Sorry, maar ik geloof helemaal niet dat Brian en Amanda begaan zijn met Miky. Die gebruiken hem voor het spel. Toen ze nog in bed lagen waren ze daar al over aan het praten..oa..zijn hond tegen Jaap opzetten/africhten zodat hij Jaap gaat bijten...er voor zorgen dat Jaap de hond niet meer voert anders wordt hij vriendjes met de hond...etc etc...quote:Op zondag 23 december 2007 19:22 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Misschien zijn Brian en amanda wel oprecht begaan met die zwerver? In iedergeval doen ze meer voor hem dan huub. En Jaap is gewoon een triest geval.
Maar natuurlijk zullen de huub fans ook hier weer iets slechts inzien.
Ja zo consequent is lieke nou. Ze is klaar met Huub maar raakt maar niet over hem uitgeluld. Huub, huub, huub en nog eens huub....pfffff....quote:Op zondag 23 december 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ze cossen heeft volgejankt bij Jan en Alleman klopt, van klusjesman tot butler, iedereen heeft er van mee mogen genieten. Huub spreekt Lieke aan en alleen Lieke, met of zonder publiek. Hooguit met Jaap heeft hij een gesprek over Lieke maar Lieke.........breek me de bek niet open zeg.
In relationeel gedrag is Huub idd echt een puber ! Jaloers en haatdragend en ja dat is ie nu tov Lieke en ik voelde dit al redelijk snel aankomen , sinds de eerste verhalen over Hedda de ronde deden.quote:Op zondag 23 december 2007 19:29 schreef miesy het volgende:
[..]
ik heb al tijd al van huub gedacht dat hij heel jong van geest is.
en dit bewijst het maar weer is.
met sommige mensen valt gewoon echt niet te praten, ze moet hem niet, en hij snapt dat niet...
Echt??? Djeeez..wat kinderachtig!!!quote:Op zondag 23 december 2007 19:34 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Sorry, maar ik geloof helemaal niet dat Brian en Amanda begaan zijn met Miky. Die gebruiken hem voor het spel. Toen ze nog in bed lagen waren ze daar al over aan het praten..oa..zijn hond tegen Jaap opzetten/africhten zodat hij Jaap gaat bijten...er voor zorgen dat Jaap de hond niet meer voert anders wordt hij vriendjes met de hond...etc etc...
Misschien komt dat ook wel omdat Huub haar niet met rust laat ..?quote:Op zondag 23 december 2007 19:35 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja zo consequent is lieke nou. Ze is klaar met Huub maar raakt maar niet over hem uitgeluld. Huub, huub, huub en nog eens huub....pfffff....
Onzin. Lieke was al weken over Huub aan het roddelen en zeiken tegen de "vijanden"quote:Op zondag 23 december 2007 19:27 schreef riri het volgende:
Huub heeft zo van binnenuit zijn team verzwakt...Brian en Amanda zijn met z'n tweeen....als hij niet zo tekeer was gegaan tegen Lieke hadden ze met z'n drieeen supersterk gestaan....ze deed echt alles voor hun drieeen...maar werd honderden keren keihard uitgescholden en nu snapt Huub het nog niet
Wat Brian niet kan weten is dat onze Miky waarschijnlijk al heel veel gesprekken met "weldoeners" en "hulpverleners heeft gehad..Miky is aan het meepraten zegt overal ja op en doet vervolgens precies wat hij zelf wil..quote:Op zondag 23 december 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach gossie, daar ging het allemaal om.
Volgens Brian komt Mike echt los, hij klets gezellig mee. Ik kan het me voorstellen als er een CWI man t.o je zit die je toekomst aan het bepalen is.
Misschien was ze ook al maanden met hem klaar en ja dan heeft ze zich misschien schijnheilig gedragen Ok . maar het is en blijft een spel en het gaat om het heden !quote:Op zondag 23 december 2007 19:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Onzin. Lieke was al weken over Huub aan het roddelen en zeiken tegen de "vijanden"
Het is gewoon een kapitale blunder dat ie Jaap in zijn team wou hebben.... Drie is teveel en onnodig... Ik heb altijd gedacht dat Lieke meer blij met Jaap was omdat ze nu kans kreeg zich van Huub los te maken.quote:Op zondag 23 december 2007 19:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Onzin. Lieke was al weken over Huub aan het roddelen en zeiken tegen de "vijanden"
Ik hoop dat Mickey een soort Stefan/Nicolaas/Sylvia is en dat dit hele zwervers-gedoe alleen maar een dekmantel is en hij de nieuwe miljonair gaat worden. Als ie dan ook nog eens met of Lieke of Jaap een verbond sluit dan kan alles weer interessant gaan worden. Maar zoals gewoonlijk zal het wel weer op een teleurstelling gaan uitlopenquote:Op zondag 23 december 2007 19:37 schreef Katewalker het volgende:
Wat Brian niet kan weten is dat onze Miky waarschijnlijk al heel veel gesprekken met "weldoeners" en "hulpverleners heeft gehad..Miky is aan het meepraten zegt overal ja op en doet vervolgens precies wat hij zelf wil..
Brian , onze grote weldoener die een zwever heeft uitgenodigd voor de Kerst, mijn hart bloedt.quote:Op zondag 23 december 2007 19:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian zoekt huisvesting voor Mike.
Als ik zou mogen stemmen blijft Mike in DGK.
Denk niet dat Mike sterk en hard genoeg is om als speler te moeten spelen.
Omdat Brian in de kooi woont , heeft Mike zich aangemeld voor de sreenings DGK,
Mike vindt Brian relaxed, als Brian niet in de kooi had gewoond,
dan had Mike er niet als gast -speler in gegaan.
1 ding is huub niet, en dat is haatdragend.quote:Op zondag 23 december 2007 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
In relationeel gedrag is Huub idd echt een puber ! Jaloers en haatdragend en ja dat is ie nu tov Lieke en ik voelde dit al redelijk snel aankomen , sinds de eerste verhalen over Hedda de ronde deden.
Eens. LIeke had geen keus. Maar dit geeft ook aan dat Lieke fanatiek het spel speelt en dat het wat mag kosten.quote:Op zondag 23 december 2007 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien was ze ook al maanden met hem klaar en ja dan heeft ze zich misschien schijnheilig gedragen Ok . maar het is en blijft een spel en het gaat om het heden !
quote:Op zondag 23 december 2007 19:22 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Misschien zijn Brian en amanda wel oprecht begaan met die zwerver? In iedergeval doen ze meer voor hem dan huub. En Jaap is gewoon een triest geval.
Maar natuurlijk zullen de huub fans ook hier weer iets slechts inzien.
Dat klopt.... al was ik verbaasd over een kleine streamlock tussendoor...quote:Op zondag 23 december 2007 19:42 schreef chufi het volgende:
Vannacht heeft Huub zich gedragen met Pamela.. Er is weinig gebeurd een beetje geknuffeld zegt ie ..
Terecht.quote:Op zondag 23 december 2007 17:52 schreef Py het volgende:
[..]
Het probleem is dat Huub richting Lieke spel en eerlijkheid door elkaar heen heeft laten lopen. Lieke vertrouwde dat wat er onder de dekens werd verteld door Huub, eerlijk en oprecht was. In deze gesprekken hield hij de febo verantwoordelijk voor dingen die hij zogenaamd moest zeggen of doen. Lieke was hierover verward, maar ging met hem mee omdat ze hem vetrouwde, daarbij haareigen principes opzij zettend. Achteraf bleek dat Huub die dingen deed of zei om er zelf beter van te worden.
Nu deze leugens zijn uitgekomen, wil Lieke niks meer met Huub te maken hebben.
Ze zal wel fanatiek moeten spelen nu met zo'n stalker in haar nek ! Nu staan ze op een haat verhouding en stemmen ze elkaar er zo uit ! Maar beiden hebben de dekking van jaap nodig en Jaap blijft onduidelijk ! Het voordeel is dat er voor jaap minder keus is.. Lieke of Huub of liever alletwee tot B&A eruit zijn !quote:Op zondag 23 december 2007 19:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Eens. LIeke had geen keus. Maar dit geeft ook aan dat Lieke fanatiek het spel speelt en dat het wat mag kosten.
!quote:Amanda neemt Mike apart in de Chill Room. “Waar ik het met je over wilde hebben, ik hoorde gisteren dat jij een uitspraak over mij gedaan te hebben. Huub en Jaap proberen…”, begint ze. “Mensen op te stoken”, vult Mike aan. In een krantenartikel stond iets over het grote hart van Amanda. De zwerver heeft bij de twee kompanen Huub en Jaap nagevraagd of daarmee bedoeld werd het aantal mannen die Amanda in de Villa gehad zou hebben. Hij legt uit dat het niet zijn bedoeling was haar te kwetsen. “Ik ben hier met niets gekomen, ik heb schone kleren en mijn buik vol. En die rijbewijsstemming, als ik mocht stemmen had je hem gekregen”, drukt hij haar op het hart. “Ik heb de theorieboeken besteld en we gaan hem gewoon samen halen!”, roept Amanda enthousiast. Nou wat een gezellige boel toch weer
Wat lopen ze moeilijk te doen daar zeg (pedofiel surequote:Op zondag 23 december 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
Kutwijf Zeur heeft een leuke opmerking nav Huub en Pamela: Als je een pedofiel bent stel je je gewoon voor aan haar moeder, dan is alles goed.
Wat heb ik toch een hekel aan dat wijf.
Ik heb mometeel ook een hekel aan Lieke.... maar die uitspraak vind ik terecht.... uit al die vrouwen neemt ie zo'n onschuldig en lief meisje mee. Erg vreemd dat haar ouders haar zo mee lieten gaan.quote:Op zondag 23 december 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
Kutwijf Zeur heeft een leuke opmerking nav Huub en Pamela: Als je een pedofiel bent stel je je gewoon voor aan haar moeder, dan is alles goed.
Wat heb ik toch een hekel aan dat wijf.
Het is in ieder geval minder erg dan die meisjes van 16 en 17 die halfnaakt in de jacuzzi zaten om zich door Jaap te laten vernederen (met goedkeuring van, en waarschijnlijk ook in opdracht van, de redaktie).quote:Op zondag 23 december 2007 19:50 schreef Frasier het volgende:
Wat lopen ze moeilijk te doen daar zeg (pedofiel sure). 26 en 18, wat is daar mis mee? Het is volkomen legaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |