komt wel als je mod wordt....quote:Op zondag 23 december 2007 20:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tot dat inzicht ben ik anders nog niet gekomen.
De schade die jij hebt aangericht valt toch niet meer te vervangen..quote:Op zondag 23 december 2007 22:15 schreef Dirkh het volgende:
En wie gaat mij nu eens vervangen?
Nooit, tenzij jij iemand kan opnoemen die net zo bot uit de hoek kan komen en net zo recht voor zijn raap.quote:Op zondag 23 december 2007 22:15 schreef Dirkh het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2007 20:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik had eerst ook mijn twijfels, maar zo slecht is murp ook al weer niet.
Is het weer neit goedquote:
heb jij dan een kloonscan?quote:Op zondag 23 december 2007 22:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Is het weer neit goed
Wacht maar, ik geef je kloon lekker een note wegens baggeren
Ach kom op, zelfs een blinde molrat kan zien dat jouw kloon vandaag aanwezig wasquote:
Is dat dezelfde blinde rat die jou mod heeft gemaakt?quote:Op zondag 23 december 2007 22:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ach kom op, zelfs een blinde molrat kan zien dat jouw kloon vandaag aanwezig was
als je met die blinde molrat yvonne bedoeld, danwelquote:Op zondag 23 december 2007 22:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is dat dezelfde blinde rat die jou mod heeft gemaakt?
Je haalt het bij lange na niet bij de sociale Remlofquote:Op zondag 23 december 2007 22:15 schreef Dirkh het volgende:
* Het_hupt de frituur nog maar ff niet aanzetquote:
Zeg, wanneer ga jij je eens aanmelden?quote:Op zondag 23 december 2007 22:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je haalt het bij lange na niet bij de sociale Remlof
Ga je frikandellen etenquote:Op zondag 23 december 2007 22:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt de frituur nog maar ff niet aanzet
Waarvoorquote:Op zondag 23 december 2007 22:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zeg, wanneer ga jij je eens aanmelden?
quote:Op zondag 23 december 2007 22:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als je met die blinde molrat yvonne bedoeld, danwel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |