komt wel als je mod wordt....quote:Op zondag 23 december 2007 20:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tot dat inzicht ben ik anders nog niet gekomen.
De schade die jij hebt aangericht valt toch niet meer te vervangen..quote:Op zondag 23 december 2007 22:15 schreef Dirkh het volgende:
En wie gaat mij nu eens vervangen?
Nooit, tenzij jij iemand kan opnoemen die net zo bot uit de hoek kan komen en net zo recht voor zijn raap.quote:Op zondag 23 december 2007 22:15 schreef Dirkh het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2007 20:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik had eerst ook mijn twijfels, maar zo slecht is murp ook al weer niet.
Is het weer neit goedquote:
heb jij dan een kloonscan?quote:Op zondag 23 december 2007 22:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Is het weer neit goed
Wacht maar, ik geef je kloon lekker een note wegens baggeren
Ach kom op, zelfs een blinde molrat kan zien dat jouw kloon vandaag aanwezig wasquote:
Is dat dezelfde blinde rat die jou mod heeft gemaakt?quote:Op zondag 23 december 2007 22:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ach kom op, zelfs een blinde molrat kan zien dat jouw kloon vandaag aanwezig was
als je met die blinde molrat yvonne bedoeld, danwelquote:Op zondag 23 december 2007 22:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is dat dezelfde blinde rat die jou mod heeft gemaakt?
Je haalt het bij lange na niet bij de sociale Remlofquote:Op zondag 23 december 2007 22:15 schreef Dirkh het volgende:
* Het_hupt de frituur nog maar ff niet aanzetquote:
Zeg, wanneer ga jij je eens aanmelden?quote:Op zondag 23 december 2007 22:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je haalt het bij lange na niet bij de sociale Remlof
Ga je frikandellen etenquote:Op zondag 23 december 2007 22:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt de frituur nog maar ff niet aanzet
Waarvoorquote:Op zondag 23 december 2007 22:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zeg, wanneer ga jij je eens aanmelden?
quote:Op zondag 23 december 2007 22:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als je met die blinde molrat yvonne bedoeld, danwel
Plannen?, ik ben niet van plan om ONZ compleet omver te werpen in een nieuw beleid.quote:Op zondag 23 december 2007 22:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]yvonne maakt iemand al mod als hij lang genoeg aandacht geeft per msn, dat zegt helemaal niks over jouw kwaliteiten waardoor je mod zou moeten zijn.
Heb je nog plannen of ben je een meeloper?
ik moest lachenquote:Op zondag 23 december 2007 22:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]yvonne maakt iemand al mod als hij lang genoeg aandacht geeft per msn, dat zegt helemaal niks over jouw kwaliteiten waardoor je mod zou moeten zijn.
Heb je nog plannen of ben je een meeloper?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |