kado, dan kun je rollade eten.
Met de buren?quote:Op zondag 23 december 2007 20:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Met wie moet ik dan kerst vieren mallerd
Met mij?quote:Op zondag 23 december 2007 20:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Met je homies?quote:
Ok, tot ziensquote:Op zondag 23 december 2007 20:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zeg, er is hier plaats voor maar 1 blauwe![]()
Mooi zo.quote:
ow wacht, jij hebt een x, mods kmet x in hun username zijn tofquote:
Ik hoorde dat Breuls nog vrijgezel is.quote:Op zondag 23 december 2007 20:26 schreef SCH het volgende:
[..]
homohomies?quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 20:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Postgeschiedenis smaakt volgens mij het best met een pepersausje en een lekkere Spaanse rosé.
Ja klopt. Maar ik weet niet of jij de ervaringsexpert ook hebt ervarenquote:Op zondag 23 december 2007 20:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ow wacht, jij hebt een x, mods kmet x in hun username zijn tof
Die neukt toch met zijn computer?quote:Op zondag 23 december 2007 20:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Breuls nog vrijgezel is.
Hey, nog een mod met een X.quote:Op zondag 23 december 2007 20:28 schreef BrandX het volgende:
nouja, je hebt in ieder geval toevoegingem genoeg aan je menu:
droplul
muts
spatlap
kalkoen
pepersaus
dille
mosterdsaus
patatje
ik moest toen voetballen.quote:Op zondag 23 december 2007 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik weet niet of jij de ervaringsexpert ook hebt ervarenWas je bij de ONZ Groningen meet?
Maar ik wilquote:Op zondag 23 december 2007 20:28 schreef BrandX het volgende:
nouja, je hebt in ieder geval toevoegingem genoeg aan je menu:
droplul
muts
spatlap
kalkoen
pepersaus
dille
mosterdsaus
patatje
Ook zalig kerstfeestquote:Op zondag 23 december 2007 20:30 schreef MrX1982 het volgende:
Hopelijk gebeurt er met TS hetzelfde.
niet korfballen?quote:Op zondag 23 december 2007 20:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik moest toen voetballen.
quote:Op zondag 23 december 2007 20:30 schreef MrX1982 het volgende:
Hopelijk gebeurt er met TS hetzelfde.
dat doen alleen rijkeluiskinderen en bisexuelenquote:
Zo hey, jij kan boos kijken.quote:
Stel dat Shmoopy er achter komt. Die is echt leep hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 20:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Waarom doe je niet een ros zonder![]()
![]()
![]()
als amuse
en dan![]()
![]()
zonder bief als sitedish
daar heb je een punt. Misschien moet je die coole R. Os anders maar uitnodigen, en vragen of hij wat bief mee wil nemen. En dan nodig je Shmoop ook uit, voert haar vreselijk dronken voordat het eten wordt opgediend, et voila, De heer R.Os aan tafel, met zijn bief.quote:Op zondag 23 december 2007 20:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Stel dat Shmoopy er achter komt. Die is echt leep hoor.
quote:Op zondag 23 december 2007 20:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar heb je een punt. Misschien moet je die coole R. Os anders maar uitnodigen, en vragen of hij wat bief mee wil nemen. En dan nodig je Shmoop ook uit, voert haar vreselijk dronken voordat het eten wordt opgediend, et voila, De heer R.Os aan tafel, met zijn bief.
kijk, dat is nou nog eens meedenken.quote:Op zondag 23 december 2007 20:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar heb je een punt. Misschien moet je die coole R. Os anders maar uitnodigen, en vragen of hij wat bief mee wil nemen. En dan nodig je Shmoop ook uit, voert haar vreselijk dronken voordat het eten wordt opgediend, et voila, De heer R.Os aan tafel, met zijn bief.
Oh, maar shmoopstra heb ik altijd een uitzondering gemaakt hoorquote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Het is maar dat je homo bent, anders snap je wel waarom Shmoopy bekent staat als Mannenverslinder.
quote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Het is maar dat je homo bent, anders snap je wel waarom Shmoopy bekent staat als Mannenverslinder.
Dan ben je stiekem ineens bisexueel voor even?quote:Op zondag 23 december 2007 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, maar shmoopstra heb ik altijd een uitzondering gemaakt hoor
Niks bisexueel. Gewoon een homo die met een vrouw het bed deelt. Vraag maar aan shmoop of ik het een beetje kanquote:Op zondag 23 december 2007 21:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dan ben je stiekem ineens bisexueel voor even?![]()
Ik geef jr groot gelijk overigens
en nog geen mod?quote:Op zondag 23 december 2007 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Niks bisexueel. Gewoon een homo die met een vrouw het bed deelt. Vraag maar aan shmoop of ik het een beetje kan
quote:Op zondag 23 december 2007 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Niks bisexueel. Gewoon een homo die met een vrouw het bed deelt. Vraag maar aan shmoop of ik het een beetje kan
quote:shmoop schreef het volgende:
Die SCH bakt er ook niets van in bed zeg, met die satéprikker van hem![]()
Is niet te missen idd.quote:Op zondag 23 december 2007 20:32 schreef PeZu het volgende:
ik zag hem net posten onder een kloon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |