Ik ben altijd al een slijmbal geweest, waarom denk je dat ik blauw ben?quote:Op zondag 23 december 2007 23:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Deox waarom ben je zo'n slijmbal geworden sinds je blauw bent ?
Ik was helemaal niet goed, ik ben jammerlijk mislukt als mod.quote:Op zondag 23 december 2007 23:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dirkh, waarom ben jij in hemelsnaam gestopt met modden, ik vondt je best wel goed toen ik nog zwart was
Idd ik ben er nog steeds mission failedquote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik was helemaal niet goed, ik ben jammerlijk mislukt als mod.
Liet jij die newbies te vaak huilen?quote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij vindt je zelf nogal belangrijk schijnbaar. Ookal ben je een vervelend kutventje, je bent de laatste reden voor welk ook ademend wezen dan maar ook, om een beslissing te nemen. Daar ben je net iets te niets-betekenend voor. Jammer voor jou, aangezien je daar zelf heel anders over denkt. Maar dat moet je vooral zo blijven doen, dat houdt je op de been.quote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Idd ik ben er nog steeds mission failed
Nee alleen dat meisje was echt eng die liet me wel bijna huilen hoorquote:Op zondag 23 december 2007 23:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Liet jij die newbies te vaak huilen?
Een beetje streng beleid is nooit verkeerd.
Dit zegt al genoeg dirkhjequote:Op zondag 23 december 2007 23:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij vindt je zelf nogal belangrijk schijnbaar. Ookal ben je een vervelend kutventje, je bent de laatste reden voor welk ook ademend wezen dan maar ook, om een beslissing te nemen. Daar ben je net iets te niets-betekenend voor. Jammer voor jou, aangezien je daar zelf heel anders over denkt. Maar dat moet je vooral zo blijven doen, dat houdt je op de been.
Vraag dat nog eens aan C_Cquote:Op zondag 23 december 2007 23:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Liet jij die newbies te vaak huilen?
Een beetje streng beleid is nooit verkeerd.
Zal ik doen.quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie sterft aan een kankergezwel aan z'n linkerzaadbal. (zodra ze ingedaald zijn)
alleen als mod?quote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ludo, dit zul je wel een omzeiler vinden, maar de tijd zal het leren.quote:Op zondag 23 december 2007 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
Maar gaat er ook daadwerkelijk iets gebeuren, wordt er 'achter' over gepraat of blijven we zo voortkabbelen?
Jij stelt de vraag knaasje. Dan hoef je niet die standaard feedback-crewlid-hoer vraag te stellen.quote:Op zondag 23 december 2007 23:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Verder nog iets?
Klopt, nietszeggend antwoord.quote:Op zondag 23 december 2007 23:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ludo, dit zul je wel een omzeiler vinden, maar de tijd zal het leren.
Trouwens, wanneer maak je Robert eens een keer af?, ik mag die kerel echt neit
Geen idee, dat vraag ik jouquote:Op zondag 23 december 2007 23:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij stelt de vraag knaasje. Dan hoef je niet die standaard feedback-crewlid-hoer vraag te stellen.
Of er verder nog iets is? Wat denk je zelf?
Drie woorden: Vraag en Aanbodquote:
Hoeft niet tussen beton.quote:Op zondag 23 december 2007 23:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Geen idee, dat vraag ik jou
Met mij is verder alles ok.
Ow wacht, je wil me het liefst rottend tussen 2 betonnen blokken zien?
hij hapt nietquote:Op zondag 23 december 2007 23:23 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ligt vast niet aan zijn auto
[ afbeelding ]
Jammerlijk mislukt als mens, Dirkh.quote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |