Nou, ik wilde natuurlijk een kutopmerking in dit topic plaatsen, dat is immers onze taak als verzuurde ex-ONZ-modjes. Maar ik héb echt helemaal niets tegen de beste jongen, zie z'n naam voor het eerst nu.quote:Op zondag 23 december 2007 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben jij iemand van "geef hem een kans" generatie?
ik dacht wat is het toch koud in die douche manquote:Op zondag 23 december 2007 22:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Soms? Noem mij 5 ONZ waardige topics die afgelopen 3 dagen geopend zijn.
Maakt dat uit ? het meerendeel vind het leuk in ONZquote:Op zondag 23 december 2007 22:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Het Niveau is hier soms om te huilen.
Dat klassenfototopic van jou is een leuk iets, kon wel wat lange,r maar vermakelijk.quote:Op zondag 23 december 2007 22:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Hoogstens 3, dat bedoel ik dus.
Wie had jij het liefst gezien als mod dan?quote:Op zondag 23 december 2007 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben jij iemand van "geef hem een kans" generatie?
Net als mijn klassefototopic leuk was gewordenquote:Op zondag 23 december 2007 22:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dat klassenfototopic van jou is een leuk iets, kon wel wat lange,r maar vermakelijk.
Ik hoop dat ie sterft aan een kankergezwel aan z'n linkerzaadbal. (zodra ze ingedaald zijn)quote:Op zondag 23 december 2007 22:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nou, ik wilde natuurlijk een kutopmerking in dit topic plaatsen, dat is immers onze taak als verzuurde ex-ONZ-modjes. Maar ik héb echt helemaal niets tegen de beste jongen, zie z'n naam voor het eerst nu.
Dus ja, dan maar succes. Al is hij natuurlijk bij voorbaat kansloos.
heldquote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie sterft aan een kankergezwel aan z'n linkerzaadbal. (zodra ze ingedaald zijn)
Link?quote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Net als mijn klassefototopic leuk was gewordenmaarja dat wil je vast niet toegeven
Welnee, gewoon acute ebola, zo hopla al z'n ingewanden aan het bloeden en hij maar krijsen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie sterft aan een kankergezwel aan z'n linkerzaadbal. (zodra ze ingedaald zijn)
Baggeraars ja, een wat breder publiek met iets bete andere humor zou welkom zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 22:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Maakt dat uit ? het meerendeel vind het leuk in ONZ
ja bagger topics van mods en admins die wel open blijvenquote:Op zondag 23 december 2007 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Baggeraars ja, een wat breder publiek met iets bete andere humor zou welkom zijn.
quote:Op zondag 23 december 2007 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja bagger topics van mods en admins die wel open blijven_!
Al schijnt rodelend een ravijn in tegenwoordig een hype te zijn. Ook krijsend en bloedend... prima vakantiefoto'squote:Op zondag 23 december 2007 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Welnee, gewoon acute ebola, zo hopla al z'n ingewanden aan het bloeden en hij maar krijsen.
Leuke originele topics blijven altijd bovendrijven zoals de fokladder toenquote:Op zondag 23 december 2007 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Baggeraars ja, een wat breder publiek met iets bete andere humor zou welkom zijn.
Ik heb een goed idee! Iets met ZWA (dago niet laten openen)quote:Op zondag 23 december 2007 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed idee, mocht het kinderen hebben kunnen die ook meteen mee. Even de wereld veiligstellen!quote:Op zondag 23 december 2007 22:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Al schijnt rodelend een ravijn in tegenwoordig een hype te zijn. Ook krijsend en bloedend... prima vakantiefoto's
Deox waarom ben je zo'n slijmbal geworden sinds je blauw bent ?quote:Op zondag 23 december 2007 23:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dirkh, waarom ben jij in hemelsnaam gestopt met modden, ik vondt je best wel goed toen ik nog zwart was
Niets slijmen, dat botte van Dirkh leest heerlijk!.quote:Op zondag 23 december 2007 23:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Deox waarom ben je zo'n slijmbal geworden sinds je blauw bent ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |