Brian , onze grote weldoener die een zwever heeft uitgenodigd voor de Kerst, mijn hart bloedt.quote:Op zondag 23 december 2007 19:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian zoekt huisvesting voor Mike.
Als ik zou mogen stemmen blijft Mike in DGK.
Denk niet dat Mike sterk en hard genoeg is om als speler te moeten spelen.
Omdat Brian in de kooi woont , heeft Mike zich aangemeld voor de sreenings DGK,
Mike vindt Brian relaxed, als Brian niet in de kooi had gewoond,
dan had Mike er niet als gast -speler in gegaan.
1 ding is huub niet, en dat is haatdragend.quote:Op zondag 23 december 2007 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
In relationeel gedrag is Huub idd echt een puber ! Jaloers en haatdragend en ja dat is ie nu tov Lieke en ik voelde dit al redelijk snel aankomen , sinds de eerste verhalen over Hedda de ronde deden.
Eens. LIeke had geen keus. Maar dit geeft ook aan dat Lieke fanatiek het spel speelt en dat het wat mag kosten.quote:Op zondag 23 december 2007 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien was ze ook al maanden met hem klaar en ja dan heeft ze zich misschien schijnheilig gedragen Ok . maar het is en blijft een spel en het gaat om het heden !
quote:Op zondag 23 december 2007 19:22 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Misschien zijn Brian en amanda wel oprecht begaan met die zwerver? In iedergeval doen ze meer voor hem dan huub. En Jaap is gewoon een triest geval.
Maar natuurlijk zullen de huub fans ook hier weer iets slechts inzien.
Dat klopt.... al was ik verbaasd over een kleine streamlock tussendoor...quote:Op zondag 23 december 2007 19:42 schreef chufi het volgende:
Vannacht heeft Huub zich gedragen met Pamela.. Er is weinig gebeurd een beetje geknuffeld zegt ie ..
Terecht.quote:Op zondag 23 december 2007 17:52 schreef Py het volgende:
[..]
Het probleem is dat Huub richting Lieke spel en eerlijkheid door elkaar heen heeft laten lopen. Lieke vertrouwde dat wat er onder de dekens werd verteld door Huub, eerlijk en oprecht was. In deze gesprekken hield hij de febo verantwoordelijk voor dingen die hij zogenaamd moest zeggen of doen. Lieke was hierover verward, maar ging met hem mee omdat ze hem vetrouwde, daarbij haareigen principes opzij zettend. Achteraf bleek dat Huub die dingen deed of zei om er zelf beter van te worden.
Nu deze leugens zijn uitgekomen, wil Lieke niks meer met Huub te maken hebben.
Ze zal wel fanatiek moeten spelen nu met zo'n stalker in haar nek ! Nu staan ze op een haat verhouding en stemmen ze elkaar er zo uit ! Maar beiden hebben de dekking van jaap nodig en Jaap blijft onduidelijk ! Het voordeel is dat er voor jaap minder keus is.. Lieke of Huub of liever alletwee tot B&A eruit zijn !quote:Op zondag 23 december 2007 19:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Eens. LIeke had geen keus. Maar dit geeft ook aan dat Lieke fanatiek het spel speelt en dat het wat mag kosten.
!quote:Amanda neemt Mike apart in de Chill Room. “Waar ik het met je over wilde hebben, ik hoorde gisteren dat jij een uitspraak over mij gedaan te hebben. Huub en Jaap proberen…”, begint ze. “Mensen op te stoken”, vult Mike aan. In een krantenartikel stond iets over het grote hart van Amanda. De zwerver heeft bij de twee kompanen Huub en Jaap nagevraagd of daarmee bedoeld werd het aantal mannen die Amanda in de Villa gehad zou hebben. Hij legt uit dat het niet zijn bedoeling was haar te kwetsen. “Ik ben hier met niets gekomen, ik heb schone kleren en mijn buik vol. En die rijbewijsstemming, als ik mocht stemmen had je hem gekregen”, drukt hij haar op het hart. “Ik heb de theorieboeken besteld en we gaan hem gewoon samen halen!”, roept Amanda enthousiast. Nou wat een gezellige boel toch weer
Wat lopen ze moeilijk te doen daar zeg (pedofiel surequote:Op zondag 23 december 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
Kutwijf Zeur heeft een leuke opmerking nav Huub en Pamela: Als je een pedofiel bent stel je je gewoon voor aan haar moeder, dan is alles goed.
Wat heb ik toch een hekel aan dat wijf.
Ik heb mometeel ook een hekel aan Lieke.... maar die uitspraak vind ik terecht.... uit al die vrouwen neemt ie zo'n onschuldig en lief meisje mee. Erg vreemd dat haar ouders haar zo mee lieten gaan.quote:Op zondag 23 december 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
Kutwijf Zeur heeft een leuke opmerking nav Huub en Pamela: Als je een pedofiel bent stel je je gewoon voor aan haar moeder, dan is alles goed.
Wat heb ik toch een hekel aan dat wijf.
Het is in ieder geval minder erg dan die meisjes van 16 en 17 die halfnaakt in de jacuzzi zaten om zich door Jaap te laten vernederen (met goedkeuring van, en waarschijnlijk ook in opdracht van, de redaktie).quote:Op zondag 23 december 2007 19:50 schreef Frasier het volgende:
Wat lopen ze moeilijk te doen daar zeg (pedofiel sure). 26 en 18, wat is daar mis mee? Het is volkomen legaal
De meiden lopen Huub een beetje te stangen omdat hij zelf zo loopt op te scheppen over zijn 'verovering' van vannacht en dat ie bij haar moeder in de keuken heeft gestaan.quote:Op zondag 23 december 2007 19:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat lopen ze moeilijk te doen daar zeg (pedofiel sure). 26 en 18, wat is daar mis mee? Het is volkomen legaal
dit zijn waardevolle leerervaringenquote:Op zondag 23 december 2007 19:50 schreef Py het volgende:
Huub blijft zijn probleem maar ventileren, in de hoop dat de anderen het voor hem oplossen. Maar dit keer zal hij zelf verantwoordelijkheid moeten tonen. Dat is iets nieuws voor hem.
Dat was ernstig. Ene meisje zei nee en Jaap ging gewoon door met betasten van haar borsten.quote:Op zondag 23 december 2007 19:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval minder erg dan die meisjes van 16 en 17 die halfnaakt in de jacuzzi zaten om zich door Jaap te laten vernederen (met goedkeuring van, en waarschijnlijk ook in opdracht van, de redaktie).
Ja en dat snap ik nou ook niet.quote:Op zondag 23 december 2007 19:34 schreef riri het volgende:
[..]
En brian is zo makkelijk over de zeik te krijgen en onzeker te maken....ik snap niet dat die club dt niet doet...ik kreeg die jongen zo over de zeik als ik daar zat...als ze zich met z'n drieeen daar nou eens op gingen richten
Die groupiedag van Dennis en Jaap was echt een dieptepunt idd.quote:Op zondag 23 december 2007 19:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval minder erg dan die meisjes van 16 en 17 die halfnaakt in de jacuzzi zaten om zich door Jaap te laten vernederen (met goedkeuring van, en waarschijnlijk ook in opdracht van, de redaktie).
Nog minimaal 1 week te gaan, afgaande op die uitspraak van Mickeyquote:Op zondag 23 december 2007 19:53 schreef Kaleddis het volgende:
Kan ik de streams al aan zetten ? Is het relatiegezeik al over ?
Nee zeker
Of Jaap het zichzelf gewoon oplossen... een Huub die agressief word of een LIeke die jankend de poort uitloopt... hij weet dat degene die dan overblijft zijn 'ultieme 'dekking is. Op die manier wodrt het de leuekste tv in Jaap's beleving denk ik.quote:Op zondag 23 december 2007 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zal wel fanatiek moeten spelen nu met zo'n stalker in haar nek ! Nu staan ze op een haat verhouding en stemmen ze elkaar er zo uit ! Maar beiden hebben de dekking van jaap nodig en Jaap blijft onduidelijk ! Het voordeel is dat er voor jaap minder keus is.. Lieke of Huub of liever alletwee tot B&A eruit zijn !
quote:Op zondag 23 december 2007 19:53 schreef Kaleddis het volgende:
Kan ik de streams al aan zetten ? Is het relatiegezeik al over ?
Nee zeker
Dat was wel vies ja. Nee is nee, simpel.quote:Op zondag 23 december 2007 19:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat was ernstig. Ene meisje zei nee en Jaap ging gewoon door met betasten van haar borsten.
Ik vind het wel grappig dat Huub toegeeft aan de vijand dat ie jaloers is. Ze dachten dat ze hem daarop konden pakken. Hij geeft zich gewoon bloot. Alleen wel een beetje door zich in de slachtofferrol te wentelen.quote:
Welke uitspraak ?quote:Op zondag 23 december 2007 19:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nog minimaal 1 week te gaan, afgaande op die uitspraak van Mickey
Ik wil wedden dat als Huub haar wel met rust laat ze alsnog alleen maar over Huub lult.quote:Op zondag 23 december 2007 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien komt dat ook wel omdat Huub haar niet met rust laat ..?
Dat zijn het idd. Huub heeft tot nog toe weinig leermomenten opgepikt onderweg. Hij is gekrompen ipv gegroeid vind ik. Na Hedda had hij door kunnen hebben dat dat niet de manier was om zijn problemen op te lossen.quote:
Huub is het minst gegroeid in de kooi.... blijft hangen in een relatie die vanaf het begin al gedoemd ws te mislukken.quote:Op zondag 23 december 2007 19:57 schreef Py het volgende:
[..]
Dat zijn het idd. Huub heeft tot nog toe weinig leermomenten opgepikt onderweg. Hij is gekrompen ipv gegroeid vind ik. Na Hedda had hij door kunnen hebben dat dat niet de manier was om zijn problemen op te lossen.
Ik zet daar 1000 ceepees op, een andere verhaallijn heeft ze namelijk niet meer. Het is uit met Huub maar kan alleen maar over zeiken. Quinten kwam binnen voor Lieke maar had overduidelijk geen interesse....toneelhaak bitte.quote:Op zondag 23 december 2007 19:57 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat als Huub haar wel met rust laat ze alsnog alleen maar over Huub lult.
Jaap t/m februari niet. Hij verwacht dat de nieuwe miljonair ook dekking zal geven aan Lieke.quote:Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef agter het volgende:
zal Lieke eruit gestemd gaan worden?
Dat noem ik ook geen pedofilie. Ik las laatst een artikel over een viezerik van 46 in Afghanistan die ging trouwen met een meisje van 13. Tja dan heb je het over pedofilie.quote:Op zondag 23 december 2007 19:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mogelijk! Maar wanneer komt die tijd ? Ik zie Huub namelijk niet stoppen met zn ge-ouwehoer !quote:Op zondag 23 december 2007 19:57 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat als Huub haar wel met rust laat ze alsnog alleen maar over Huub lult.
Nee denk het niet.... Ik geloof niet dat er ook maar iemand weggestemd mag worden voordat de nieuwe (quote:Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef agter het volgende:
zal Lieke eruit gestemd gaan worden?
Vandaag nog graag.quote:Op zondag 23 december 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zet daar 1000 ceepees op, een andere verhaallijn heeft ze namelijk niet meer. Het is uit met Huub maar kan alleen maar over zeiken. Quinten kwam binnen voor Lieke maar had overduidelijk geen interesse....toneelhaak bitte.
bijna goed, hij is 40, zij is 11 > http://www.metro.co.uk/news/article.html?in_article_id=80298&in_page_id=34quote:Op zondag 23 december 2007 20:04 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat noem ik ook geen pedofilie. Ik las laatst een artikel over een viezerik van 46 in Afghanistan die ging trouwen met een meisje van 13. Tja dan heb je het over pedofilie.
Stond hier op de voorpagina van het ED met een grote foto van een veertigjarige Afghaan met zijn ELFJARIGE bruid.quote:Op zondag 23 december 2007 20:04 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat noem ik ook geen pedofilie. Ik las laatst een artikel over een viezerik van 46 in Afghanistan die ging trouwen met een meisje van 13. Tja dan heb je het over pedofilie.
Ongelooflijk zoietsquote:Op zondag 23 december 2007 20:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stond hier op de voorpagina van het ED met een grote foto van een veertigjarige Afghaan met zijn ELFJARIGE bruid.
hier het eindhovens dagblad? oja gimmert he?quote:Op zondag 23 december 2007 20:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stond hier op de voorpagina van het ED met een grote foto van een veertigjarige Afghaan met zijn ELFJARIGE bruid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |